Myheritage.lv - Krāpšana
Ciltskoka izveidošana. Esmu pieteikusies divu nedēļu mēģinājuma pakalpojuma izmantošanai. Pie reģistrācijas bija jānorāda bankas kartes dati, bija informācija par abonēšanas maksu menesī. Pēc divām nedēļām nebrīdinot, vienkārši paņem un atskaita abonēšanas maksu par gadu! Maksājums ir starptautisks, līdz ar to banka sev arī ir paņēmsi par pakalpojumu. Lūdzu, esiet uzmanīgi! Parasti jau brīdina pirms termiņa beigām, vai nu nobloķē kontu, kamēr nesamaksā, galvenais jau ir tas, ka paņem maksu par 12 mēnešiem. Esmu rkstījusi, ka nevēlos izmantot kompānijas pakalpojumus, atnāca atbilde, ka viņi saprot un no 1.12.2019. Vairs naudu neņemšot. Tad es atkal lūdzu atgriezt naudu, jo pakalpojumu neizmantošu arī no 15.12.2018.. Uz šo e-pastu man neatbildēja. Kamēr summa bija tikai rezervēta, sazinājos ar banku, paskaidroju situāciju. Diemžēl arī banka savus klijentus neatbalsta un ļauj atskaitīt naud par nesniegto pakalpojumu pat ja klijents lūdz to nedarīt. Šausmīgi nepatīkama pieredze! Nevienam neieteiktu izmantot šīs mājaslapas pakalpojumus!
Problēma ir atrisināta. Nauda atgriezta. Paldies!
Sarakstījos ar uzņēmumu. Pēc kāda klusēšanas laika saņēmu ziņu, ka nauda tiks atgriezta un abonēšana pārtraukta.
P.S. Banka uzvārījās sūtot naudu uzņemumam un atpakaļ arī.
Komentāri (5)
Nu ko cilveks ar veselam smadzenem var gribet uzzinat saja saitee? Kas ir slikti tulkota latviesu valodaa. Smeriens no vaiga pateiks tev, kur ir tavi 250+ radinieki. Nopietni, un jus sagaidat ka banka kaut ka var vinus ietekmet? Es pati izlasiju caur tam visam bullshit un nekur nav teikts par to annual fee (par ko ta ir? Jums gadu stastis par radiem?) Ja tur ir kaut kads bezmaksas pakalpojums, bet neka sikak, nevar saprast. Nevajag pirkt visadus sudus, tad ari banka nebus vainiga.
Paldies par Jūsu komentāru. Jā, es piekrītu, ka kļūdījos norādot bankas kartes datus. Bet joprojām uzslatu, ka banka, kurai es uzticēju savu naudu, kura apgroza to savam biznedam, paņem no manis naudu par jebkuru darbību ar kontu, varētu būt vairāk pretīmnākoša un atbalstīt savu godīgo (vairāk par 15 gadu,) klijentu. Banka nav vainīga, bet jebkurš var kļūdīties. Vēlreiz uzsvēršu, ka banka operē ar manu naudu. Ja velkot no kabatas maku ārā es pārdomāju pirkt preci, gan pircējs, gan pārdevšjs paliek pie sava. Pakalpojums vēl netika sniegts, līdz ar to apmaksai nebija jānotiek.
mes ari to izmantojam bet krievu versiju jau pedejus 10 gadus (ciltskoku), bet nekad un neko nemaksajam...
Man tā pati situācija. Drausmigi neforši ieraudzīt 120 eur atvilkumu no bankas konta bez bridinājuma, arī pieteicos tikai bezmaksas izmēģinājuma versijai. Uzrakstīju, ka vēlos naudu atpakaļ. Saziņas forma arī stipri apšaubāma, tā ka nezinu vai izdosies naudu atgūt.
Vai tik tiešām jūs nepazīst savus radus , ka gribās kļūst par 250+ svešu cilvēku ģimene ?