Omniva - Spams

No punkta "Atsauksmes" jūs tikāt vāļā menu sadalē Facebookā... Uz sūdzību tur, es arī atbildes nesaņēmu jau vairāk par 10 dienām...
Dublēšu sūdzību šeit: vakar man atnācis sūtījums (skatīties fočenes) un jau šodien jūs sūtat uz telefonu man savu spamu, lai es atrāk to izņemtu! Diennakts tikai pagāja! Vārbūt es pats lēmšu kad man izņemt sūtījumu!? Jā jums ir problēmas - uzstādiet vēl pakomatus! Nevajag dro*** smadzenes cilvēkiem. Sūtījums ir apmaksāts - varat droši iet d****! Pēc noteikumiem ir 7. dienas, gaidīsiet cik vajag! (Uz 5-6 dienu, jā, atgādinājumu sūtīt ir jēga!) Paldies!

25.06.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Omniva_Latvija Pārstāvja atbilde 25.06.2020

Labdien!
Pakomātu pārslodzes dēļ, mēs izsūtam īsziņas visiem šī pakomāta saņēmējiem ar lūgumu ātrāk izņemt sūtījumus, lai atbrīvotu vietu nākamajiem sūtījumiem. Ja nav iespēja to izdarīt ātrāk, sūtījumu var izņemt jebkurā sev ērtā laikā 7 dienu termiņa ietvaros.
Jauku dienu!

Ar cieņu,
Omniva

V

Komentāri (1)

Janis85 25.06.2020

Krasavčegs. Paši vainīgi - lai liek normālās vietās normālus pakomātus.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes