Omniva

OMNIVA SIA
Adrese: Dzirnieku iela 24
Mārupe
Mārupes nov.
Latvia - LV-2167
(Biroja adrese)
Tālrunis: +371 24949944
+371 27042424
Darba laiks: 8:00 - 17:00
8:00 - 17:00
8:00 - 17:00
8:00 - 17:00
8:00 - 17:00
slēgts
slēgts
Kategorija: Pakalpojumi  •  Pasts un kurjeru pakalpojumi
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

27%
Sūdzības
271
Atrisinātas
24
Ar atbildēm
227
Apskatīt statistiku

Omniva - Sūdzības un atsauksmes

Omniva - nepiegādā preci

nepiegādā preci Ieliku preci pakomātā, bet kad pēc divām dienām prece vēl joprojām netika piegādāta, zvanīju un prasīju, kas par problēmu. Sāumā pasaka, ka es nemaz neesmu ielikusi preci pakomātā, kaut gan ček suz rokas ir, uzlīmi uzlīmēju, ieliku. Tad esot tehniska problēma. Zvanīšot, tikīdz būs kas zināms vairāk. Tā pagāja 2nedēļas, līdz neizturēju un pateicu, ka jāraksta iesniegums. Uzrakstīju, bet jāgaida vēl 10dienas+vēl Lieldienas brīvdienas jārēķina ārā!!!!! Pateicu, ka naudu pat atpakaļ nevēlos, lai...

Omniva - Omniva sabojā lietu un neuzņemas atbildību par to.

Omniva sabojā lietu un neuzņemas atbildību par to. Diemžēl esmu spiests rakstīt sūdzību par to,ka,izmantojot Omnivas pakalpojumu,lai nosūtītu cilvēkam preci,cilvēks otrā galā saņem to burtiski sašķaidītu. Omniva izskatīja lietu desmit dienu laikā,atbildot,ka naudu atpakaļ neatdos,jo tā ir mūsu pašu vaina un iespējams,ka esam paši saplēsuši.Iesaku cilvēkiem apdomāt sūtīšanu caur pakomātiem,būsiet vainīgi,ka krāvējiem rokas aug no vienas vietas un jūsu manta tiks brutāli mētāta.Paldies par tik slikto apkalpošanu!

Omniva - Par pakas ne-piegādi uz Franciju!

Par pakas ne-piegādi uz Franciju! Izmantoju Omniva pakalpojumus, ko piedāvāja āī kompānija ,nogādāt sūtījumu uz Eiropas valstīm. Manā gadījumā uz Franciju. Sagatavoju sūtījumu, visu kā pienākas sapakoju, apmaksāju M izmēra pakas sūtījumu, kas ir 22.99. Euro ,15.12.2014.g. Nu jau ir 14.01.2015 gads, un sazinoties ar vecākiem Francijā, viņiem zvanija no lidostas pasta Francijā ,ka paka nākot atpakaļ uz LV. Tā vietā, lai notiktu piegāde, vienkārši tā nāk atpakaļ!!!! Es esmu ļoti neapmierināta par sekojošo-1.)Piesakot vecāku adresi...

Omniva - Потеряна посылка

Потеряна посылка Это какое-то издевательство. Данная кантора перепутала сразу 3 посылки,в том числе и моя там оказалась. Они прислали мне посылку совершенно другого человека,а мою посылку найти теперь не могут,как и не могут найти "концов" и контакты того человека,кому отправили МОЮ посылку. Посылка должна была прийти 30 декабря,пришла 3 января,но НЕ МОЯ!!! По телефону ничего внятного не могли ответить. Переслала им всю информацию о ситуации и фото с содержимым - тупят,задают вопросы по пятому кругу!!! Сегодня звонила в Общество прав защиты потребителей,завтра буду писать претензию.

Omniva - Pazaudēja sūtījumu

Pazaudēja sūtījumu Manu sūtījumu viņi PAZAUDĒJA vispār!!! Pirms tam viņu atsūtīja man svečo sūtījumu. Sūtijumam jāatnāk 30. decembrī,bet līdz šīm datumām vēl nav pie manis. Uz manu jautājumu : "kur mans sūtījums?" Atbildēja :"gaidiet,cēram risināt JŪSU problēmu". MANU PROBLĒMU?! Nē,liekās,kā jau VIŅUS problēmu!!! Šodien zvanīju PTAC,rīt rakstīšu pieteikumu.

Omniva - Slikta piegāde

Slikta piegāde Pasūtīju preci no interneta veikala Ziemassvētkos,kad bija brīvs.Šo preci izvēlējos nogādāt sev caur pasta staciju.Super!29.datumā prece bija man rokās.Tajā pašā 26 datumā man uz Omnivu tika izsūtīta paciņa (nav saistīta ar iepriekš minēto) .Viņi 29.datumā to nepiegādāja,kaut strādāja.Paciņas ceļš Rīga-Tukums.Zvanīju teica,ka būs 2.janvārī.Protams-nav! Izsekojot paciņu redzams,ka tā no rīta nodota kurjeram.Pēc mājas lapā minēta tai 12.00 bija jābūt Tukumā.Nav.Zvanu-atbild pārpildīta...

Omniva - attieksme nulle

attieksme nulle Nekad neizvelieties te preces. Klienti viniem ir pedeja vieta. Runat nemak. Operatori nezinosi. Runa miegaini, gribas iespert. Pasutiju pie viniem preces dazas ar piegadi majas, saku izbesija jo laikam nemak lasit- manu vardu. Tad zvana un apgalvo 1-2 darba dienu laika piegadas. Tas bij piekdienas vakars. Tatad pirmdien- otradien bus. Tas bija svarigi. Sanemu sms kad pirmdien 9.00 kurjers panemis preci. Paiet pirmd.,otrd.,tresd., zvanu uz 220.lv oi laikam bus cetrurdiem 100%. Kurjers mani...

Omniva - nozaudēta paka

nozaudēta paka Nevienam neiesaku izmantot šā uzņēmuma kurjera pakalpojumus. Manu paku kuru sūtīju draudzenei no Rīgas uz Jelgavu viņi pazaudēja. Kad es viņam pazvanīju, operatore smejies klausuli uz visam manam pretenzijam, un visu laiku stāstīja kā es nepareizi iesaiņoju paku.Ja sūtījuma izmēri neatbilst minimālajiem izmēriem, tas nedod tiesības viņiem kā piegādātjām pazaudēt šo paku vai konfiscēt. Jebkurā gadījuma viņiem ir pienākums atdot paku atpakaļ vai sazināties ar nosūtītāju un informēt kā paka nav...

Omniva - Customer Service / Обслуживание клиентов

Customer Service / Обслуживание клиентов Сообщение(sms) о том, что посылка доставлена в пакомат не доходило до адресата, следовательно получатель не знал о посылке. Не смотря на многочисленные звонки в центр обслуживания клиентов на протяжении месяца , посылка так и не была доставлена адресату. Работница центра обслуживания клиентов кидает телефон, когда считает , что разговор закончен и не важно, что клиент продолжает говорить!

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes