www.sudzibas.lv Omniva Paciņas nesaņemšana

Omniva - Paciņas nesaņemšana

Labdien, vēlos uzzināt kāpēc mana paciņa no Lietuvas nav atnākusi. Paciņai vajadzēja atnākt uz jau 09.06.2020 izsekojot informāciju uzrada ka bijusi nodota 09. 06.2020 kurjeram agri no rīta. Parasti piegādā 17.00 vai pēc 17.00 vakara šeit. Sazinoties ar jūsu informācijas pakalpojumu centru 09.06.2020 sieviete ļoti laipni izskaidroja situāciju, ka omnivas pakomātā ir vel pietiekoši vietas, bet ja tomēr iznāks ka tiks piepildīts pirms manas paciņas nodošanas, viņa tiks ievietota nākamajā diena, diemžēl tas nenotika. 11.06.2020 sazinājos ar jūsu komandu un saņemu informāciju ka viņi šo lietu izskatīs, un sazināsies (rakstot viņiem savu nelaimi, saņemu tikai automātisku izveidotu vēstuli par to ka izskatis un sazināsies, kas ka kompānijai pēc likumiem būtu jāsniedz, (robots) ) bet diemžēl pēc dotās informācijas, tāda sazināšanas nebūs, jo cilvēks nevarēja man paskaidrot, kur palika paciņa, vai viņai ir informācija par pavadzīmes izsniegšanu konkrētai personai kas ved šīs paciņas uz noteikto pilsētu. (tika teikts kad katru reizi mainās kurjers) tas nozīmē ka īsti neviens nevar pierādīt kur šīs paciņas mistēriski pazūd un izsekot. Teicu ka produkts tika sūtīts no kompānijas kas var viegli saplīst un vai nevarētu būt iespēja, ka produkts tika netīšām saplēsts un lai nebūtu jāraksta paskaidrojumi, utt, cilvēks varēja izsviest ārā un tā kā kompānija nevar izsekot kurš ko ved katrā reizē no viena maršruta uz nākamo tas ir ļoti vienkārši izdarāms un nav pierādāms, bet cilvēki paliek bešā. Šeit cilvēkam tika sabojāta paciņa izlasīju, un jūs sakiet ka viņam jāsazinās ar to kas nosūtīja to paciņu uz lv. Bet man loti Skaisti, teatrāli pateica ka ja tiek sabojāts atnākot uz Latviju, tad tiek rakstīts akts, un informēts cilvēks kuram piegada. Lasīju ka jums tādas lietas notiek patstāvīgi. Lūdzams atrisināt, es noteikti saviem klientiem kuriem tiks nosūtītas paciņas nākotnē, jūsu pakalpojumus neizmantošu.

11.06.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Omniva_Latvija Pārstāvja atbilde 12.06.2020

Labdien!

Atvainojamies Jums par sagādātājām neērtībām. Mums ir ļoti žēl, ka dēļ lielajiem sūtījumu apjomiem, sūtījuma piegāde kavējās. Omniva patiešām rūp katra klienta sūtījums.

Mēs bijām pierģistrējuši Jūsu situāciju, un to izskatījām, lai pēc iespējas ātrāk piegādāt Jūsu sūtījumu.
Sazināsimies ar Jums personīgi un sniegsim informāciju par radušos situāciju.

Ar cieņu, Jūsu Omniva

Komentāri (2)

S SKORPIONS2010 11.06.2020

Paturi savas replikas pie sevim.

W waka 11.06.2020

Kas tur ko paturēt, tad nav ko sūkstīties forumā

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes