Hesburger Iecava - Drausmiga nirgāšanās par pircejiem
Arī es gribu padalities ar savu braucienu uz Hesburgeru diemžēl nekā laba uzrakstit sodien nevarēšu.9.12.16 no Baldones specjāli braucām ar ģimeni uz Iecavu uz Hesburgeru pavakariņot.
Esam tur bijuši jau vairākas reizes,viss vienmer apmierināja un attieksme bija laba,jo nekad iepriekš nebijam trāpijušies uz pārdevēju Sintiju K no Iecavas.Tās ir drsusmas kā vispār tads cilvēks var stradat apkalpojošā sfērā viņas vieta tikai kūtī pie vistām.
Bijām 4 cilvēki- 2pieaugušie 2berni.Piegājām pie letes iedevu Sintijai K savu telefonu jo vēlējamies izmantot mums pieejamos kuponus.Pirmkart jautājums vai Sintija K mazgā rokas jo mans telefons bija trekns,ellains.piegajam pie letes pirmo pasutijam siera burgera komplektu bernam iedevu tel Sintija K lai var ievadit kodu.Noliekot tel uz letes Sintija K skreja likt free liet kolu utt vina pat nenoklausijas visu musu pasutijumu.Stavot pie fritera vina mums uzdod jautajumus- vai vel ko sutisim.Mes ari sakam saukt talak ko velamies Bet tel stav uz letes kur Sintija K to notreknoja ar savam rokam un nolika.Beigas izsitot ceku saku skatities ka pa kuponiem ie tikai siera komplekts visslētakais a dargakie komplekti pa dargo iesisti.Taj vieta lai atvainotos mums un risinatu situaciju Sintija K pacēla balsi pret mums un teica ka paši vainigi ka nedevam tel kaut ari vinš staveja turpat kur vina vinu nolika.Mēs pasi esam vainigi un vinai neesot jauzbazas ar kuponiem mes vainigi ka Sintija K ir bez logiskas domāsanas un nestabilu nervu sistemu kura nemāk komunicēt ar cilvekiem nemak uzklausit un nemak risinat problēmas.Kad arī es saku paaugstināt toni tad Sintija K paradija ar roku uz durvim un teica ja mums nepatik kkas tad varm iet prom no šejienes.Mes pieprasijām lai atdod naudu atpakal ,bet Sintija K teica - ko tad jus domajat ka es tos burgerus pasutitos edīšu.!!! Mēs vnk ŠOKĀ kā tads cilvēks vispar var apkalpot cilvēkud,kura savu slikto garastavokli izgāž uz klientiem.Es jums nevaru nodot to intonāciju un toni kādā viņa runāja ar mums vnk nirgājād atklāti par mums un diemžēl musu bērnu klātbūtnē.
Es ceru ka Hesburger administracija šoreiz ar manīm sazināsies jo pretējā gadijumā es iešu tālāk par šo sūdzību lapu, jo šitā nirgaties un pazemot cilvēku ir nepieņemami - un vēl ēdināšanas iestādē.Vai pats Hesburger to atbalsta??? Jo Sintija K runāja ar mums taaaa ka likās,ka vina ir pati pati Hesburger pavēlniece.
Vakars mums bij sabojāts garastāvoklis sabojāts un apetīte arī ????
Komentāri (7)
Tik satraukta kladzināšana, ka pat ausis aizkrita. Ja pasūtījāt tādā garā, kā izperēta šī "sūdzība", nemaz nebrīnos, ka jums norādīja uz durvīm. Kāda velna pēc bija jālien laukā no savas vistu kūts, jūs taču tur baro!
Pazīstu šo kasieri, pats esmu no cita restorāna. Atnāca no Bauskas hesa pie mums, nostrādāja vairāk par mēnesi. Izbesija visu kolektīvu un pat 2 cilvēki aizgāja uz citām filialēm, jo nevarēja jau ciest viņu. Pārlika savu darbu uz citiem kolēģiem ar vārdiem "Es dzīvoju cītā pilsētā paliec uz tīrīšanu viens". Nevaru droši teikt, bet biju dzirdējis ka Bauskā arī nepietika pacietības turēt tādu darbinieci, Beigās viņu aizsūtija uz Iecavu. No savas pieredzes varu teikt ka Sintija var pasūtīt cilvēku trīs mājas tālāk. Personīgi dzirdēju no viņas mutes kā viņa sūta uz dūrvīm un "gribi ātrāk nāc pats strādāt". Nekādi aizrādijumi uz viņu nestrādā tikai izraisa negātīvu atbildi gan kolēģiem, gan klientiem. Rakstu tikai tagad jo pirms tam nebiju monitorējis sūdzību lapu un kļuva interesanti.)
Bļāviens, kāpēc fisķot sāk, kad nauda samaksāta. Pirms naudas došanas nevar visu atrisināt?
"jo pretējā gadijumā es iešu tālāk par šo sūdzību lapu, jo šitā " - uz Macdonaldu?
"braucām ar ģimeni uz Iecavu uz Hesburgeru " - tas nav labi. Tas nav nekas eksuzīvs kļūt resnam. Laikam švaki ar pavārmākslu.
"Sintija K teica - ko tad jus domajat ka es tos " - vajadzeja lauzt mēbeles un nest prom. Būs Hesburgers pašu mājās un nekur nebūs jābrauc.
Šī visa dēļ varējāt vnk aizbraukt uz tiešā nozīmē "Restorānu". Samaksās mazliet dārgak, bet normālas vakariņas sanāktu un parādītu bērniem, pēc kā jātiecas.
P.S. Burger mērcītes var lielveikalos nopirkt.
Cilvēki kas šeit bļauj "Kā jūs ar bērniem uzdrīkstaties doties uz hesburgeru!?!?!?!?" neesat gadijumā nedaudz aprobežoti? Nevienam NEKAS slitks nenotiks ja ik pa kādam laikam tiks notiesāta maltīte "ātrajos restorānos".
Šī nav vietne kur mācīt citus cilvēkus dzīvot.
Oi, psc, zinu es tādus gudriniekus kā sūdzības autore! To vien zin kā žirīt, bet cilvēcīgi saprast darbinieku, ka viņam pārslodze ir uzlikta pamatīgi, to jau neviens neredz. Latvijā ēdināšanas iestādēs darba devēji uzkrauj darbiniekiem daudz vairāk, nekā viņi fiziski spēj pavilkt, lai būtu gan ātrums, gan kvalitāte! Bet klientiem tas, protams, ir pie vienas vietas un tad arī rodas šādas sūdzības! Autore- šī nav nekāda oficiālā sūdzību lapa, caur kuru mistiskā veidā Tava sūdzība sasniegs galamērķi tikai tādēļ, ka pieteikumā ir rakstīts "Hesburger". :D Cerēji jau laikam sāpju naudā pāris burgerīšus dabūt :D
Es stradaju nesen Hesburgera un slodze tur ir nezeliga.Jo, ja pat nav cilveku, tev kaut kas ir jadara un es tiriju galdu kajinas ar zobubirsti.Bet pa tiem kuponiem vnk bija ta, ka es, ka jus pateicas, padomaju logiski, un saku meklet taja programma nakosos kuponus uz Ko man puisis teicis.Kapec jus vazajas pa manu telefonu? Es pats atversu kupinu.Protams man bija kauns un es atvainojos pa to.Bet kurs kur ir vainigs? Ja gribat nopirkt letak, tad uzspiediet sava telefona nedaudz vairak.Uznemumas labak pardot pa pilno cenu un neviens jums pakal neskries,Lai jums pieskirt atlaidi.Jus jau speciali redzejat, ka telefons stav uz leetes, ta tad gribejat pastrideties
Varbūt tiešām varējāt pacenties darbiniejam mazliet nākt pretī? Redzot pēc kopējās summas apjautāt vai visi komplekti tika iesisti ar kuponu? Iespējams pati esi no staļļa nākusi kas lien ar bērniem un vakariņo lielopu kotletes ēdot,ko liek burgeros? Iespējams jūs darbiniecei sabojājāt dienu. Padomājiet cik viņa klieentus pa dienu pieņem un vakara maiņas beigās ieperas ģimenīte,kura klūp virsū un ak nē,nospeķo telefonu. Ja nespējat kā klieents pieklājības normas un ar labu omu,tad iespējams pārdevēja jūs būtu iepriecinājusi ar labu apkalpošanu..