www.sudzibas.lv DPD Kavē piegādi

DPD - Kavē piegādi

Jau nedēļu pasūtījumu tur savā šķirošanas centrā katru dienu tracking info pievienojot atjauninājumu "your parcel is being held on our premises". Klientu serviss vispār nav pretimnākošs un atbild ar "nezinu, kāpēc netiek izsūtīta, iespējams, lielās slodzes dēļ". Jebkura cita kompānija neuzņemtos darbus, ar ko netiek galā - kāpēc dpd tad pieņem pasūtījumus, ja nav pietiekami kurjeru..?

05.12.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 06.12.2024

Sveicināti!

Lūdzam norādīt sūtījuma numuru, lai varam izskatīt sūdzību.

Ar cieņu,
DPD

Papildināts marodin 06.12.2024

05757977392130

Papildināts marodin 06.12.2024

atvainojos - 05757981520627

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 11.12.2024

Labdien!

Pēc DPD sistēmā pieejamās informācijas, sūtījums ir piegādāts.

Informējam, ka piegāde kavējās, saistībā ar pieaugošo sūtījumu skaitu.

Patiesi atvainojamies par piegādes kavējumu un ceram uz Jūsu sapratni!

Ar cieņu,
DPD

M

Komentāri (2)

M marodin 06.12.2024

@dpd support 05757977392130

M marodin 06.12.2024

05757981520627

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes