www.sudzibas.lv DPD Slikts serviss

DPD - Slikts serviss

Izmantoju dpd, lai saņemtu sūtījumu nr.05757979111347. Norādīju saņemšanas adresi rīgu, Juglas ielu 45. Sūtītājs uz pakas arī norādīja šādu adresi. Neskatoties uz to, sūtījums ielikts pakomātā Rīgā, brīvības ielā 432. Tas ir pietiekami tālu no manām mājām. Šis nav pirmais gadījums. Jau iepriekš dpd ir ignorējusi saņemšanas adresi, ievietojot sūtījumu gan brīvības ielas 432, 404 pakomātā. Kas notiek? Kādēļ man jābrauc ar sabiedrisko vai jālūdz citiem sūtījumu izņemt?
Uzskatu, ka tas ir ļoti slikts serviss, ja pakomāts ir pie mājas (Juglas iela 45, Rīga) , bet sūtījums jāmeklē pa visu juglu!
Esmu telefoniski informējusi dpod, ka šāda attieksme pret pakalpojuma saņēmēju nav pieņemama, bet rezultātā nekas nemainās. Dpd skaidro, ka kurjers liek tur, kur brīvi skapīši? !
Varbūt turpmāk vienkārši norādīt - Rīga, dpd? Tad kurjeram būs vairāk iespēju kaut kur paku atstāt.

08.11.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 12.11.2024

Sveicināti!

Patiesi atvainojamies par sagādātajām neērtībām!

Diemžēl, Jūsu izvēlētajā Paku Skapī nebija pieejami brīvi nodalījumi un kurjers sūtījumu ievietoja iespējami tuvākajā Paku Skapī, kur uz to brīdi bija pieejami brīvi nodalījumi, lai sūtījums ātrāk tiktu piegādāts un sasniegtu saņēmēju, un netiktu kavēta sūtījuma piegāde.

Esam informējuši atbildīgo nodaļu par radušos situāciju, lai tiktu rasti risinājumi turpmākajām piegādēm, ja rodas līdzīga situācija.

Ar cieņu,
DPD

I

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes