www.sudzibas.lv DPD Slikts servis, ļoti vāja komunikācija

DPD - Slikts servis, ļoti vāja komunikācija

Ļoti vājš serviss un tāda sajūta, ka vispār nepastāv komunikācija starp uzņēmuma darbiniekiem proti dispičieri un kurjeru, ja ir iespēja sūtiet labāk ar citu kurjerpastu, tas nav vērts jūsu neru, neiesaku sadarboties nekādā gadījumā, tikai vieni mīnusi, tevi uzskata par idiotu! Klients ir nosūtījis man sūtījumu, kur ir kļūdījies ar 1 ciparu tel nr, proti e pasts pareizs, adrese pareiza, es to pamanīju un piezvanīju dpd, atzīmēju viņu saitē, sūtījums vienalga tika atgriezts, jo neviens to nav teicis kurjeram un viņš esot zvanījis citam cilvēkam un tas tika anulējis sūtījumu. Samaksāju vēl reiz par to pašu sūtījumu, tikai atsūtīts atkal ar nepareizu ciparu telefonā, kaut gan nosūtītājs ir teicis, ka izlaboja, laikam viņu sistēma bija kāda kļūda, un tas pats atkal notika! Zvanīju, laboju saitē, tik un tā atgrieza atpakaļ) . Aplama kompānija, kura vispār nenāk pretī savam klientam, tāda sajūta, ka saruna ir ar sienu, neiesaku, viņi ir boti, bez jebkādas cilvēciskas pretīmnākošas izpausmes.

09.09.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 10.09.2024

Sveicināti!

Atbilstoši DPD sistēmā pieejamai informācijai, sūtījums netiks atgriezts nosūtītājam un tiks piegādāts saņēmējam.

Informējam, ka piegādes informāciju norāda nosūtītājs un tā tiek labota tikai pēc pieprasījuma.

Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!

Ar cieņu,
DPD

O

Komentāri (3)

O Olja Sitko 09.09.2024

Pielikumā viņu atteikums piegādāt, kuru neviens nav devis ! Paši kaut ko izlemj un nosūta atpakaļ !

D DPD Support Pārstāvja atbilde 10.09.2024

Sveicināti!

Informējam, ka nepareizi norādītā numura īpašnieks, kurjeram norādīja, ka paku nav sūtījis, tāpēc tika reģistrēts pakas atteikums.

Pēc Jūsu saņemtās informācijas ir reģistrēta atkārtota piegāde.

Ar cieņu,
DPD

I Iveta Siļķēna 11.09.2024

Pilnīgi piekrītu! Ārprātīga attieksme,absolūta vienaldzība pret savu darbu un klienta sūtījumiem! Kā vispār var pastāvēt tāda firma kā DPD,kā vispār var pilnvērtīgi strādāt,ja nepārtraukti ir sūdzības un neskaitāmi neapmierināti klienti! Pati joprojām gaidu paku,kuru nenogādājs Vācijā,un tagad sūta atpakaļ! Un neviens ne par ko neatbild,tikai banālais-atvainojamies par sagādātajām neērtībām! NEĒRTĪBAS-tā dpd sauc izpostītas cilvēku cerības un faktiski dzīves,jo katrs,kurš gaida sūtījumu,gaida gan jaukas lietas,gan svarīgas gan vitāli nepieciešamas! Un acīmredzot būs jāsniedz tiesā prasība un jāziņo masu medijiem! Kā lai aptur šo visatļautību?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes