www.sudzibas.lv DPD Nav piegādāta paka-05757955524598

DPD - Nav piegādāta paka-05757955524598

No 26 augusta nav piegādāta paka uz vāciju! Zvanu, rakstu, bet Latvijas puse Saka, ka jāgaida atbilde no Vācijas. Cik ilgi? Vai tiešām ir tik daudz zaudētu paku, ka nav iespējams noskaidrot, kas noticis! Paku nepieciešams piegādāt, jo saturs ir vitāli nepieciešams saņēmējam! Kas notiek, vai tiešām visur valda totāla vienaldzība un nespēja savu darbu veikt kvalitatīvi? Cieš cilvēki, morāli tas nav aprakstāms! Palīdziet lūdzu!

04.09.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 04.09.2024

Sveicināti!

Sūtījums tika nodots DPD 26.08., piegāde uz Vāciju aizņem 3-5 darba dienas, neieskaitot dienu, kad sūtījums tiek nodots DPD rīcībā.

Šobrīd sūtījuma piegāde kavējas par 2 darba dienām un esam iesaistījuši kolēģus no Vācijas, un gaidām atbildi par radušos situāciju. Mēs Jums sniegsim atbildi, Jūsu e-pasta pieprasījumā līdz saņemsim precizējumu.

Patiesi atvainojamies par piegādes kavējumu un radušos situāciju!

Ar cieņu,
DPD

Papildināts Iveta Siļķēna 11.09.2024

Jautājums dpd! Šodien man pārskaitīja naudas summu,kuru es samaksāju par pakas nosūtīšanu uz Vāciju. Un kura joprojām nezināmu iemeslu dēļ netika piegādāta! Un tagad ir ceļā atpakaļ uz Latviju(vēl nezinu kāda tā atnāks). DPD man pārskaita naudu un maksājuma mērķī raksta-kompensācija! Tiešām? Jūs man atgriežat manu samaksāto naudu par neizpildīto pasūtījumu un saucat to par kompensāciju? Jā,un tas fakts,cik ātri viss ir noformēts-paka vēl nav atgriezusies,bet nauda izmaksāta! Un tā ir mana nauda,ko Jūs atgriezāt! No Jums ir jābūt tiešām pilnīgai kompensācijai-par zaudēto laiku,par melīgo informāciju,par darba neizpildi nesniedzot nekādu paskaidrojumu,par nepiegādāto paku,kurā bija veselībai vitāli nepieciešamas lietas,par to,ka uzticējos Jūsu DPD! Ko teiksiet DPD, oponējiet!

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 12.09.2024

Sveicināti!

Patiesi atvainojamies par šo nepatīkamo situāciju!

Diemžēl, no Vācijas kolēģiem nesaņēmām paskaidrojumu, kāpēc piegāde aizkavējās un kāpēc sūtījums tiek atgriezts atpakaļ. Sūtījuma atgriešanas piegāde nosūtītājam ir paredzēta tuvāko darba dienu laikā.

Informējam, ja gadījumā Jums rodas bažas un pēc pakas atgriešanas tiks konstatēti sūtījuma satura bojājumi, Jums ir iespēja iesniegt pretenziju arī par bojājumu.

Kompensācija ir jebkura atlīdzība tajā skaitā par nenotikušu, jau apmaksātu pakalpojumu un šajā gadījumā kompensācija bija piegādes izmaksu atgriešana.

Atvainojamies par sagādātajām neērtībām un ceram uz turpmāku veiksmīgu sadarbību!

Ar cieņu,
DPD

Komentāri (1)

S Spuris 04.09.2024

DPD zema līmeņa kurjeri un tos necieš nevienā valstī .Visdrošāk tomēr ir sūtīt ar kurjeriem,kuri paņam sūtījumu piebraucot un nodod rokās saņēmējiem. .Ja sanāk maksa augstāka taču vismaz droši ,ka sūtījums tiks piegādāts .

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes