DPD - Slikts serviss
Kurjeri vai viņu loģistikas darbinieki nezina, kā izveidot maršrutus un nezina, kā sastādīt grafiku.
Viņiem vajadzēja piegādāt pulksten 11, es domāju, ak, divu stundu kavēšanās nav nekas liels.
Bet nē, viņi pat nebrīdināja un vienkārši parādījās mājaslapā, ka "nevarēja piegādāt. Visu dienu laikā, skatoties kartē, kur kurjers brauc, vairāk nekā 10 reizes brauca garām. " vai tiešām viņš nevarēja piegādāt paku? Itka vajadzētu būt viņiem optimālam maršrutam vai ne?
Pēc 4 stundām es vēlu uzrakstīju klientu atbalstam, bet arī viņi mani ignorēja līdz darba dienas beigām, kur uzrakstīja, jau nestrādā...
0100 ja ir iespēja izvēlēties citus kurjerpakalpojumus, labāk izvēlēties tos. Jo dpd Latvija pēdējos gadus negrib strādāt. Ka ari klientu atbalsts nemaz nevēlas strādāt.
Labdien!
Lūdzam norādīt sūtījuma numuru, lai varam izskatīt radušos situāciju.
Ar cieņu,
DPD
Komentāri (2)
Kaut kā pēdējā laikā pārāk bieži DPD atrunājas ar "nebija mājās".
Labāk izvēlēties piegādi uz pakomātiem - paņem sev jebkurā ērtākajā laikā un neviens nav jāgaida