DPD - Briesmīgs serviss
Pasūtīju paku, un tā tika piegādāta uz nepareizo pakomātu. Zvanīju vienu dienu, man teica, ka paku pārvedīs uz pareizo pakomātu. Man neviens nekādu ziņu nedod, tātad es zvanu nākamajā dienā. Šoreiz Saka, ka pārvest paku nav iespējams, un paka paliks tajā pašā nepareizajā pakomātā. Es saprotu, ka pakomāti atrodas tuvu, bet briesmīgāku servisu es neesmu piedzīvojis. Sanāk, ka man pirmajā dienā kad zvanīju sameloja. Un turpina tikai sūtīt īsziņas, ka “paciņa ir noilgojusies pēc manis”. Varbūt ja būtu nosūtīta uz to pakomātu, kuru es atzīmēju, es jau būtu bijis viņai aizgājis pakaļ? Viena Zvaigzne no 100
Labdien!
Lūdzam norādīt sūtījuma numuru, lai varam izskatīt radušos situāciju.
Ar cieņu,
DPD
Komentāri (2)
Jūsu teikums: “Es saprotu, ka pakomāti atrodas tuvu”
Ja jau atrodas tuvu, tad, kur ir problēma aiziet uz nepareizo pakomātu?
Papildus distance, ko noejat noteikti nenāk par sliktu :)
Šī gadsimta paaudze ir beigta un pagalam. Nespēj paspert lielāku soli. Ko darītu, ja pēkšņi nebūtu ne mašīnu, ne sabiedriskā transporta? Varu derēt, dzīvotu darbā, jo ar kājām jau uz mājām neiedomātos un nespētu aiziet...