www.sudzibas.lv DPD Briesmīgs serviss

DPD - Briesmīgs serviss

Pasūtīju paku, un tā tika piegādāta uz nepareizo pakomātu. Zvanīju vienu dienu, man teica, ka paku pārvedīs uz pareizo pakomātu. Man neviens nekādu ziņu nedod, tātad es zvanu nākamajā dienā. Šoreiz Saka, ka pārvest paku nav iespējams, un paka paliks tajā pašā nepareizajā pakomātā. Es saprotu, ka pakomāti atrodas tuvu, bet briesmīgāku servisu es neesmu piedzīvojis. Sanāk, ka man pirmajā dienā kad zvanīju sameloja. Un turpina tikai sūtīt īsziņas, ka “paciņa ir noilgojusies pēc manis”. Varbūt ja būtu nosūtīta uz to pakomātu, kuru es atzīmēju, es jau būtu bijis viņai aizgājis pakaļ? Viena Zvaigzne no 100

25.10.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 28.10.2024

Labdien!

Lūdzam norādīt sūtījuma numuru, lai varam izskatīt radušos situāciju.

Ar cieņu,
DPD

Komentāri (2)

O oleapol 26.10.2024

Jūsu teikums: “Es saprotu, ka pakomāti atrodas tuvu”
Ja jau atrodas tuvu, tad, kur ir problēma aiziet uz nepareizo pakomātu?
Papildus distance, ko noejat noteikti nenāk par sliktu :)

S sannas 06.11.2024

Šī gadsimta paaudze ir beigta un pagalam. Nespēj paspert lielāku soli. Ko darītu, ja pēkšņi nebūtu ne mašīnu, ne sabiedriskā transporta? Varu derēt, dzīvotu darbā, jo ar kājām jau uz mājām neiedomātos un nespētu aiziet...

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes