www.sudzibas.lv DPD Slikts serviss un komunikācija

DPD - Slikts serviss un komunikācija

Pāris dienas nevar saņemt sūtījumu ar kurjeru, jo piegādes laiks nesakrīt ar laiku, kad cilvēks ir uz vietas!
Sūtījumā ir 2 paletes, tāpēc pakomāts neder 😀
zvanījām uz klientu servisu, lai noskaidrotu, vai kurjers var kaut kā ieplānot piegādi.
Uz ko saņēmām pamācību, kā jāsaņem sūtījums. Kā jābūt uz vietas no 8: 00 - 18: 00 un kad vienu dienu jau var izbrīvēt (cilvēkam, kas atrodas darbā tas ir pagrūti izdarāms) . Un teksts - kurjers jau tagad neskries no viena Rīgas gala uz otru un atpakaļ (to arī neprasījām, vēlējāmies sarunāt dienu, kad kurjers var tomēr atvest sūtījumu līdz 14: 00 dienā) . Rezultātā Dāma, kas komunicēja ar mums izmeta frāzi - tad man atzīmēt, ka jūs atskaties no sūtījuma? 🤔 šis teikums bija nesaprotams 😃
es kā klients neesmu vainīga, ka nevar atvest manu sūtījumu arī man ērtā laikā, nevis mistiski 5 minūtes pirms piegādes piezvanat! Un ja jums ir tikai viens kurjers, kam jāskraida pa rīgu, lai taisītu piegādes, varbūt tad nevajag piedāvāt šādu pakalpojumu vispār?
Klientu apkalpošanas centra darbiniekiem varbūt nav jānodarbojās ar pamācību sniegšanu un rupju komunikāciju, bet jāmēģina atrisināt kopīgi šo problēmu?

Paldies!

22.11.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 28.11.2024

Sveicināti!

Lūdzam norādīt sūtījuma numuru, lai varam izskatīt sūdzību.

Ar cieņu,
DPD

B

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes