DPD - Slikts serviss un komunikācija
Pāris dienas nevar saņemt sūtījumu ar kurjeru, jo piegādes laiks nesakrīt ar laiku, kad cilvēks ir uz vietas!
Sūtījumā ir 2 paletes, tāpēc pakomāts neder 😀
zvanījām uz klientu servisu, lai noskaidrotu, vai kurjers var kaut kā ieplānot piegādi.
Uz ko saņēmām pamācību, kā jāsaņem sūtījums. Kā jābūt uz vietas no 8: 00 - 18: 00 un kad vienu dienu jau var izbrīvēt (cilvēkam, kas atrodas darbā tas ir pagrūti izdarāms) . Un teksts - kurjers jau tagad neskries no viena Rīgas gala uz otru un atpakaļ (to arī neprasījām, vēlējāmies sarunāt dienu, kad kurjers var tomēr atvest sūtījumu līdz 14: 00 dienā) . Rezultātā Dāma, kas komunicēja ar mums izmeta frāzi - tad man atzīmēt, ka jūs atskaties no sūtījuma? 🤔 šis teikums bija nesaprotams 😃
es kā klients neesmu vainīga, ka nevar atvest manu sūtījumu arī man ērtā laikā, nevis mistiski 5 minūtes pirms piegādes piezvanat! Un ja jums ir tikai viens kurjers, kam jāskraida pa rīgu, lai taisītu piegādes, varbūt tad nevajag piedāvāt šādu pakalpojumu vispār?
Klientu apkalpošanas centra darbiniekiem varbūt nav jānodarbojās ar pamācību sniegšanu un rupju komunikāciju, bet jāmēģina atrisināt kopīgi šo problēmu?
Paldies!
Pievienot komentāru