220.lv - Nepiegādāja preci un neatceļ pasūtījumu, lai ne atgrieztu naudu
Pasūtīju datoru 10.09, ar piegādi ar kurjeru 16.09.
16.09 prece nebija piegādāta un par to man nepabrīdināja, piezvanīju - izrādās, ka prece vēl nebija pasūtīta no piegādātāja, vienkārši paši aizmirsa apstrādāt pasūtījumu. Tāpēc tikai 17.30 vakarā paziņoja, ka pasūtījums ir apstrādāts.
Apsolīja piegādāt šodien, 19.09. Vakar rakstīju un zvanīju - izrādās, ka prece netiks piegādāta, jo logisti Lietuvā neatdeva preci uz piegādi. Lūdzu šodien man piegādāt - klusē. Atkal zvanīju, piedāvāja atcelt pasūtījumu. Turklāt paši nomainīja pasūtījuma piegādes datumu uz 24.09.
Piezvanīju, palūdzu atcelt, jo tik ilgi nevaru gaidīt. Pateica, ka man ir jāgaida, kad viņi pieņems lēmumu par pasūtījumu atcelšanu (velk laiku, lai pēc iespējas vēlāk neatgriezt naudu) .
Pagāja puse no dienas, pasūtījums sistēmā nav atcelts, no atbalsta ne ziņas, ne miņas. Esmu šokēta
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Labdien!
Pasūtījuma numurs ir 32232894.
Manos pasūtījumos 220.lv tas ir joprojām nav atcelts, neskatoties uz to, ka ceturtdien, 19.septembrī es zvanīju klientu atbalstam un lūdzu atcelt pasūtījumu.
Pēc tām, arī tajā dienā, es vēl uzrakstīju vēstuli uz [slēpt]@220.lv, ar lūgumu atcelt pasūtījumu un piefiksēt atcelšanas datumu - tas ir 19. septembris.
Pievienot komentāru