www.sudzibas.lv 220.lv Slikts serviss

Atrisināta220.lv - Slikts serviss

Pasūtīju Ravak Chrome vannu ar izmēru 170x70. Preces aprakstā nebija norādīts, ka sifons jāpasūta atsevišķi. Tāpat, zem preces apraksta ir iespēja uzdot jautājumu un iegūt papildus informāciju no klientiem, kuri iegādājās šo preci. Viens no pircējiem atbildēja, ka sifons ir iekļauts komplektā. Tā kā Cena man bija piemērota, veicu pasūtījumu. Vanna tika piegādāta citā izmērā (170x75) , un bez sifona. Uz savu sūdzību, atbildi saņēmu tikai pēc divām nedēļām, ka sifons komplektā nav iekļauts. Un par nepareizo vannas izmēru vispār nebija ne vārda...
Par šo naudu es varētu veikt pasūtījumu citā veikalā kopā ar šo nelaimīgo sifonu. Pirmo reizi, astoņu gadu laikā, man ir tik nepatīkama pieredze ar šo veikalu.
Vannu es protams jau nemainīšu, jo tik un tā pazaudēju pietiekami daudz laika.

19.11.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 19.11.2024

Labdien!

Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]

Ar cieņu, 220.lv

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Jelenux 19.11.2024

Visa informācija, ieskaitot arī pasūtījuma numuru (#33137179) iepriekš tika nosūtīta uz e-pastu [slēpt]@220.lv. Situācijas risinājums man vairs nav aktuāls. Vannu, kā еs jau rakstīju, nemainīšu. Sifons tika pasūtīts citā veikalā.

J

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes