220.lv - Ilgstošas problēmas ar piegādi, nepareiza prece
Augusta sākumā 220.lv veikalā pasūtīju bērnam 3 daļīgu skolas komplektu Starpak ar Minecraft simboliku (skolas soma, sporta maiss, penālis). Pasūtījums Nr.31549414. Kā pārdevējs norādīts EuroDeals. Pēc nedēļas atnāk ziņa, ka pasūtījums ir noraidīts. Zvanu, interesējos, kāpēc tā. Konsultante saka, ka šī prece nav pieejama. Ok, skatos, ka tieši tādu pašu komplektu 220.lv tirgo arī Marketon. Prasu konsultantei, vai ir jēga pasūtīt, vai nav tā, ka visiem pārdevējiem ir viena noliktava. Saka, ka nē, ka lai droši pasūtu. Labi, otrais piegājiens, atkal maksāju naudu (virs 70 EUR). Pasūtījums Nr. 31584884. Paiet viena nedēļa, otra, vairākkārt tiek mainīti piegādes laiki, beigās atkal čiks - pasūtījums noraidīts. Toties skatos, ka ir parādījies jauns pārdevējs ar identisku preci - EasyShop. Zvanu konsultantei - tā un tā, man līdz skolas sākumam tomēr vajadzētu iegādāties bērnam noskatīto somu, lūdzu pārbaudiet vai sazinieties ar EasyShop, vai tiešām viņiem šī prece reāli ir. Konsultante kaut ko tur pačeko un saka, ka viņai parādās, ka noliktavā esot 1000 (!) tādas somas. Labi, pasūtu trešo reizi. Pasūtījums Nr. 31842914. Šoreiz ar piegādi nav problēmu, paka atnāk ātri. Diemžēl to atverot, ļoti nepatīkams pārsteigums. Pasūtītā komplekta vietā atnācis pilnīgi savādāks. Cits attēls uz komplekta precēm, ne tas, ko pasūtījām. Soma piemērota bērnudārzniekam, ne iešanai uz skolu. Penālis pavisam savādāks, bez kancelejas precēm.
Ļoti nepatīkama situācija man, un milzīga vilšanās bērnam pāris dienas pirms skolas sākuma uzzinot, ka ilgi gaidītā soma nebūs!
"paldies" 220.lv un viņu sadarbības partneriem!
Pievienot komentāru