220.lv - Slikts serviss
Šausmīgs serviss. 16 septembrī veicu pasūtījumu-Dolce Gusto kafijas aparāts (bija plānots kā dāvana dzimšanas dienā) . Pasūtījums tika apmaksāts un kā saņemšanas punkts tika norādīts Omniva pakomāts. Internetveikalā bija norādīts, ka saņemšu 24. Septembrī (kas man derēja) . Internetveikalā ir teikts “ uzmanību! Piegādes termiņi ir provizoriski, jo termiņi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas un maksājuma laika. Galīgo piegādes laiku pārdevējs norāda pēc pasūtījuma apstiprināšanas. ” pēc pasūtījuma veikšanas, saņēmām ziņu e-pastā, ka saņemsim 24. Septembrī. Šodien, 24 septembrī, kad bija jāsaņem sava prece, atsūta vēstuli e-pastā, ka prece pat nav piegādāta uz 220.lv noliktavu! Pabrīdināja tajā dienā, kad jau bija jāsaņem. Kā tad ar omnivu, kura piegādā 1-2 darba dienu laikā. Jau 22. Datumā varēja atsūtīt, ka prece nav saņemta uz noliktavu, lai varētu izvērtēt situāciju. Piezvanot ar jautājumiem, saņēmu tikai plikas atbildes - preces nav noliktavā vai arī vienkāršu klusumu. Šausmīga attieksme, nav pirmā vilšanās ar šo internetveikalu. Cerēju, ka vismaz šoreiz būs viss kārtībā. Nav jau pirmā sūdzība. Publiskais fui internetveikalam, lai risina problēmas nevis meklē atrunas, jo tika jautāts, kur tieši prece pašlaik atrodas-atbildes nebija. Nekādas cieņas pret klientiem. Kā arī naudu atsakās atgriezt uzreiz, tikai 2-5 dienu laikā, kad jau saņemsim pēc jaunā paziņotā datuma…
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Komentāri (1)
Gadās tā, kad kaut kas aizkavējas. Man arī tā gadījās, bet neko šausmīgu šeit neredzu.