220.lv - Krāpšana. Slikts serviss
Iegādājos preci 22.07. Mobilo telefonu. Pasūtījuma nr 31168019. Pārdevējs irSng Group Sia
saņēmu preci 24.07.24. Sākot lietot preci konstatēju, ka telefons nestrādā savu pamatfunkciju nesaņēmu zvanus, pārtrūkst sarunas. Utt..
Atgriezu preci 02.08. 220.lv veikalā Liepājā. Kur sākumā pārdevējs rupji atteicās pieņemt preci, jo tajā ir bijusi ievietota sim karte. Ar ptac izdevās iestāstīt pārdevējam, ka preci drīkst pārbaudīt klients un konstatēt bojājumu. Teica, ka 30 dienu laikā prece tiks pārbaudīta un nauda tiks atgriezta. Jo uzstāju uz naudas atgriešanu nevis brāķētas preces labošanu.
Mēnesi bendēju sev nervus un klausījos tukšus solījumus no 220.lv konsultantiem. Katrs stāstīja savu. Ka serviss nepieņem telefonu, ka nebijis gadījums, tukši solījumi par atbildes sniegšanu e pastā utt... Pagājušās 34 dienas kopš telefona nodošanas un konsultants vēlaizvien nespēj sniegt skaidru atbildi, kad varu saņemt savu naudu. Briesmīga attieksme pret klientu. , valsts likumu neievērošana, krāpšana.
Ja nevēlaties problēmas neko nepērciet caur šo iestādi.
Pievienot komentāru