www.sudzibas.lv 220.lv Slikts serviss

Atrisināta220.lv - Slikts serviss

Saņemot preci konstatēju ka esmu saņēmis nekorektu preci pasūtīts rx7700 xt tuf, triple fan videokarte, saņemta rx 7700 xt dual, parastā.
Mājās lapā bija nepatiesa informācija.

Preci man jānogādā pa saviem līdzekļiem un laiku uz veikalu vai pastu. Pirms kaut ko iegādāties pārliecināties pazvanot viņiem.. Noskaidrojot vai tas ir šis modelis tiešām.

04.09.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 04.09.2024

Labdien!

Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]

Ar cieņu, 220.lv

Sūdzība veiksmīgi atrisināta CrazyKiD 04.09.2024

31884534
Pēc 3. Telefona sarunas beidzot nonācam pie kaut kāda kompromisa.
Pēc sarunas ar PTAC un zvanu 220.lv - uzreiz jā dosim kompensāciju.. iepriekšējās sarunās teica , ka nē tērējat savus līdzekļus/laiku un nedraudat mums ar likumu/publicitāti un ka nepieklājīgi runāju - sarkasmā!

Forša attieksme, uz cilvēku nezināšu grib pa "lēto tikt sveikā" dēļ iekšējās kļūdas.
Katrā 3 sūdzība ar par neatbilstību, bet vēl projām grib dzīvot uz mūsu rēķina.

Šim piedāvājumam bija jābūt pēc pirmās telefona sarunas ne pēc trešās...
Iepirkties vairs nevēlos 220!

C

Komentāri (3)

( ( ͡❛ - ͡❛) 04.09.2024

Rakstiet sūdzību pārdevējam, ka esat saņēmis līgumam neatbilstošu precu un lai pārdevējs par saviem līdzekļiem, kā rakstīts likumā, veic preces apmaiņu pret līgumam atbilstošu. Ja pārdevējs ignorē vai turpina uzstāt, lai izmantojat 14 dienu atgriešanas iespēju, tad sazinaties ar PTAC.

C CrazyKiD 04.09.2024

Pēc 3. Telefona sarunas beidzot nonācam pie kaut kāda kompromisa.
Pēc sarunas ar PTAC un zvanu 220.lv - uzreiz jā dosim kompensāciju.. iepriekšējās sarunās teica , ka nē tērējat savus līdzekļus/laiku un nedraudat mums ar likumu/publicitāti un ka nepieklājīgi runāju - sarkasmā!

Forša attieksme, uz cilvēku nezināšu grib pa "lēto tikt sveikā" dēļ iekšējās kļūdas.
Katrā 3 sūdzība ar par neatbilstību, bet vēl projām grib dzīvot uz mūsu rēķina.

Šim piedāvājumam bija jābūt pēc pirmās telefona sarunas ne pēc trešās...
Iepirkties vairs nevēlos 220!

( ( ͡❛ - ͡❛) 04.09.2024

Neaizmirstiet no pārdevēja dabūt piegādātajai precei atbilstošu pirkumu apliecinošu dokumentu vai garantijas karti.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes