Adrese: |
Maskavas iela 257 Rīga Latvia - LV-1063 ("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts) |
---|---|
Tālrunis: | +371 6724 4220 |
Darba laiks: |
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 10:00 - 17:00 slēgts |
Kategorija: | Tirdzniecība • Interneta veikali |
Sociālie tīkli: |
220.lv - Sūdzības un atsauksmes
220.lv - Cilvēku diskriminācija
Epērkoties interneta veikalā, saskāros ar ļoti nepatīkamu pieredzi. Rakstu publisku sūdzību, jo cilvēkiem jāzina par kompānijām, kuras segregē sabiedrību. Situācija sekojoša - veicu pasūtījumu interneta veikalā ar preces izņemšanu daugavgrīvas noliktavā. Izvēloties šādu saņemšanas veidu, netika minēts, ka jābūt vakcinācijas sertifikātam. Esmu arī iepriekš pasūtījis preces citos interneta veikalos un nevienā no tiem nav bijusi tāda situācija. Kad devos saņemt sūtījumu, pie ieejas man prasīja...
220.lv - Pārdod Ķīnas preces, kuras nestrādā un ir nedrošas, uzliek izdomātu preces nosaukumu
Krāpniecība! Pirku divus gb elektrisko mini sildītāju, neviens no tiem nestrādāja. Kompānija pārdod no aliexpress pasūtītu preci uzliekot neesošu nosaukumu. Meklējot pēc nore neko neatrod. Atrodot pareizās ražotāja kompānijas nosaukumu var redzēt visas sliktās sūdzības, kur cilvēkiem ir bijuši pat ugunsgrēki. Klientu centrs arī neko Nepalīdzēja. 👎
Atrisināta220.lv - Bojāta prece un uzņēmuma vienaldzība
12.12.2021 pasūtīju 2 gb matu maskas. 16.12.2021 atnāca mana pasūtītā prece. Kad atvēru pakomātu, tad uzreiz varēja redzēt, ka iepakojums ir bojāts un no tā tek ārā šķidrums. Atbraucu mājas, atveru iekajojumu un konstatēju, ka abas divas bundžas ar matu maskām ir atvērti un iztecējuši. Vāciņi viņiem nebija aizlīmēti, nebija pilnīgi nekādas aizsargplēves. Pārdevējs neizdarīja pilnīgi neko lai tas nenotiktu. Uzreiz piezvanīju 220.lv apkalpošanas centram. Sieviete man paskaidroja, ka vajag viņiem...
Atrisināta220.lv - Slikts serviss, bezatbildība.
Pasūtīju divas preces - bīdāmās durvis. Pirmās durvis pasūtīju 28.11, preces piegādes datums bija nākamās nedēļas laikā. Nedēļa pagāja, datums mainās uz nākamo nedēļu, nodomāju ziemassvētku laiks, tas, laikam, normāli. Tad atkal prece tiek pārcelta par vienu nedēļu. 17. Decembrī zvanu, jautāju, kas notiek? Sieviete no klientu apkalpošans centra atbild, ka preci nesaņemšu, jo tā ir bojāta. Tādad bezjēdzīgi esmu gaidīJusi. Protams, durvis man vajag, jo taisu remontu. Atrodu vēl vienas durvi...
220.lv - Slikts serviss
Veicu pasūtījumu internetveikalā 220.lv iegādājoties mājas projektoru ar itkā wifi funkciju, taču saņemot preci konstatēju, ka ierīcei šī funkcija acīmredzami nav. Atgriežot preci veikalā pārdevējs cenšas ieskaidrot, ka preces pārdevējs ir cits, un viņi atbildību par preci nenes. Tātad arī par preces aprakstu, kurš bija nepaties? Likās, ka veikala darbinieks šo situāciju īsti nesaprot, jo izkaidrot to, kāpēc prece no 220.lv nav viņu atbildība nemācēja. Beigu beigās nonācām pie risinājuma, ka...
220.lv - Maksājums nav nosūtīts, lādētājs ir bojāts
Slikts tiešsaistes iepirkšanās process: 19. Novembrī , interneta veikals 220. Nosūtīja dzimšanas dienas dāvanu ar 5 eiro atlaižu kuponu, 23. Novembrī iegādājies lādētāju Ravanson k-04t un kingkong interneta veikalā ar samaksu (001) 6. Decembrī saņemts paziņojums, ka Ravanson k-04t noliktavā nav, (002) bet ir bijuši preces, (003) bet Cena ir pacēlusies, nepārdodu. Kā ar dzimšanas dienas dāvanu €5? Ņemt atpakaļ . Pēc tam tiks nosūtīts tikai lādētājs, un tiks iekasēta piegādes maksa. 20...
220.lv - Preci neielika pasūtījumā un neatbild uz e-pasta
Pasūtīju sejas masku par 6.50, viņas dēļ piegāde bija līdz 17. Janvārim. Visu nosūtīja daudz agrāk un maskas pasūtījuma nebija. Es par to uzrakstīju ar pierādījumiem, kur bija norādīts pasūtījuma numurs. Bet man teica tikai "nosūtiet pasūtījuma numuru" un tālāk klusums arī pasūtījuma statuss nemainās.
220.lv - Krāpšana, nepiegādāta prece
Tika pasūtīta prece, speciāli izvēloties I-veikala piegādes opciju, ne vēlāk kā 23. decembrī. Prece joprojām šodien nav piegādāta. Nav arī saņemts nekāds apstiprinājums pirkumam. Ir vienīgi noņemta nauda no konta. Epasts nav saņemts jo tika izmantota opcija - autorizācija ar Facebook. Un Facebook konts ir reģistrēts ar epasta adresi, kura nav izmantota nu jau 10 gadus. Tiek sūtītas atrunas uz SMS, par preci, kura tiks piegādāta tuvāko 5 darba dienu laikā, bet tas joprojām nenotiek.
220.lv - Slikts serviss.
Sāksim ar to ka pasūtu preci jau novembrī ar termiņu līdz 21gada decembra vidum, gaidu un nekā rakstu epasta, prece izpārdota, tad jautājums kādēļ to var pasūtīt? Labi, atrodu ko citu, nekas, bērns saņems dāvanu vēlāk, atkal gaidu, Sola ka piegādās 04.01, atnāk apstiprinājuma sms, ka kurjers saņēma preci. Gaidu un nekā, ieeju mājās lapā, sūtījums noraidīts, bet par preci samaksāts un ne maza nauda. Atkal bērns veljoprojām bez vienas no jau ziemassvētku dāvanām. Paldies liels.
Pigu Latvia SIA - Ļoti zems apkalpošanas līmenis un neatgriež laikā naudu par brāķētu preci
2021. Gada decembra vidū veicu pasūtījumu 220.lv, pasūtījumā bija 3 preces. Pasūtījumu sadalīja 3 daļās, katrai savs piegādes termiņš. Sagaidīju, kad visas preces ir piegādātas un tad tās izņēmu. Bet sekoja milzīgs pārsteigums - telefona vāciņš bija brāķis, jo neviena poga caur to nestrādāja, pilnībā nelietojams. Telefona lādētāja vads nestrādāja vispār - nekādu dzīvības pazīmju un 3 telefona aizsargstikliņi bija piegādāti pavisam citam telefona modelim. Fantastiski! Tērēju savu laiku, lai...
220.lv - Baby born bojajums nedarbojas
Lellei aizmugurē nevar atvērt un nemaz netiek pie baterijām. Un līdz ar to nekādas skaņas. Pasūtot samaksāšu tādu naudu un vel brāķis. Mazmeitai tā bija dāvana un tagad vilšanās. Loti sarūgtināta par preci.
220.lv - Slikts serviss!!!
Slikts serviss! Pasūtīju preci laicīgi ar "zaļās Eglītes" simbolu, kurš deva garantiju (pārdevējs apstiprināja) ka preci nogādās līdz ziemassvētkiem! Nesaņēmu! Bērns palika bez dāvanas! Slikts serviss. Pircēja maldināšana, vērsīšos attiecīgos dienestos.
Atrisināta220.lv - Не могут доставить !!!
Не могут доставить в пакомат в моём районе, мол они не работают с этим пакоматом. Логики вообще ноль... Доставляет омнива а не 220. Вот ответ добрый день! Приносим свои извинения за доставленные неудобства! Мы работаем только с теми посылочными автоматами, которые указаны на нашем сайте. Если bы не можете выбрать конкретный посылочный автомат, это означает, что мы не осуществляем доставку в эти выбранные точки. Теперь у нас пакоматы для избранных.
220.lv - Плохой сервис
Заказанный товар пришел в открытой упаковке, тем самым я не могу быть уверенным в соответствии содержимого заявленным в описании характеристикам. Попытался оценить приобретенный товар, написав соответствующий комментарий - "товар пришел во вскрытой упаковке". Мой комментарий не пропустили с пометкой "комментарий не соответствует правилам". Просмотрев правила, не нашел ничего, чтобы противоречило моему комментарию. Предполагаю, что низкие оценки зачастую просто не пропускаются таким образом, чтобы не создавать негативных отзывов о товарах.
220.lv - Apkalpošana
Neiesaku sūtīt nekādus masāžas piederumus šajā mājaslapa, tiek norādīts piegādes datums viens, bet nekas neatnāk, un zvanot katru reizi tiek atbildēts ka tiks uzzināts no piegādātāja, interesanti ka var būt tā ka 220.lv sadarbojas ar kādu un atbildi viņi nevar saņemt dienas laikā vai divu, jo mana gadījumā es zvanīju 15 datumā kad paklājiņam bija jāpienāk, tad es domāju pagaidīšu Vrb Kkas mainīsies, bet zvanot 21. Decembri man tika atbildēts ka vēl joprojām tiek gaidīts.
220.lv - Slikts serviss
Pasūtiju preci 24.11.2021 2x pārlika piegādes datumu, beigu datums palika 15. Decembris. Jau ir 21 decembris nav ne informācijas nekā par pasūtijumu, pēc atkārtotas zvanīšanas Saka ka atgriezīs naudu. Pārdod preces kuru nav, ja nebūtu pats zvanījies gaidītu līdz nākamajam gadam.
220.lv - slikts serviss
Briesmīgs serviss. Pasūtīju dāvanas, taču to piegādes datumu nomainīja, kad rakstīju epastu neviens neko vēl līdz šim tā arī nav atbildējis. Rakstīju 16..12.kas bija piegādes datums plānotais. Esmu sašutumā par attieksmi pret klientu
220.lv - Slikts serviss
Pasūtīju preci ar to eglīti. Apsolīja atsūtīt 16.12.2021. 16 datuma tā ari neko nesaņēmu un piegādēs datumu nomainīja uz 27 datumu! Nu un kam man tā prece 27 ja tas bija dāvana ziemassvētkos? Sazinājos ar viņiem un tadad viņi Saka ka taj precei nebija eglītes un tā atkal.
220.lv - Slikts serviss, preces komplektācija neatbilst dokumentācijai
Nopirku lampiņas "aizkars Zvaigznes un mēness 138 led "smart", silti balts". Kā redzams klāt pievienotajās bildēs - preces komplektācija neatbilst norādītajam klāt pievienotajā pamācībā. Tieši šādu pašu atsauksmi uzrakstīju zem preces 220.lv - bet kā jau gaidīju - manu komentāru nepublicēja ar tekstu "jūsu komentārs bija noraidīts, jo neatbilst 220.lv komentāru noteikumiem. ". Pēc 220.lv domām šāda tipa komentārs atbilst kādai no zemāk esošai kategorijai: "tiek izmantota necenzēta...
220.lv - 2x reizes dabūju maksāt par 1 preci par kuru jau esmu samaksājis
Laiciņu atpakaļ pasūtīju divas preces no 220.lv bija divu dažādu telefonu modeļu vāciņi, kopēja suma bija 16eur. Okey atnāk viena dienā izziņa uz telefonu lai ierodos pasta nodaļa saņemt sūtījumu. Samaksāju pilnu sumu 16 eur, un iekšā bija tikai viena telefona modeļa vāciņš. Okey nodomāju pēc laiciņa atnāks un izņemšu jo biju jau samaksājis par preci. Nākamajā reize kad devos pakaļ savam otram sūtījumam uz pasta nodaļu, atkal dabūju samaksāt 16 eur, pie sevis nodomāju kautkā dīvaini, jo biju...