www.sudzibas.lv 220.lv Nepilnīgs sūtījums, sūdzības neizskatīšana

220.lv - Nepilnīgs sūtījums, sūdzības neizskatīšana

Iegādājoties mājas manikīra komplektu, prece ietīta pārtikas plēvē, to izpakojot tika konstatēts, ka iepakojums neturas kopā un iztrūkst svarīgi elementi. 220.lv mājas lapā pie vērtējuma ar fotoattēliem pievienoju atsauksmi un vērtējumu, kuru "publicēšot" 3 darba dienu laikā. Pagājis mēnesis un vēljoprojām to izskatīšot un publicēšot 3 darba dienu laikā. Tas liecina tikai par to, ka uzņēmums problēmas nerisina vispār un izvēlas visu ignorēt🤷.

03.10.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 10.10.2022

Labdien!

Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]

Ar cieņu, 220.lv

A

Komentāri (1)

S Spuris 03.10.2022

Rakstiet viņiem oficiālu pretenziju,ja nesniegs atbildi 10 darba dienu laikā tad rakstiet jau PTAC iesniegumu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes