Adrese: |
Maskavas iela 257 Rīga Latvia - LV-1063 ("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts) |
---|---|
Tālrunis: | +371 6724 4220 |
Darba laiks: |
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 10:00 - 17:00 slēgts |
Kategorija: | Tirdzniecība • Interneta veikali |
Sociālie tīkli: |
220.lv - Sūdzības un atsauksmes
Atrisināta220.lv - Krāpšana un slikts serviss
220.lv platformā uztur pārdevēju, kurš krāpjas, proti vidxl, jo samaksājot par preci vidaxl kaķu telts ar somu, vigvama forma, pelēka, 60x60x70 cm (nr.15122906) , atsūtīta nepilnas komplektācijas prece. Nav somas. No 17. Aprīļa līdz šodienai neesmu saņēmusi preci, nauda samaksāta - preces nav. 220.lv atrunājas, ka nav pārdevēji un, ka tiek gaidīta atbilde... Esmu ļoooooooooooooti vīlusies 220.lv. Tamdēļ 220.lv platforma nav droša vieta, lai iepirktos, jo atbalsta ar rīcību un vienlaikus ar...
220.lv - Обман, плохой сервис
Pasūtīts telts, dārza mēbeles - 3x3 m. Pēc izpakošanas tika konstatēts, ka tas ir nepilnīgs. Moskītu tīkla nebija. Viņi atgrieza preces. Solīja naudu atgriezt 14 dienu laikā. Tātad atgriešanas apliecībā rakstīts.. Gaidām naudu jau trešo nedēļu. Klientu apkalpošana tikai Sola katru reizi precizēt, kāpēc nav naudas un tad nekas nenotiek. Neiesaku izmantot šo veikalu. Preces neatbilst un nav pieklājīga finansiāla attieksme. Заказывал палатку, садовая мебель - 3х3 м. После распаковки оказалось...
220.lv - Nestrādājoša prece, izvairās novērst defektu
Iegādājos trenažieri, kurš izrādījās nestrādājošs. Tā kā prece ir lielgabarīta, tad saskaņā ar likumdošanu 220.lv pašam ir jāierodas to salabot, vai arī jānodrošina tās transportēšana uz un no servisa centru. Diemžēl 220.lv, lai arī atzīst, ka prece ir nekvalitatīva, jau 45 dienas izvairās no pretenzijas risināšanas. Pēdējā laikā uz e-pastiem vispār vairs neatbild. Telefona sarunās Sola noskaidrot un atzvanīt, bet no 10 reizēm nevienu reizi tā arī nav atzvanīts. Iesaku maksimāli izvairītie...
220.lv - Slikts serviss
Klientu apkalpošanas dienests ņirgājas par klientiem. Telefonsarunā vēlējos lai savieno ar kompetentu pārdevēju, kas var pastāstīt par telpu sildītājiem un atbildēt uz specifiskākiem jautājumiem. Atbildēja, ka tādā gadījumā jāraksta uz epastu un attiecīgais speciālists atbildēs. Pēc pāris dienām epastā pienāca ziņa, kurā tika ielikts links uz visiem sildītājiem un piebilsts lai skatos preču aprakstus. Diez vai es pats nebūtu iedomājies, kā atrast attiecīgo sadaļu vai nebūtu spējīgs izlasīt...
220.lv - Nepilnīga prece,meli ,solījumi un ignorēšana
Iegadājos šajā veikalā zāles pļāvēju!Iepakojumā nebij visu detaļu ,detaļas ar kurām piestiprinās ritenīši pie pļāvēja!Zvanīju ,rakstīju e-pastus ,sekoja viens solījums pēc otra,meli ,ka detaļas trūkstošās jau izsūtītas u.t.t un tā pagāja mēnesis..un joprojām nekādas pretīmnākšanas un nekāda risinājuma☹️
Atrisināta220.lv - Serviss 0, nerisina problēmu
Pasūtījuma nr. : 14852321, tika iegādātas divas pozīcijas, runa iet par austiņām Cenā ap 39 eur, uz vietas saņemot preci viss ātri, ātri pārbaudīt nav iespējams. Atbraucot mājās, atverot iepakojumu. Viena austiņa uzreiz nedarbojās. Nodomājām ok. , varbūt nav uzlādēta vai izlādējās, kamēr bija ne 220.lv noliktavā, bet nezināmajā noliktavā, austiņas pie kabeļa, kas bija komplektā nostāvēja 3 stundas, reakcijas 0, pamanīju, ka otrajām austiņām caur telefona app, sāk kristies uzlādes līmenis, pa 3...
220.lv - Luminor apmaksas iespēja...
Labdien. Regulāri iepērkos 220.lv internetveikalā. Man ir luminor banka. Vienmēr apmaksāju maksājumus pa taisno (apmaksa ar internetbanku) . Šovakar veicu kārtējo pasūtījumu, diemžēl luminor apamksas variants izņemts. Nācās veikt manuāli caur internetbanku. Pats interesantākais ir, ka mājaslpā norādīts: preču apmaksa caur internetbanku interneta veikalā 220.lv dotajā brīdī ir iespējams norēķināties ar: Swedbank, Seb, Luminor un citadele banku internetbankām. Zvanot uz info tālruni...
220.lv - Krāpšanās
220.lv griežot laimes ratu, ir savākts iespaidīgs punktu skaits. Veicot pirkumu, par punktiem iegādājos smagas preces bezmaksas piegādi uz mājām. Nekādu atlaides kodu neatsūtīja uz e-pastu. Zvanīju uz 220.lv, kur neko daudz nepateica, lika gaidīt, bet bez rezultātiem. Vēlreiz zvanot uz 220.lv, teica, ka nu ja nav, tad nebūs koda, lai gan punkti tika noņemti. Pa telefonu sarunājām, ka punktus atgriezīs atpakaļ, bet drošības pēc to atgādināju uz e-pastu, kur par brīnumu saņēmu atbildi, ka tas nav...
220.lv - Slikts serviss
Mēneša laikā veicu 10 pasūtījumus un ar pirmajiem pasūtījumiem nebij problēmu, bet tad sākās... Prece pazūd no pasūtījuma 5 minūtes pirms tu saņem preci pakomātā. Katra prece tiek sūtīta savā pakā un uz dažādiem pakomātiem (maza izmēra prece) , lai klients paskraida. Tiek atsūtīta nepareiza prece un pēc tam tev veel jāskraida lai to preci atgrieztu. Prece kuru bij jāatgriež maksāja tikai 3.8 eiro. Pa cik to preci iepērk? 2 eiro? Klienta laiks maksā vairāk kā tā prece + vēl preces sūtīšana...
220.lv - Обман
Заказал микроволновую печь за 77 евро в 220.lv по каким-то причинам микроволновую печь не смогли доставить скорее всего не влезла в пакомат её вернули обратно, продавец 220.lv. Позвонив в 220.lv мне сказали что такая микроволновка сейчас стоит 115 euro то есть они мою микроволновку забрали себе и продают её гораздо дороже к тому же я оплатил микроволновку заранее теперь сижу жду деньги обратно сказали ждать до 14 дней не советую пользоваться услугами 220.lv
220.lv - Krapsana
Pasutiju internetveikala siltumnicu samaksaju ar Luminor internetbanku,tacu par pasutijumu 14921879 samaksat neizdevas,atteicu pasutijumu.Operators solija 3dienu laika atgriest naudu149,99 eiro.bet nauda ka nau ta nau.Esmu 2gr.invalids un ta ir puse no manas pensijas.Ko man darit vai zinot Policijai par krapsanu.Mans telefona nr 24942989
220.lv - Nepareiza prece
Veicu pasūtījumu internetveikalā 220.lv. Pēc laika saņēmu sūtījumu - mājās atverot, izrādījās, ka piegādāts nevis manis pasūtītās preces, bet bērnu sporta apavi. Vienīgais, ko atbildēja klientu serviss, ka man ir 14 dienu atgriešanas iespējas. Neuzskatu, ka viņu loģistikas kļūdas dēļ man būtu jātērē savs laiks, degviela vai nauda, lai mēģinātu atgriezt vai nosūtīt viņiem nepareizo preci un vēl mēģināt atgūt savējo.
220.lv - Krāpšana
220.lv tirgo viltotas smaržas un tad liek vest uz garantiju neaizveramu pudeli! Tas ir vienīgais variants, ko piedāvā kā risinājumu. Sanāk, ka paši vainīgi, ka pasūtat un ticat uzņēmuma godprātībai. Skumji, ka neviens nekontrolē preču kvalitāti uzņēmumā, un pircējs paliek ķīlnieks šādā situācijā. Kāpēc veikals nenes nekādu atbildību par preces kvalitāti? Lēts pakaļdarinājums smaržām kalvin klein. Ja jau viltojat, tad vismaz darat to ticami!
Atrisināta220.lv - Slikts serviss, bojājums, naudas neatgriešana
Iegādājos Luhta ziemas zābakus interneta veikalā 220.lv. zābaki pienāca, novalkāju tos knapi 2 mēnešus, kad sāku just, ka ar maniem it kā Waterproof zābakiem, iekāpjot peļķē, kāja paliek slapja. Izrādījās, ka zābakiem pilnībā atplīsusi vieta, kur zābaka āda savienojas ar zoli - tur vienkārši milzīgs caurums. Zābakus pašrocīgi aizvedu atgriezt atpakaļ, kur man paziņoja, ka piegādātājs vai nu atgriezīs naudu, vai arī sūtīs citus zābakus vietā. Saņēmu ziņu, ka zābakiem esot novalkājuma pazīme...
220.lv - Nemitīga piegādes termiņa pārcelšana
Neiesaku izmantot 220.lv pakalpojumus. Čakarē cilvēkus. Pasūtīju pagājušajā gadā preci bērnam uz dzimšanas dienu, ko var saņemt nākamajā dienā akropolē. Un tad sākās, pārcēla reizes 3, līdz saņemt varēja pēc 2 nedēļām. Tagad mamma pasūtīja preci, kas bija jau jāsaņem, bet nē, atkal čakarē cilvēku. Atsūtīja jau vienreiz, ka kavēs un piegādās 31. Martā, bet šodien atkal saņem jau otro paziņojumu, ka piegāde būs 11. Aprīlī. Cilvēks pasūta ceļojumam paredzētu preci, rēķinoties ar konkrētu piegādes laiku!
220.lv - Bojāta prece
Tika pasūtītas Proficook Pc-Psm 1031 elektriskās sāls / piparu dzirnaviņas, sudraba pārdevējs: Galador Grupp Oü. Saņēmām omniva pakomātā. Izsaiņojām mājās. Vienās dzirnaviņās iebērām sāli, otrā melnos, mazos piparu graudiņus, tika ieliktas baterijas. Dzirnaviņās, kurās sāls, ļoti labi samala, otrās tikai rūca un nemala. Samainījām garšvielas un rezultāts tas pats. Vienas tikai rūc un nemaļ. Preci nodevām atpakaļ 220.lv. Rezultātā mums paziņo, ka dzirnaviņas tika lietotas un mehāniska bojājuma...
220.lv - Nepilns pasūtījums
Pasūtīju interneta saitā www.220.lv četrus virtuves krēslus. Pasūtījums par 255 eiro. Ražotājs Vida Xl. Pasūtījumu atveda kurjers. Liekot kopā krēslus tika konstatēts, ka vienam krēslam nav atzveltnes daļas, bet kastē ir četras liekas kājas. Nekavējoties sazinājos ar veikalu 220.lv. Un tagad sākas riņķa dancis. Veikals sūta pie ražotāja (kādā sakarā?) , ražotājs piedāvā kompensēt 25 eiro (par krēslu, kas maksā daudz vairāk. Atgriezt nav iespējams, jo krēsli (3) jau ir salikti. Problēma netiek...
220.lv - Krāpšana
Pasūtīju preci, kas nav budžeta versija, nr14801057, nr14834993, šī prece maksa43e, kur majaslapa220.lv, ir noradīts iegādājoties šo preci atzāļo atzīmīti ir noradīts, apsolām pasūtot preci ar šo atzīmi, kas ir nobildēta, saņēmāt no220.lv 20.00e uzņēmuma nauda. Iegādājoties šis preces nesaņēmu uzņēmuma solīto 220.lv naudu par iegādātām precēm. Nevaru saprast vai tā ir patstāvīgu klientu maldināšana, vai klientu krāpšana, ņemot vēra uzņēmuma noslogojumu varbūt ir nostrādājis cilvēciskais faktors un es ka klienta s esmu aizmirsts. Vēlētos situācijās risinājumu. Paldies.
220.lv - Slikts serviss
Kārtējo reizi cilvēku apčakarēšana par precēm ar atzīmi "Izņemiet rīt". Preces nav ne nākošajā dienā, nē aiznākamajā dienā. Sazvanot tikai aizbildinās, ka kavējas. Ja nevar solīt, ka nākamajā dienā būs prece izņemama, tad manuprāt nevajag to norādīt un maldināt klientus, kas plāno savu laiku, ka preci varēs dabūt nākošajā dienā. Sanāk, ka maldinoša reklāma, lai tikai vairāk iepērkas, bet preci piegādāt nevar.
220.lv - Bojāta prece
Pasūtīju dāvanu vecmāmiņai. Pasūtījums atnāca brāķēts. Uzrakstīju klientu servisam pieprasot samainīt preci. Atbilde bija: jums ir tiesības 14 dienu laikā izlietot atteikuma tiesības un vienpusēji atkāpties no līguma, lūdzam atgriezt preci t/c "akropole" vai nosūtot pa pasti Daugavgrīvas iela 114, lv-1055, Rīga, Latvija. Teicu ka atgriezt nevaru, jo ir problēmas ar veselību un tuvāka pasta nodaļa ir 40 minūšu attālumā. Bet viņiem protams ir vienalga un bija nosūtīta atbilde ka mums jāatgriež pašiem. Tagad paliku ar bojātu dāvanu.