Adrese: |
Maskavas iela 257 Rīga Latvia - LV-1063 ("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts) |
---|---|
Tālrunis: | +371 6724 4220 |
Darba laiks: |
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 10:00 - 17:00 slēgts |
Kategorija: | Tirdzniecība • Interneta veikali |
Sociālie tīkli: |
220.lv - Sūdzības un atsauksmes
Atrisināta220.lv - Briesmīgs serviss, lēni darbinieki
Biju pirkusi 2021. Gadā televizoru, kurš nostrādāja vienu gadu (!) (iepriekšējais televizors, kurš arī tika pirkts 220.lv, bija nostrādājis 3 gadus) . Zvanīju uz informatīvo numuru 2 nedēļas, - vai nu bija aizņemts, vai nu vienkārši neceļa klausuli. Biju rakstījusi ē-vēstules, - joprojām nesagaidīju atbildi (pagāja 4 Mēneši) . Biju atbraukusi uz veikalu klātienē, - mīļās darbinieces teica, ka nenodarbojās ar šīm problēmām, tāpēc man ir jāturpina zvanīt/rakstīt uz ē-pastu, noteikti paveiksies un...
220.lv - Šausmīgs serviss
Pasūtīju preci 220.lv. Pasūtījums tika sadalīts divās daļās, jo viena prece nāca no cita pārdevēja. Abiem pasūtījumiem samaksāju piegādi uz pakomātu. Kad saņēmu vienu no precēm likās dīvaini, ka atnāca tikai viena lieta, kaut gan pasūtījumā bija vairākās. Sāku skatīties uz epastu saņemtos apstiprinājumus. Apstiprinājumu bija 2x vairāk, tie nāca dubultā sazinājos ar 220.lv sāku prasīt, kas notiek, dublētā puse pasūtījumu gaida apmaksu, bet otrai pusei ir piegāde uz pakomātu. Palūdzu atcelt...
220.lv - Piegādāts mazāk preču nekā pasūtīts
Pasūtīju 3 li baterijas. Saņēmu 2 baterijas, iemestas kartona kastē ar diviem saplēsta putoplasta gabaliem. Ģimenē jau otrais gadījums, kad no 220.lv tiek piegādāts nepilnīgs skaits preču. /* lai būtu 350 simboli 32. Saņemot preci, vienmēr pārliecināties vai nav bojāts preces primārais vai transporta iepakojums. Ja ir manāmas iepakojuma bojājuma pazīmes, jums ir tiesības nekavējoties atvērt sūtījumu un veikt preces pārbaudi. 33. Ja pārbaudes laikā konstatējiet, ka ir prece cietusi, jum...
Atrisināta220.lv - Krāpšana
10.07.22 заказала ребенку на день рождения трюковой самокат. 15.07.22 на cirkle k пришла посылка которую выбрала бабушка. В посылке детская игрушка телефончик, долго ломали голову от куда это чудо. Позвонив в 220.lv оказалось что это их посылка, они сказали сфотографировать то что пришло, о править им по эл почте и всё это ещё отнести на почту и о править им. Так и сделала. Неделя тишины. Звоню, оказалось что они не видят и н чего не знают где посылка, приложите чек с почты. Отправила опять...
220.lv - Drasumīgs Serviss
They take months to deliver products and then cancel orders! Avoid ordering from 220.lv. For 42 days they postponed the delivery, kept sending me SMS that order will be delivered and then finally canceled the order. I asked them several times to contact the product manufacturer and warehouse to make sure the product will be delivered this time around, they ignored me and as a result wasted my time. In the age of Amazon and their 2-10 day delivery - save yourself headaches and order from Amazon.de or Amazon.co.uk. You can thank me later ;)
220.lv - Piegādes termiņa neievērošana, preces neatbilstība pasūtītajai
Cūcīgs kantoris, kas kārtējo reizi apstiprina savu kā neuzticama internetveikala reputāciju. Bija pasūtīts masīvkoka gultas karkass brūnā krāsā, kura piegāde tika solīta uz 9. augustu. Dienu iepriekš atnāca informatīvs e-pasts, ka piegāde kavēsies par 2 dienām un gulta tiks piegādāta 11. augustā. Noteiktajā datumā (izbrīvējot sev darbā laiku) sekoja zvans no noliktavas Lietuvā, ka tieši tādā krāsā gultas neesot, bet varot piedāvāt baltu vai lakotu ar piegādi nu jau uz 16. augustu. Lieki...
220.lv - Slikts serviss, bojājums
Sveiki! Man ir tāda problēma 22.06.2022 iegādājos dator krēslu no veikala www.220.lv, preces aprakstā tika minēts ka dotajs krēsls ir paredzēts gara auguma cilvēkam ar svaru līdz 150kg. Pēc preces salikšanas un pirmās apsēšanās uz tā, atskanēja liels troksnis (tā kā kaut kas pārlūza) un krēsls sasvērās uz vieniem sāniem. Uzskatu ka prece ir nekvalitatīva un uzrakstīju pretenziju 220.lv ar lūgumu preci apmainīt vai atgriezt naudu uz ko 220.lv pārstāvji man atbildēja ka sazināsies ar prece...
220.lv - Neatgriež naudu
Jau preces saņemšanas dienā tika konstatēts, ka atsūtīts brāķis. Prece tika atgriezta. Tad iestājās nedēļu ilgs klusums. Kad sazinājos lai uzprasītu kas notiek, tika paprasīts nosūtītās pakas Nr (kas tika norādīts pirmajā sarakstē, kad paka tika atgriezta) . Pēc Nr atkārtas iedošanas - atkal klusums. Zvanot - tieši tā pati situācija. Kreisais kantoris.
220.lv - Krāpšana, atsaka garantijas remontu
Tika nopirkts telefons samsung m52 5g. Mēnesi strādāja labi un tad vairs neslēdzās iekšā. Tika aiznests uz garantijas remontu. Mēnesi vēlāk saņemu telefonu un man pasaka ka remonts atteikts jo ir mātesplatei bojājums. Man ir jautājums kā pie velna var rasties mātesplatei bojājums ja telefons nav jaukts ārā. Ļoti esmu vīlies šajā kompānijā. Neiesaku nevienam tur iepirkties.
220.lv - Neatgriež naudu par atpakaļ nosūtītu bōjātu preci
13. Jūn. Saņēmu pasūtīto preci-putnu būri, atverot iepakojumu, ieraugu, ka tas ir saplēsts-pamatnes kastes abos stūros. Iepakojumā nebija atgriešanas veidlapa. Uzreiz rakstīju epastā, nosūtīju bildes.15jūn. Caur pastu nosūtīju atpakaļ. Būs mēnesis, kā nesaņemu naudu atpakaļ. Rakstu, zvanu viņiem, daudz reižu, katru reizi liek nosūtīt čeku, bildes, sūtījuma num, bet nekas uz priekšu neiet.
220.lv - Slikts serviss
Neiesaku iegādāties dāvanu kartes šajā interneta veikalā, jo jūsu cilvēkam, kuram tiks sagādāta šī "dāvana" mocīsies savas pašas dāvanas meklējumos. Kļūdainā kartā cilvēka nopērk dāvanu karti cerot, ka varēs nopirkt jebkuru preci 220.lv veikalā, bet nē. Galu galā jāmeklē sev tīkamā prece tikai 220.lv pārdevēja robežas. Turklāt tas nav viegli un ērti. Filtrs nedarbojas kā nākas un neievēro ievestos iestatījumus. Turklāt patd pārdevējs 220.lv nav plaš... No visu preču klāsta tikai 1/3 vai pat 1/4...
220.lv - Nekompetence
Gribēju pasūtīt mākslīgās skropstas uz pasākumu un tieši tās kuras es gribēju ir tikai 220 veikalā. Sūtot skropstas ir norādīts, ka no attiecīgā pārdevēja minimālā pasūtījuma summa ir 20 eiro. Okay... Pasūtu kopā 3 noskatītās un + 1 savādāku, lai nosegtu starpību. Piegāde ir norādīta Ilga tāpēc sūtīju laicīgi. Beidzot sagaidu savas skropstas un viņi ir nosūtījuši nepareizās. Pasūtu vēlreiz, jo laiks līdz pasākumam atļauj un saņemu to pašu. Es nezinu cik stulbam jābūt, lai 2x vnk sajauktu šādi...
Atrisināta220.lv - Krāpšana un slikts serviss
220.lv platformā uztur pārdevēju, kurš krāpjas, proti vidxl, jo samaksājot par preci vidaxl kaķu telts ar somu, vigvama forma, pelēka, 60x60x70 cm (nr.15122906) , atsūtīta nepilnas komplektācijas prece. Nav somas. No 17. Aprīļa līdz šodienai neesmu saņēmusi preci, nauda samaksāta - preces nav. 220.lv atrunājas, ka nav pārdevēji un, ka tiek gaidīta atbilde... Esmu ļoooooooooooooti vīlusies 220.lv. Tamdēļ 220.lv platforma nav droša vieta, lai iepirktos, jo atbalsta ar rīcību un vienlaikus ar...
220.lv - Обман, плохой сервис
Pasūtīts telts, dārza mēbeles - 3x3 m. Pēc izpakošanas tika konstatēts, ka tas ir nepilnīgs. Moskītu tīkla nebija. Viņi atgrieza preces. Solīja naudu atgriezt 14 dienu laikā. Tātad atgriešanas apliecībā rakstīts.. Gaidām naudu jau trešo nedēļu. Klientu apkalpošana tikai Sola katru reizi precizēt, kāpēc nav naudas un tad nekas nenotiek. Neiesaku izmantot šo veikalu. Preces neatbilst un nav pieklājīga finansiāla attieksme. Заказывал палатку, садовая мебель - 3х3 м. После распаковки оказалось...
220.lv - Nestrādājoša prece, izvairās novērst defektu
Iegādājos trenažieri, kurš izrādījās nestrādājošs. Tā kā prece ir lielgabarīta, tad saskaņā ar likumdošanu 220.lv pašam ir jāierodas to salabot, vai arī jānodrošina tās transportēšana uz un no servisa centru. Diemžēl 220.lv, lai arī atzīst, ka prece ir nekvalitatīva, jau 45 dienas izvairās no pretenzijas risināšanas. Pēdējā laikā uz e-pastiem vispār vairs neatbild. Telefona sarunās Sola noskaidrot un atzvanīt, bet no 10 reizēm nevienu reizi tā arī nav atzvanīts. Iesaku maksimāli izvairītie...
220.lv - Slikts serviss
Klientu apkalpošanas dienests ņirgājas par klientiem. Telefonsarunā vēlējos lai savieno ar kompetentu pārdevēju, kas var pastāstīt par telpu sildītājiem un atbildēt uz specifiskākiem jautājumiem. Atbildēja, ka tādā gadījumā jāraksta uz epastu un attiecīgais speciālists atbildēs. Pēc pāris dienām epastā pienāca ziņa, kurā tika ielikts links uz visiem sildītājiem un piebilsts lai skatos preču aprakstus. Diez vai es pats nebūtu iedomājies, kā atrast attiecīgo sadaļu vai nebūtu spējīgs izlasīt...
220.lv - Nepilnīga prece,meli ,solījumi un ignorēšana
Iegadājos šajā veikalā zāles pļāvēju!Iepakojumā nebij visu detaļu ,detaļas ar kurām piestiprinās ritenīši pie pļāvēja!Zvanīju ,rakstīju e-pastus ,sekoja viens solījums pēc otra,meli ,ka detaļas trūkstošās jau izsūtītas u.t.t un tā pagāja mēnesis..un joprojām nekādas pretīmnākšanas un nekāda risinājuma☹️
Atrisināta220.lv - Serviss 0, nerisina problēmu
Pasūtījuma nr. : 14852321, tika iegādātas divas pozīcijas, runa iet par austiņām Cenā ap 39 eur, uz vietas saņemot preci viss ātri, ātri pārbaudīt nav iespējams. Atbraucot mājās, atverot iepakojumu. Viena austiņa uzreiz nedarbojās. Nodomājām ok. , varbūt nav uzlādēta vai izlādējās, kamēr bija ne 220.lv noliktavā, bet nezināmajā noliktavā, austiņas pie kabeļa, kas bija komplektā nostāvēja 3 stundas, reakcijas 0, pamanīju, ka otrajām austiņām caur telefona app, sāk kristies uzlādes līmenis, pa 3...
220.lv - Luminor apmaksas iespēja...
Labdien. Regulāri iepērkos 220.lv internetveikalā. Man ir luminor banka. Vienmēr apmaksāju maksājumus pa taisno (apmaksa ar internetbanku) . Šovakar veicu kārtējo pasūtījumu, diemžēl luminor apamksas variants izņemts. Nācās veikt manuāli caur internetbanku. Pats interesantākais ir, ka mājaslpā norādīts: preču apmaksa caur internetbanku interneta veikalā 220.lv dotajā brīdī ir iespējams norēķināties ar: Swedbank, Seb, Luminor un citadele banku internetbankām. Zvanot uz info tālruni...
220.lv - Krāpšanās
220.lv griežot laimes ratu, ir savākts iespaidīgs punktu skaits. Veicot pirkumu, par punktiem iegādājos smagas preces bezmaksas piegādi uz mājām. Nekādu atlaides kodu neatsūtīja uz e-pastu. Zvanīju uz 220.lv, kur neko daudz nepateica, lika gaidīt, bet bez rezultātiem. Vēlreiz zvanot uz 220.lv, teica, ka nu ja nav, tad nebūs koda, lai gan punkti tika noņemti. Pa telefonu sarunājām, ka punktus atgriezīs atpakaļ, bet drošības pēc to atgādināju uz e-pastu, kur par brīnumu saņēmu atbildi, ka tas nav...