220.lv - Piegādes termiņa neievērošana, preces neatbilstība pasūtītajai
Cūcīgs kantoris, kas kārtējo reizi apstiprina savu kā neuzticama internetveikala reputāciju. Bija pasūtīts masīvkoka gultas karkass brūnā krāsā, kura piegāde tika solīta uz 9. augustu. Dienu iepriekš atnāca informatīvs e-pasts, ka piegāde kavēsies par 2 dienām un gulta tiks piegādāta 11. augustā. Noteiktajā datumā (izbrīvējot sev darbā laiku) sekoja zvans no noliktavas Lietuvā, ka tieši tādā krāsā gultas neesot, bet varot piedāvāt baltu vai lakotu ar piegādi nu jau uz 16. augustu. Lieki piebilst, ka pats internetveikals 220.lv nebija pat informēts, ka piegāde viņu pašu noteiktajā datumā nenotiks. Var secināt, ka starp piegādātāju un tirgotāju nenotiek komunikācija. Tagad noteikti sekos standarta atvainošanās un cinisks piedāvājums piešķirt atlaidi nākamajam pirkumam. Vēl tikai atliek sagaidīt atpakaļ kontā naudu par apmaksāto un tā arī nesaņemto preci.
Labdien, Ontūn!
Jūs jau esat informēts par to, ka preci iegādājāties no Marketplace platformas pārdevēja Lietuvā "Gorena, UAB".
Diemžēl šis pārdevējs pārkāpa līguma nosacījumus - neinformēja mūs par to, ka Jūsu pasūtītā prece nav pieejama, bet sazinājās ar klientu. Tāpēc mums nebija informācijas par to, ka pasūtījums kavējas.
Par preci samaksātā nauda jau ir atgriezta uz Jūsu kontu.
Ļoti atvainojamies par sagātajām neērtībām!
220.lv
Komentāri (1)
Pasūtījums Nr. 16082555. Un tikai nevajag standarta tekstu, ka 220.lv ir tikai platforma un vainīgs ir īstais pārdevējs. Darījums tika veikts ar 220.lv, nauda pārskaitīta uz 220.lv kontu, tāpēc arī atrisiniet radušos situāciju.