www.sudzibas.lv 220.lv Piegādāts mazāk preču nekā pasūtīts

220.lv - Piegādāts mazāk preču nekā pasūtīts

Pasūtīju 3 li baterijas.
Saņēmu 2 baterijas, iemestas kartona kastē ar diviem saplēsta putoplasta gabaliem.
Ģimenē jau otrais gadījums, kad no 220.lv tiek piegādāts nepilnīgs skaits preču.

/* lai būtu 350 simboli 32. Saņemot preci, vienmēr pārliecināties vai nav bojāts preces primārais vai transporta iepakojums. Ja ir manāmas iepakojuma bojājuma pazīmes, jums ir tiesības nekavējoties atvērt sūtījumu un veikt preces pārbaudi.

33. Ja pārbaudes laikā konstatējiet, ka ir prece cietusi, jums ir tiesības preci nepieņemt un atgriezt to pārdevējam. Šādos gadījumos noteikti sazinieties ar pārdevēju un informējiet par radušos situāciju.

34. Preces pavadzīme un servisu saraksts jums tiek nosūtīts e-pastā, ja to esat norādījis savā profilā pārdevēja platformā. Citos gadījumos šos dokumentus var saņemt pēc pieprasījuma;

35. Jautājumu gadījumā lūdzu vērties pārdevēja klientu apkalpošanas centrā, zvanot uz +371 25 220 220 vai rakstot uz [slēpt]@220.lv"
*/

21.08.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 22.08.2022

Labdien!

Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]

Ar cieņu, 220.lv

Papildināts Bate_Rija 22.08.2022

Nosūtīju uz [slēpt]@220.lv

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 20.04.2023

Labdien!

Vēlamies Jums paskaidrot, ka tirdzniecības centrs internetā 220.lv darbojas kā platforma, kas pulcē vairākus tūkstošus dažādu pārdevēju un pēc būtības darbojas līdzīgi kā fizisks tirdzniecības centrs. Jūs preci iegādājāties no Marketplace pārdevēja "Meester Group".

Informāciju par pārdevēju variet redzēt, gan veicot pasūtījumu, gan pēc tam pirkuma dokumentā. Veicot apmaksu par preci, mēs informējam klientus, ka, lai arī naudu skaitiet uz 220.lv kontu, pēc tam, kad klients saņēmis pasūtījumu, 220.lv to pārskaita preces pārdevējam.
Jūsu pretenziju par preces kvalitāti nekavējoties nodevām preces pārdevējam, kā arī esam nosūtījuši viņiem atgriezto preci.
Atbildi uz Jūsu pretenziju un naudas atgriešanu kavē preces pārdevējs, nevis 220.lv.

Mēs augstu vērtējam katru mūsu klientu un esam pateicīgi, ka veicat pirkumus 220.lv, tāpēc mēģinām Jums palīdzēt atrisināt šo problēmu. Peces pārdevējam esam norādījuši uz nokavētiem termiņiem atbildes sniegšanā. Tuvākajā laikā saņemsiet ziņu no 220.lv Klientu atbalsta centra par risinājumu.

Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
220.lv

B

Komentāri (1)

B Bate_Rija 10.09.2022

Uzņēmums atgrieza naudu par nepiegādātajām precēm.
Incedents izsmelts.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes