www.sudzibas.lv 220.lv Krāpnieku kantoris

Atrisināta220.lv - Krāpnieku kantoris

Pārdeva pussalauztu mazlietotu pakaramo. Iepakojums bijis atvērts, pa virsu pielīmēta kastīte no lampas. Tiklīdz pārdeva, nomainīja cenu no 26 uz 46 eiro tai pašai precei. Nākamajā dienā atgriezu, lūdzu samainīt pret citu nesalauztu. Teica ka man zvanīšot. Neviens ar mani protams nesazinājās, vairākas reizes viņiem zvanīju, beigās teica, ka samainīt nevar, bet man ir iespēja nopirkt atkārtoti par 26. Protams par 26 pakaramais parādījās atkal pārdošanā pēc manas atgriešanas, tas pats mazlietots un pussalauzts. Teica, ka atgrieza man naudu 25. Augustā. Nekādas naudas protams nav, un vairākas reizes zvanīju un lūdzu nosūtīt pierādījumu, ka naudas atgriešana veikta. To arī 220.lv joprojām nav izdarījuši. Pasūtījuma numurs 16042808.

06.09.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 06.09.2022

Labdien, neliete!
Vēlamies Jums paskaidrot, ka tirdzniecības centrs internetā 220.lv darbojas kā platforma, kas pulcē vairākus tūkstošus dažādu pārdevēju un pēc būtības darbojas līdzīgi kā fizisks tirdzniecības centrs.
Jūs preci iegādājāties no Marketplace pārdevēja "Dekolust, OÜ" Igaunijā. Informāciju par pārdevēju variet redzēt, gan veicot pasūtījumu, gan pēc tam pirkuma dokumentā.
Jūsu iegādātajai precei ir vairāki pārdēvēji. "Dekolust, OÜ" prece bija beigusies, tāpēc to nebija iespējams saimainīt un mājas lapā Jūs redzējāt cita pārdevēja piedāvājumu par 39.95 EUR.
Mums ir svarīgi izpildīt klientiem dotos solījumus un nodrošināt maksimāli augstu servisa līmeni, tomēr ņemiet vērā, ka pie mums strādā cilvēki, kuri mēdz kļūdīties, kļūdās arī mūsu partneri, bet mēs nekrāpjam un neapzogam mūsu klientus.

Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
220.lv

Papildināts 2024 06.09.2022

Preci iegādājos no pārdevēja ''Apelsin'' un tieši no šī pārdevēja prece bija pieejama pēc mana pirkuma par 46 eiro, pēc manas atgriešanas par 26,50 eiro un varēja nopirkt tikai 1, pievienojot 2 uzrādījās ka tik daudz preču pārdevējam ''Apelsin'' nav. Pēc kāda laika uzrādījās, ka šī prece ir beigusies. Bet naudas nav līdz šim brīdim un nekāda maksājuma pierādījuma arī.

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 07.09.2022

Labdien!
Jums ir taisnība - veikala nosaukums ir "Apelsin", bet juridiskā persona, kas pārvalda šo veikalu ir mūsu minētā "Dekolust, OÜ", par ko varat pārliecināties e-pastā nosūtītajā pavadzīmē.
220.lv nekādā veidā neregulē un nenosaka, par kādu cenu pārdevējam jāpārdod savu preci. Klientam ir brīva izvēle - pirkt vai nepirkt preci par piedāvāto cenu.
Nauda tika atgriezta 26.augstā uz kredītkarti, ar kuru veicāt pasūtījuma apmaksu.
Ja Jums ir vēl kādi jautājumi, lūdzam sazināties ar mūsu Klientu atbalsta nodaļu zvanot pa tel. 25 220 220 vai rakstot e-pastu uz [email protected].

220.lv

Sūdzība veiksmīgi atrisināta 2024 09.10.2022

Naudas atmaksa ir saņemta. Taču 220 varēja to izdarīt daudz ātrāk. Pirms naudas atmaksas saņemu vēstuli epastā ar tekstu, uz kādu adresi sūtīt jaunu preci. Un pārdevēji platformā ir negodīgi, mēģinot iesmērēt brāķi labticīgam pircējam.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes