www.sudzibas.lv 220.lv Slikts serviss

220.lv - Slikts serviss

Šodien pasūtīju portatīvo datoru no 220.lv kur pārdevējs ir Mdata. Un pēc pāris stundām 220.lv atsūtīt e-pastu kā mans pasūtījums ir atcelts un kā manis pasūtīta prece nav uz vietas noliktavā un tas nekas ka visu pagājušo nedēļu viņu rādīja ka ir. Un tikai pēc mana pasūtījumu, tika atzīmēts ka prece ir izpārdota. Tāda veidā tiek maldināti klienti, kuri ir šo preci noskatījušies.

26.09.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 28.09.2022

Labdien!

Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]

Ar cieņu, 220.lv

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 14.10.2022

Labdien, Klāv!
Vēlamies Jums paskaidrot, ka tirdzniecības centrs internetā 220.lv darbojas kā platforma, kas pulcē vairākus tūkstošus dažādu pārdevēju un pēc būtības darbojas līdzīgi kā fizisks tirdzniecības centrs.
Jūs preci iegādājāties no Marketplace pārdevēja "MDATA" Latvijā. Informāciju par pārdevēju varat redzēt, gan veicot pasūtījumu, gan pēc tam pirkuma dokumentā. Diemžēl, gadās situācijas, kad sistēmas savstarpēji nenostrādā pilnvērtīgi, un prece, kas nav pieejama pie piegādātāja/konkrētā pārdevēja vēl nav deaktivizēta mājas lapā.
Ļoti atvainojamies par radušos situaciju un sagādātajām neērtībām.
220.lv

Komentāri (1)

V Vichy 28.09.2022

Man arī vienu preci nokancelēja pēc laba laika, ka neesot noliktavā, lai gan prece joprojām uzrādījās, kā pasūtāma.. neloģiski!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes