220.lv - Slikts serviss
Šodien pasūtīju portatīvo datoru no 220.lv kur pārdevējs ir Mdata. Un pēc pāris stundām 220.lv atsūtīt e-pastu kā mans pasūtījums ir atcelts un kā manis pasūtīta prece nav uz vietas noliktavā un tas nekas ka visu pagājušo nedēļu viņu rādīja ka ir. Un tikai pēc mana pasūtījumu, tika atzīmēts ka prece ir izpārdota. Tāda veidā tiek maldināti klienti, kuri ir šo preci noskatījušies.
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Labdien, Klāv!
Vēlamies Jums paskaidrot, ka tirdzniecības centrs internetā 220.lv darbojas kā platforma, kas pulcē vairākus tūkstošus dažādu pārdevēju un pēc būtības darbojas līdzīgi kā fizisks tirdzniecības centrs.
Jūs preci iegādājāties no Marketplace pārdevēja "MDATA" Latvijā. Informāciju par pārdevēju varat redzēt, gan veicot pasūtījumu, gan pēc tam pirkuma dokumentā. Diemžēl, gadās situācijas, kad sistēmas savstarpēji nenostrādā pilnvērtīgi, un prece, kas nav pieejama pie piegādātāja/konkrētā pārdevēja vēl nav deaktivizēta mājas lapā.
Ļoti atvainojamies par radušos situaciju un sagādātajām neērtībām.
220.lv
Komentāri (1)
Man arī vienu preci nokancelēja pēc laba laika, ka neesot noliktavā, lai gan prece joprojām uzrādījās, kā pasūtāma.. neloģiski!