www.sudzibas.lv 220.lv Slikts serviss, bojājums

220.lv - Slikts serviss, bojājums

Sveiki! Man ir tāda problēma 22.06.2022 iegādājos dator krēslu no veikala www.220.lv, preces aprakstā tika minēts ka dotajs krēsls ir paredzēts gara auguma cilvēkam ar svaru līdz 150kg.
Pēc preces salikšanas un pirmās apsēšanās uz tā, atskanēja liels troksnis (tā kā kaut kas pārlūza) un krēsls sasvērās uz vieniem sāniem.
Uzskatu ka prece ir nekvalitatīva un uzrakstīju pretenziju 220.lv ar lūgumu preci apmainīt vai atgriezt naudu uz ko 220.lv pārstāvji man atbildēja ka sazināsies ar preces piegādātāju un informēs mani par tālākām darbībām.
Tomēr nekādas darbības pa šo laiku (vairāk par mēnesi) tā arī nav notikušas.
Rakstīju atkārtoti uz 220.lv un vienmēr saņemu atbildi, ka vēl nav informācijas no preču piegādātāja. Turklāt naudu es pārskatīju nevis kaut kādai trešai pusei, bet tieši veikalam 220.lv.
Kāpēc problēmas ar veikala piegādātājiem kļūst par manam problēmām. Pasūtījuma numurs identifikācijai: 15519071

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 03.08.2022

Labdien!
Vēlamies Jums paskaidrot, ka tirdzniecības centrs internetā
220.lv darbojas kā platforma, kas pulcē vairākus
tūkstošus dažādu pārdevēju un pēc būtības darbojas līdzīgi kā fizisks tirdzniecības
centrs. Jūs preci iegādājāties no Marketplace pārdevēja "Meester Group". Informāciju par pārdevēju variet redzēt, gan veicot pasūtījumu, gan pēc tam pirkuma dokumentā. Veicot apmaksu par preci, mēs informējam klientus, ka, lai arī naudu skaitiet uz 220.lv kontu, pēc pasūtījuma izpildes, 220.lv to pārskaita preces pārdevējam.
Jūsu pretenziju par preces kvalitāti nekavējoties nodevām preces pārdevējam, pēc preces atgriešanas, tā tiks nodota pārdevējam.

Atbidi uz Jūsu pretenziju kavē preces pārdevējs, nevis 220.lv.

Mēs augstu vērtējam katru mūsu klientu un esam pateicīgi, ka veiciet pirkumus 220.lv, tāpēc mēģinām Jums palīdzēt atrisināt šo problēmu.
Esam sazinājušies ar preces pārdevēju un norādījuši uz nokavētiem termiņiem atbildes sniegšanā uz Jūsu pretenziju.
Tuvākajā laikā saņemsiet ziņu no 220.lv Klientu atbalsta centra par risinājumu.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!

Z

Komentāri (4)

S Smadzen'sVaig? 02.08.2022

Tā ir zīme, ka jāsāk iet uz sporta zāli...

B Bez_vārds 02.08.2022

Nē, tā ir zīme,ka tagad tiek pārdoti ķīnas mēsli un, ka netiek nesta atbildība par to ko raksta preces aprakstos.

S Smadzen'sVaig? 03.08.2022

Kā teiksi, Speķīt.

Arkukušjans 03.08.2022

Pie 220.lv ir arī velotrenažieri :D

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes