www.sudzibas.lv 220.lv Bojājums, slikts serviss

220.lv - Bojājums, slikts serviss

Labdien visiem. Kādreiz biju dzirdējis, ka 220.lv ir slikts serviss. It kā klientu apkalpošana preces pasūtījuma laikā ir zibenīga (un tā ir) , bet kā tikko ir iestājies garantijas gadījums, tad viss pēkšņi mainās. Protams neticēju, kamēr nesastapos ar to personīgi un ar visu atbildību varu apgalvot, ka ar sliktāko servisu nekad nebiju sastopies.
2022. Gada jūlija beigās biju pasūtījis un 5. Augustā veiksmīgi saņēmu ogļu grilu Napoleon Pro kettle. Jautājuma Cena 376.99eur. Grils tika uzdāvināts cilvēkam dzimšanās dienā 13. Augustā un nav grūti iedomāties, cik nepatīkami bija gan cilvēkam, kurš dāvanu saņēma, gan cilvēkiem, kuri to ir uzdāvinājuši, kad attaisot iepakojumu konstatējam, ka grila vaka rokturis ir salauzts uz pusi.
Tajā pašā dienā es sazinājos ar 220.lv un operators palūdza nosūtīt pavaddokumentus un bildes e-pastā, ko es uzreiz arī izdarīju. Ar dežūrfrāzi, ka ar mani tuvākajā laikā kāds sazināsies saruna bija pabeigta. Pats par sevi saprotams, tuvākajā laikā ar mani neviens nesazinājās un nākas zvanīt pašam. Galu galā man piedāvāja nomainīt rokturi. Ir kā grila piegādātājs atsūtīs man jauno rokturi un man pašam būs to jānomaina. Man uzreiz parādās jautājums, vai gadījumā, ja jauns rokturis atkal saplesīs, vai man joprojām būs spēkā garantija. Protam uz šo jautājumu operators atbildēt nevarēja. Es piedāvāju viņiem savakt no manis visu grilu un nomainīt rokturi vai grilu pašiem. Saņēmu atbildi, ka ar mani sazināsies. Vai sazinājās? Protams ka nē! Zvanot kārtējo reizi un kārtējo reizi stāstot jaunajām operatoram savu stāstu informēju veikalu, ka esmu gatavs personīgi nomainīt rokturi, bet man nepieciešama garantijas vēstule no veikala e-pastā, ka gadījumā kas, garantija man paliks spēkā. Kārtējais operators izrādās domājošs un atbildēja, ka pasūtīs jauno roktori un vienlaicīgi atrisinās jautājumu ar garntija vēstuli. Bet dažu dienu laikā diemžēl nekas nav mainījies un man atkal neviens nepiezvanīja. Jauns zvans no manas puses, atkal jauns operators, atkal vēcs stāsts. Šoreiz es palūdzu sazināties ar mani menedžeri, jo man apnika stāstīt vienu un to pašu stāstu cilvēkiem, kuri nav ieinteresēti risināt esošo situāciju. Man atbildēja, ka ar mani obligāti sazināsies menedžeris. Menedžeris nesazinājās, bet kārtējais operators man paskaidroja, ka viņiem izrādās neapstāv šāda opcija, lai ar klientiem sazinātos menedžeris. Tāpat izrādās, ka rokturis joprojām nav pasūtīts, bet uz savu e-pastu es saņēmu pieprasījumu atgriezt salauzto roktura daļu, bildē - tikai sarkanā apvilkto daļu. Pielikumā protams nekādas bildes nebija, par ko es painformēju kārtējo operatoru. Man paskaidroja, ka tūlīt man tiks izsūtīta jaunā vēstule ar pielikumu, kuru es nesaņēmu joprojām. Papildus es paskaidroju, ka ņemot vērā to, ko es pašlaik redzu, es baidos palikt gan bez jaunā roktura, gan bez vēca, tāpēc kamēr man netiks piegādāts jauns rokturis, veco es atgriezt nevaru.
Es vēl ilgi varu rakstī par savu komunikāciju ar 220.lv operatoriem, bet domāju, ka ar to pietiks, lai saprastu, ka neko dargāko un tehnoloģiskāko par zeķēm šajā veikalā pirk nedrīkst. Savādāk pastāv liela varbūtība, ka jums nāksies sastopties ar vislielāko neprofesionalitāti un nevēlmi palīdzēt situācijā, kurā jūs būsiet nonākuši "pateicoties" veikalam 220.lv.
Bet es plānoju gatavot oficiālo sūdzību patērētāju tiesību aizsardzības centram, kaut neticu, ka tas īpaši palīdzēs. Visiem veiksmi, esiet uzmanīgi un novēlu izvēlēties pareizos veikalus.

12.09.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 12.09.2022

Labdien!

Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]

Ar cieņu, 220.lv

Papildināts Igors 12.09.2022

Pasūtījums nr.16067027

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 16.09.2022

Labdien, Igor!
Vispirms vēlamies atvainoties par nepilnīgo un ilgo komunikāciju no mūsu puses.
Vēlamies Jums paskaidrot, ka tirdzniecības centrs internetā 220.lv darbojas kā platforma, kas pulcē vairākus tūkstošus dažādu pārdevēju un pēc būtības darbojas līdzīgi kā fizisks tirdzniecības centrs. Jūs preci iegādājāties no Marketplace pārdevēja MB "GRILIŲ CENTRAS", tāpēc mūsu klientu apkalpošanas centra dabiniekiem bija nepieciešams laiks, lai sazinātos ar piegādātāju un vienotos par situācijas risinājumu.
Mūsu klientu apkalpošanas centra darbinieks ar Jums sazināsies, lai izrunātu situāciju un nodotu informāciju par to, kā Jūs varēsiet saņemt jaunu rokturi, kā arī atbildēs uz jautājumiem par preces garantiju.

Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
220.lv

I

Komentāri (4)

T Taisnīgs Sods 12.09.2022

Jums sākumā jāraksta oficiāla pretenzija pret 220.lv un tikai tad pēc 10 darbadienām ,ja saņmesiet vai nesaņemsiet atbildi varēsiet griezties PTAC ar iesniegumu par to,ka Jums ir atteikts veikt garantijas remontu. Latvānijā tagad populāri piegadāt salauztas dārgas preces,tapēc ieteikums - kad kurjers pieved sūtījumus notiekti artvērt kurjera klātbūtnē pirms liekat parakstu par preces saņemšanu .

I Igors 13.09.2022

Paldies par komentāru un ieteikumu!

I Igors 03.11.2022

Tikai un vienīgi pēc sūzības publicēšanas kaut kas saka kustēties uz priekšu. Vēl tikai 1,5 mēnesis un problēma tika atrisināta. Paši lemjiet par servisa kvalitāti. Paldies 220.lv diemžēl teikt nav par ko.

T Taisnīgs Sods 04.11.2022

Viņi jau lielākā daļa kantoru neliekas ne ziņas par pretenzijām,kamēr neieliek šeit,taču ir arī tādi kuriem ir pajāt uz visām pretenzijām un bezkaunīgi melo.Kā piemēru var minēt Balticom,kuri regulāri pret pretenzijām uzraksta,ka ir mēģinājusi sazināties ar klientiem taču klienti neesot atbildējuši.Tad lūk pēc savas pieredzes zinu ka tas kantoris ar kreiso grāmatvedību pie tam klaji meloja arī man ,ka ir mēģinājuši sazināties.Nebija ne viena telefona zvana no viņu puses,kā arī e-pastā nebija nekādu ziņu no viņiem. Pieprasīju uzrakstot viņiem lai atsūta tad zvanu arhīvu kurā būtu pierādījumi par to,ka viņi it kā zavanījuši.Protams ,ka nekādu atbildi joprojām neesmu saņēmis jau vairākus gadus. Pie tam viņi neatgireza iemaksāto naudu par pakalpojumiem ,kurus netiku vairs lietojis jo laicīgi atteicos no viņiem tiko pamanīju krāpniecību jau pašos pirmsākumos.Pret viņiem briest lieta pamazām ,ja jau nesaprot kad normāli ar viņiem bija vēlme atrisināt visu. Viņi ir tikai vieni no tādiem kuriem pofigā ka ir sūdzības.Nezinu kādam dolbanutam jābūt ka liek iekšā melus par tādam lietām ka mēģina sazināties,ja klienti labi zin ka Balticom nav viņiem zvanījuši.Taču bumeranga vai karmas likumu neviens jau nav atcēlis.Gan jau gan Balticom gan tamlīdzīgi Atvanijas kantori kādreiz saņems savu bumerangu pa pilnu programmu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes