220.lv - Šausmīgs serviss
Pasūtīju preci 220.lv. Pasūtījums tika sadalīts divās daļās, jo viena prece nāca no cita pārdevēja. Abiem pasūtījumiem samaksāju piegādi uz pakomātu. Kad saņēmu vienu no precēm likās dīvaini, ka atnāca tikai viena lieta, kaut gan pasūtījumā bija vairākās. Sāku skatīties uz epastu saņemtos apstiprinājumus. Apstiprinājumu bija 2x vairāk, tie nāca dubultā sazinājos ar 220.lv sāku prasīt, kas notiek, dublētā puse pasūtījumu gaida apmaksu, bet otrai pusei ir piegāde uz pakomātu. Palūdzu atcelt pasūtījumus, kas dublējas norādot konkrētus pasūtījumā nummurus, un gaidīju, kad atnāks mani apmaksātie sūtījumi. Klientu serviss ir briesmīgs, nekādu informāciju nesniedz, tev vajag tu arī meklē, kur ir problēma, gala rezultātā es konstatēju, ka viņi ir atcēluši visus manus pasūtījumus un informācijas apmaiņa šim uzņēmumam neeksistē, sāku skaidroties un lūdzu risināt situāciju, jo līdz nedēļas beigām ir palikušas 4 dienas, teorētiski piegāde būtu bijusi iespējama, jo piegāde uz pakomatiem ir 2-3 darba dienas un prece man ir vajadzīga. 220 neredz vajadzību ko komentēt, viņi atgrieza naudu tikai pēc mana epasta, jo ss pamanīju, ka viņi visu or atcēlusi un nekādus komentārus par to nesniedza. Serviss ir briesmīgs, ka klients es izdarīju viņu darbu un beigās viņi tā pat visu salaida grīstē.
Labdien, AnnaSh!
Vēlamies Jums sniegt informāciju, ka pasūtījumi netika atcelti bez iemesla.
Pēc sistēmas datiem redzam, ka vairāki pasūtījumi tika atcelti, jo par tiem netika saņemta apmaksa un viens pasūtījums tika atcelts pēc Jūsu pierasījuma.
Iespējams ir noticis pārpratums. Atvanojamies par sagādātajām neērtībām.
220.lv
Labdien,
220 vēlos sniegt Jums informāciju,ka es norādīju pasūtījuma Nr. Kurus ir jāatceļ, kuriem statuss bija"gaida apmaksu" savukārt, pasūtījumi,kas tika apmaksāti tos es gaidīju un pierakstīju komentāru, kā -Ok. Vairs jūsu pakalpojumus negrasos izmantot, profils arī ir jau izdzēsts. Savukārt patērētājiem iesaku uzņēmumu Motīvs.lv šajā situācijā izglāba mani un nodrošināja piegādi 2 darba dienu laikā, nevis noignorēja un nedeva nekādu risinājumu. Jums ir no kā mācīties, ņemt piemēru 220 un cieniet tos,kas maksā Jums algu,ja patērētāji nepirktu no Jums preces tad arī maizi Jums nebūtu ko likt uz galda.
Komentāri (4)
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Labdien,
Pasūtījumi kurus es gaidīju,bet jūsu klientu serviss nolēma manā vietā tos atcelt bez komentāriem:
16214978 - omniva
16214975 - omniva
Izpildīts:
16214951 - Ominva
Pasūtījumi,kuri dublējās un kurus es lūdzu atcelt.
16215029
16215026
Var gadīties, ka nāk vairākās daļās, tas ir normāli, īpaši, ja no dažādiem pārdevējiem. Acīmredzot pie atcelšanas notieka nesaprašānās, bet bieži vien klients ir vainīgs, jo nemāk sevi pareizi pasniegt vai nodefinēt.
Paldies, jā protams, to var manīt uzreiz pie apmaksas,kad kāda prece nāk no cita pārdevēja tur arī attiecīgi ir atsevišķi jāmaksā par piegādi,kas tika izdarīts. Es saprastu,ja es pateiktu,lai atceļ dublētos pasūtījumus vispārīgā kontekstā,bet par cik prece tik tiešām bija nepieciešama, es uzņēmumam norādīju pasūtījuma nummuru un nepieciešamās darbības,kuras ir jāveic, lai tiktu izdzēsti dublētie pasūtījumi, diemžēl gala rezultātā viss tika atcelts, par laimi konkurenti bija kompetenti un veica nepieciešamās darbības,lai preci saņemtu tekošās nedēļas ietvaros. Problēma varēja nenotikt ja klientu serviss komunicētu, jo ja pat tur bija sistēmas kļūda, tad tas viss būtu risināms sazinoties, pat tagad es saņēmu ziņu,ka ir jāveic apmaksa, kaut gan apmaksa tika veikta,kā arī viņiem informācijai tika nosūtīts maksājuma uzdevums un nu jau vakar nauda tika atgriezta, bet dīvainā kārtā šodien viņi man raksta,lai es veicu apmaksu.