220.lv

PIGU Latvia SIA
Adrese: Maskavas iela 257
Rīga
Latvia - LV-1063
("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts)
Tālrunis: +371 6724 4220
Darba laiks: 9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
10:00 - 17:00
slēgts
Kategorija: Tirdzniecība  •  Interneta veikali
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

23%
Sūdzības
1036
Atrisinātas
76
Ar atbildēm
1143
Apskatīt statistiku

220.lv - Sūdzības un atsauksmes

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Mēneša laikā veicu 10 pasūtījumus un ar pirmajiem pasūtījumiem nebij problēmu, bet tad sākās... Prece pazūd no pasūtījuma 5 minūtes pirms tu saņem preci pakomātā. Katra prece tiek sūtīta savā pakā un uz dažādiem pakomātiem (maza izmēra prece) , lai klients paskraida. Tiek atsūtīta nepareiza prece un pēc tam tev veel jāskraida lai to preci atgrieztu. Prece kuru bij jāatgriež maksāja tikai 3.8 eiro. Pa cik to preci iepērk? 2 eiro? Klienta laiks maksā vairāk kā tā prece + vēl preces sūtīšana...

220.lv - Обман

Обман Заказал микроволновую печь за 77 евро в 220.lv по каким-то причинам микроволновую печь не смогли доставить скорее всего не влезла в пакомат её вернули обратно, продавец 220.lv. Позвонив в 220.lv мне сказали что такая микроволновка сейчас стоит 115 euro то есть они мою микроволновку забрали себе и продают её гораздо дороже к тому же я оплатил микроволновку заранее теперь сижу жду деньги обратно сказали ждать до 14 дней не советую пользоваться услугами 220.lv

220.lv - Krapsana

Krapsana Pasutiju internetveikala siltumnicu samaksaju ar Luminor internetbanku,tacu par pasutijumu 14921879 samaksat neizdevas,atteicu pasutijumu.Operators solija 3dienu laika atgriest naudu149,99 eiro.bet nauda ka nau ta nau.Esmu 2gr.invalids un ta ir puse no manas pensijas.Ko man darit vai zinot Policijai par krapsanu.Mans telefona nr 24942989

220.lv - Nepareiza prece

Nepareiza prece Veicu pasūtījumu internetveikalā 220.lv. Pēc laika saņēmu sūtījumu - mājās atverot, izrādījās, ka piegādāts nevis manis pasūtītās preces, bet bērnu sporta apavi. Vienīgais, ko atbildēja klientu serviss, ka man ir 14 dienu atgriešanas iespējas. Neuzskatu, ka viņu loģistikas kļūdas dēļ man būtu jātērē savs laiks, degviela vai nauda, lai mēģinātu atgriezt vai nosūtīt viņiem nepareizo preci un vēl mēģināt atgūt savējo.

220.lv - Krāpšana

Krāpšana 220.lv tirgo viltotas smaržas un tad liek vest uz garantiju neaizveramu pudeli! Tas ir vienīgais variants, ko piedāvā kā risinājumu. Sanāk, ka paši vainīgi, ka pasūtat un ticat uzņēmuma godprātībai. Skumji, ka neviens nekontrolē preču kvalitāti uzņēmumā, un pircējs paliek ķīlnieks šādā situācijā. Kāpēc veikals nenes nekādu atbildību par preces kvalitāti? Lēts pakaļdarinājums smaržām kalvin klein. Ja jau viltojat, tad vismaz darat to ticami!

Atrisināta220.lv - Slikts serviss, bojājums, naudas neatgriešana

Slikts serviss, bojājums, naudas neatgriešana Iegādājos Luhta ziemas zābakus interneta veikalā 220.lv. zābaki pienāca, novalkāju tos knapi 2 mēnešus, kad sāku just, ka ar maniem it kā Waterproof zābakiem, iekāpjot peļķē, kāja paliek slapja. Izrādījās, ka zābakiem pilnībā atplīsusi vieta, kur zābaka āda savienojas ar zoli - tur vienkārši milzīgs caurums. Zābakus pašrocīgi aizvedu atgriezt atpakaļ, kur man paziņoja, ka piegādātājs vai nu atgriezīs naudu, vai arī sūtīs citus zābakus vietā. Saņēmu ziņu, ka zābakiem esot novalkājuma pazīme...

220.lv - Nemitīga piegādes termiņa pārcelšana

Nemitīga piegādes termiņa pārcelšana Neiesaku izmantot 220.lv pakalpojumus. Čakarē cilvēkus. Pasūtīju pagājušajā gadā preci bērnam uz dzimšanas dienu, ko var saņemt nākamajā dienā akropolē. Un tad sākās, pārcēla reizes 3, līdz saņemt varēja pēc 2 nedēļām. Tagad mamma pasūtīja preci, kas bija jau jāsaņem, bet nē, atkal čakarē cilvēku. Atsūtīja jau vienreiz, ka kavēs un piegādās 31. Martā, bet šodien atkal saņem jau otro paziņojumu, ka piegāde būs 11. Aprīlī. Cilvēks pasūta ceļojumam paredzētu preci, rēķinoties ar konkrētu piegādes laiku!

220.lv - Bojāta prece

Bojāta prece Tika pasūtītas Proficook Pc-Psm 1031 elektriskās sāls / piparu dzirnaviņas, sudraba pārdevējs: Galador Grupp Oü. Saņēmām omniva pakomātā. Izsaiņojām mājās. Vienās dzirnaviņās iebērām sāli, otrā melnos, mazos piparu graudiņus, tika ieliktas baterijas. Dzirnaviņās, kurās sāls, ļoti labi samala, otrās tikai rūca un nemala. Samainījām garšvielas un rezultāts tas pats. Vienas tikai rūc un nemaļ. Preci nodevām atpakaļ 220.lv. Rezultātā mums paziņo, ka dzirnaviņas tika lietotas un mehāniska bojājuma...

220.lv - Nepilns pasūtījums

Nepilns pasūtījums Pasūtīju interneta saitā www.220.lv četrus virtuves krēslus. Pasūtījums par 255 eiro. Ražotājs Vida Xl. Pasūtījumu atveda kurjers. Liekot kopā krēslus tika konstatēts, ka vienam krēslam nav atzveltnes daļas, bet kastē ir četras liekas kājas. Nekavējoties sazinājos ar veikalu 220.lv. Un tagad sākas riņķa dancis. Veikals sūta pie ražotāja (kādā sakarā?) , ražotājs piedāvā kompensēt 25 eiro (par krēslu, kas maksā daudz vairāk. Atgriezt nav iespējams, jo krēsli (3) jau ir salikti. Problēma netiek...

220.lv - Krāpšana

Krāpšana Pasūtīju preci, kas nav budžeta versija, nr14801057, nr14834993, šī prece maksa43e, kur majaslapa220.lv, ir noradīts iegādājoties šo preci atzāļo atzīmīti ir noradīts, apsolām pasūtot preci ar šo atzīmi, kas ir nobildēta, saņēmāt no220.lv 20.00e uzņēmuma nauda. Iegādājoties šis preces nesaņēmu uzņēmuma solīto 220.lv naudu par iegādātām precēm. Nevaru saprast vai tā ir patstāvīgu klientu maldināšana, vai klientu krāpšana, ņemot vēra uzņēmuma noslogojumu varbūt ir nostrādājis cilvēciskais faktors un es ka klienta s esmu aizmirsts. Vēlētos situācijās risinājumu. Paldies.

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Kārtējo reizi cilvēku apčakarēšana par precēm ar atzīmi "Izņemiet rīt". Preces nav ne nākošajā dienā, nē aiznākamajā dienā. Sazvanot tikai aizbildinās, ka kavējas. Ja nevar solīt, ka nākamajā dienā būs prece izņemama, tad manuprāt nevajag to norādīt un maldināt klientus, kas plāno savu laiku, ka preci varēs dabūt nākošajā dienā. Sanāk, ka maldinoša reklāma, lai tikai vairāk iepērkas, bet preci piegādāt nevar.

220.lv - Bojāta prece

Bojāta prece Pasūtīju dāvanu vecmāmiņai. Pasūtījums atnāca brāķēts. Uzrakstīju klientu servisam pieprasot samainīt preci. Atbilde bija: jums ir tiesības 14 dienu laikā izlietot atteikuma tiesības un vienpusēji atkāpties no līguma, lūdzam atgriezt preci t/c "akropole" vai nosūtot pa pasti Daugavgrīvas iela 114, lv-1055, Rīga, Latvija. Teicu ka atgriezt nevaru, jo ir problēmas ar veselību un tuvāka pasta nodaļa ir 40 minūšu attālumā. Bet viņiem protams ir vienalga un bija nosūtīta atbilde ka mums jāatgriež pašiem. Tagad paliku ar bojātu dāvanu.

Atrisināta220.lv - Prece nav pilnā komplektācijā

Prece nav pilnā komplektācijā Pasūtīju datoru, pilnu komplektu, bet atnāca bez peles un tastatūras. Aprakstā bija rakstīts, ka komplektā ir bluetooth pele un tastatūra. Iesniedzu sūdzību portālā norādītajā e-pastā. Nekādas atbildes. Kad zvanu, sūta uz to pašu e - pastu. Esmu Vip klients, līdz šim nekādu problēmu nebija. Bet tagad esmu vīlusies. Vairs neizmantošu un citiem neiesaku!

Atrisināta220.lv - Naudas neatgriešana

Naudas neatgriešana Pas. , 12385294 Būris € 32,49 skubis 5m x 29 cm € 1,39 plānojam, ka jūs varēsiet saņemt pasūtītās preces 13.08.2021, sūdzība neesmu saņēmusi ne preci, ne naudu atpakaļ. Esmu vairākas reizes zvanījusi un sūtīju epastu, atbilde ir viena - , nauda ir pārskaitīta, bet kad prasu lai atsūta maks. Uzd. Ir klusums.

220.lv - Končenie metēji

Končenie metēji Pieņem pasūtījumus par precēm, kuru dabā nav. Atsūta rēķinu apmaksai un pēc naudas saņemšanas vēl pēc trim dienām atsūta īsziņu, ka darījums anulēts, jo nav tāds preces. Naudu Sola atgriezt pēc nedēļas. Jūs tur galīgi nobrukuši esat!? Tā ir augstākā mērā nekaunība, diletantisms un ņirgāšanās par klientiem! Es nekad mūžā šeit vairs neko nosūtīšu un citiem lūdzu iepriekš stingri padomāt!

220.lv - Нет сервиса, фидбека, полный кал

Нет сервиса, фидбека, полный кал Заказал коврик. Оплата в кассе наличкой. Не тот размер. Вернул. Ничинаются танцы с бубнами: мы наличными вернуть не можем, т. Е. Продавец не мы! Бред! Вернем на счет через 12 дней:) ) ) ) ) ) причем счет канторы, реквизиты которой остались в моей профиле! Теперь еще и геморой с отчетами-налогами. Как весь бизнес в этой стране, одно название, все через ж. Покупаешь в немецеком, итальянском, американском онлайн-шопе - привозят за 5 дней (что и наши из Риги В Ригу:) ) ) и любойвозврат так же, автоматически происходит.

220.lv - Krāpnieku kantoris

Krāpnieku kantoris Mēs, daudz bērnu ģimene, iegādājāmies trīs virtuves skapīšus, uz bildes skapīši kā skapīši ar visu virsmu nofotografēti, kas beigās izrādās, kaut kur tālāk aprakstā norādīts, ka skapīši ir bez virsmām.220.lv, kurš no jums šo ģeniālo cilvēku uzmešanas fišku izgudroja, jo protams pēc tam šo virsmu par papildus samaksu iespējams nopirkt atsevišķi, cik cilvēku skatot mēbeles bildi iedomājas, ka vēl pēc tam smalki jālasa mēbeles apraksts? Mums nav saprotams, kādēļ šī firmele nedomā ilgtermiņā...

220.lv - Maldināšana, slikts serviss

Maldināšana, slikts serviss Tika pasūtītas preces 5. Janvārī, tām bija jābūt piegādātām 13. Janvārī, kas nenotika. Tika atsūtīts epasts, ka pasūtījums kavēsies un pienāks 18. Janvārī. Tas nenotika. Nekāda ziņa netika dota. 26. Janvārī nosūtīju epastu ar jautājumu kur ir mans pasūtījums, vai tiks piegādāts. Uz ko nākamajā dienā saņēmu epastu, ka tehnisku iemeslu dēļ pasūtījums ir atcelts. Tad nosūtīju epastu kādēļ par to laicīgi neziņo un kad atgriezīs naudu. Saņēmu epastu, ka viņiem ir ļoti žēl. Vēlreiz rakstīju, kad tiks atgriezta nauda, paziņoja, ka 5darba dienu laikā. Cerams, ka to neatcels...

Atrisināta220.lv - Maldināšana. Preces nepiegādāšana.

Maldināšana. Preces nepiegādāšana. Labdien! 28.12.21. Tika pasūtīts atsperu matracis ar piegādi uz mājām, un tika samaksāts par to. 28.01.21. Tika nodots kurjeram - 29.01.21. Atnāca paziņojums, ka vienas darba dienas laikā prece tiks piegādāta, bet prece - 25.01.22. Vēl joprojām nav... Neskaitāmas reizes esmu rakstīJusi, zvanīJusi uz 220.lv, bet visu laiku piegādes datumi tiek pārcelti uz priekšu. Nauda arī pagaidām nav atgriezta... Internet veikals 220.lv nepilda, ko Sola un maldina pircējus, jo bija rakstīts, ka preci piegādās vēlākais līdz 6.01.22.

220.lv - slikts serviss

slikts serviss Girbu brīdīnāt visus, kas pērk jebko izmantojot internetveikalus. Pārbaudiet preci neatejot no kases! It īpaši 220. Kastē var būt bojata prece, vai manā gadījumā nebūtu preces vispār! Ja konstatēsiet to mājās, neko nevarēsiet pierādīt. It īpaši tas attiecās uz mazu pēc svara un dārgu preci: zelts, garžeti utt. Manā gadījumā par gandrīz vai 300 euro sanemu tukšu viedpulksteņa kasti. Pēc svara nereāli saprast, vai kaste ir tukša vai ne. Nevar arī uz sitiena saprast, vai iepakojums bojāts, vai...

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes