www.sudzibas.lv 220.lv Slikts serviss

220.lv - Slikts serviss

Labdien! Ieguva logu tīrīšanas robotu
ar viedierīci hcr-8 pasūtītās vietā,
robots choverly-cl.1 bez viedierīces
un visiem rādītājiem, t. Sk. Un Cena zemāka
hcr-8. Nodeva akropolē saņemtās preces. Uz jautājumu kad būs nauda atbildēja, ka pēc 2 nedēļām, kaut gan telefonā teica 5-7dienas. Cits jautājums, ja pasūtīs vēlreiz, atbildēja, ka nav jēgas.. Secinām, ka tas nav atsevišķs gadījums, bet sistēma, lai noslīdētu lētu analogu, nevis dārgāku un kvalitatīvāku preci.

26.09.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 26.09.2022

Labdien!

Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]

Ar cieņu, 220.lv

Papildināts Sergejs Kiselovs 26.09.2022

Fotoattēlā redzams pasūtījuma numurs (16435319. Visas bildes nosūtīju pa pastu 20.09.

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 26.09.2022

Labdien, Sergej!
Vēlamies vērst Jūsu uzmanību, ka preci iegādājāties no Marketplace pārdevēja "Belsi UAB", Lietuvā. Mēs Jums atvainojamies pārdevēja vārdā par nepareizi piegādāto preci. Šāda kļūda varēja notikt 2 iemeslu dēļ - kļūda sistēmā pie preces informācijas vai kļūda komplektēšanas procesā. Mēs varam Jums garantēt, ka šī nav bijusi apzināta rīcība!
220.lv pieņēma no Jums preci un šobrīd tā ir ceļā pie pārdevēja Lietuvā, kurš veiks preces apskati. Parasti šis process aizņem līdz 7 dienām, bet tam nevajadzētu aizņemt ilgāk kā 14 dienas.
Līdz ko pārdevējs apstirinās naudas atgriešanu, tā tiks ieskaitīta Jūsu kontā.
Ar cieņu, 220.lv

Papildināts Sergejs Kiselovs 26.09.2022

Jūsu attiecībām ar klientu nevajadzētu skart pircēju, jo es esmu noslēdzis līgumu ar jums, nevis ar jūsu klientu.
Tagad paskaidrojiet, kā mēs varam iegūt logu tīrīšanas robotu HCR-8 par veco cenu 230,99 eiro?

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 30.09.2022

Cienītais, Sergej!
Jūs slēdzāt distances līgumu un preci iegādājāties no Marketplace pārdevēja "Belsi UAB". Šajā gadījumā 220.lv darbojas kā platforma, kurā mēs savedam kopā pircējus un pārdevējus, kā arī nodrošinām loģistikas un klientu atbalsta pakalpojumu.
Diemžēl, preces pārdevējs norādījis, ka Jūsu izvēlētā prece šobrīd nav pieejama.
Aicinām izvērtēt citu pieejamo robotu sortimentu, iespējams kāds atbildīs Jūsu prasībām!

Ar cieņu, 220.lv

Komentāri (1)

P PatiesiibasMeka 26.09.2022

Eu 220 davai pietiek vienreiz. Jūsu “veikals”, jūsu atbildība, nevis visu laiku noairēt visas problēmas ar “ai mums pārdevējs tam mēslam ir cits”. Sapeaļi, gribat par amazonu izlikties, bet sanāk knaps alibaba. Nebūtu šeit sabiedrība izlutināta ar 2€ piegādes maksām, visi jau sen visu jūsu piedāvāto drazu klāstu pirktu Vācijā. Un 10€ piegādes maksa no .de amazones nav nemaz tik traka, ja salīdzina ar murgu, iepērkoties pie jums.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes