220.lv

PIGU Latvia SIA
Adrese: Maskavas iela 257
Rīga
Latvia - LV-1063
("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts)
Tālrunis: +371 6724 4220
Darba laiks: 9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
10:00 - 17:00
slēgts
Kategorija: Tirdzniecība  •  Interneta veikali
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

23%
Sūdzības
1036
Atrisinātas
76
Ar atbildēm
1143
Apskatīt statistiku

220.lv - Sūdzības un atsauksmes

Atrisināta220.lv - Maldinoša atteikšanās no personalizētajiem piedāvājumiem

Maldinoša atteikšanās no personalizētajiem piedāvājumiem Nesaprotami un krāpnieciski izgājieni, ja mēģini atrakstīties no Personalizētajiem piedāvājumiem. Kā parasti bēdīga sejiņa un uzdod jautājumu "Vai tiešām vēlaties atteikties no personalizētajiem epastioem?" Tālāk seko 2 Atbildes: 1. Jā, es vēlos saņemt personalizētus epastus 2. Nē, es nevēlos saņemt personalizētus epastus. Ja izvēlies 2. atbildi kur paskaidrojošais teksts saka, ka nevēlies, iegūsti paziņojumu "Jūs turpināsiet saņemt personalizētus paziņojumus". Ja izvēlies 1. atbildi: Jā ar...

220.lv - Krāpēji nereaģē

Krāpēji nereaģē Nereaģē, noslēpušies kā žurkas alās par tv smarts kurš vairs nav smarts bet parsts tv pēs 220 lv remonta pas. N.9338515. Kastrēt kretīnus vaig. Varu iedomāties cik cilvēkus vēl ir apjājuši. Ko vel var pateikt, vienkārši vārdi trūks vai tad pret šādiem tizleņiem nav varas mirstīgos tik čakarē, resnie tik plaukst.

220.lv - Slikts serviss, krāpšana

Slikts serviss, krāpšana 14 maijā pasūtīju gultu un matraci. Uzreiz viss tika apmaksāts. Biju pārsteigts ka gultu atveda jau 17 maija rītā. Bet matraci solīja piegādāt 21 maijā. Katru piektdienu pienāk ziņa ka pasūtījums kavēsies jo liels pasūtījumu daudzums. Zvanīju un jautāju cik tad nu tālu tas matracis ir ticis. Saka ka jau nodots kurjeram. Atnāk ziņa ka piegādās vienas darba dienas laikā. Pagāja divas dienas un matracis kā nav tā nav. Un tagad vēl atnāk ziņa, ka kavēsies vēl piecas darbadienas sūtījums kavēsie...

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Man jau apnika gaidīt mēnesi savu preci, kura nevar atnākt! No noliktavas līdz manām mājām ir 50 km. Tak bļāviens jums tik grūti atvest man preci, es dzīvoju ļoti tālu? Vai jūs vienkārši savācāt manu naudu, un preci neatgriežat! Un lat es pati nevaru aizbraukt izņemt, jo bļāviens jūs tur esat visi gudri un neatdodad manu preci, ka tādu mazu gabalu ko aizvest paši nevarat, tad atļaujat to man izdarīt tā! Ja maksimums mana prece neatnāks līdz 07.06. Plkst 9.00 tad es eju sūdzēties tālāk, un jums būs nepatikšanas, un jūs man vel maksāsiet morālo kompensāciju!

Atrisināta220.lv - Krāpšanās, slikts serviss

Krāpšanās, slikts serviss Labdien, Rekomendēju nekādā gadījumā iegādāties preces no 220.lv, Tirdzniecības veikala internetā, ja nevēlaties būt vīlušies. Pirmkārt tirgotāju placis, krāpjas, otrkārt vilcinās, melo un visādi citādi māna pircējus. 2021. gada 14. februārī pasūtīju 2 lietas: Vanna Besco Viya, balta 2546241 shorturl.at/jzDK4 Automātiskais sifons vannai McAlpine 315813 shorturl.at/nETWZ Summa EUR 918.48 Atnāca SMS ziņa, ka piegāde tiks nodrošinātā 7. aprīlī (gandrīz pēc 2 mēnešiem) Pēc vairākkārtīgām SMS...

220.lv - Krāpšanās ar piegādes laiku, izbojātas kāzas!

Krāpšanās ar piegādes laiku, izbojātas kāzas! Pasūtījām dārza nojumi, jo šo piektdien ir kāzas, kurās paredzēts pikniks dārzā. Nojumei vajadzēja būt jau nedēļas sākumā. Tagad atnāk īsziņa, ka piegāde notiks tikai pēc kāzām. Kā nopietns uzņēmums var rakstīt piegādes termiņus un tos neievērot? Zvanot uz info telefonu, atbildes bija ļoti nekonkrētas, neieinteresēti jeb kā risināt šo ļaunprātību! Paldies 220, par lielisku kāzu dāvanu! Grāmatvedības vai menedžera telefona nr nedod, savu vārdu un uzvārdu nenosauc! Ja jums ir kāds būtisk...

220.lv - Обман

Обман 19.04.2021 на 220.lv заказал компостный ящик и сарайчик для инструмента. Через три недели ящик доставили сарайчик на 25.05.2021 не доставили. Ссылки на ковид просто смешны, что, автомобиль чихать начал и отказывается работать? Деньги за товар оплачены вовремя, товар не доставлен - мошенничество в чистом виде! Видимо придется тратить время, нервы, но писать заявление в госполицию. Такое отношение к покупателям прощать нельзя! Не заказывай ничего в 220.lv, обманут, товар не получите или получите...

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Приобрёл в этом жалком магазине Sony Playstation 5 (о чем очень сильно жалею) , оказалось что в комплекте был бракованный контроллер dualsense, спустя неделю начал произвольно срабатывать правый стик (рычаг) . Sony в этом случае меняет контроллер по гарантии. Связался с магазином, спросил как действовать, на что получил ответ, что нужно всю консоль отправлять в гарантийный ремонт и ожидать ремонта (не замены) до 3 месяцев! После этого связался уже с sony с тем же вопросом, на что получил ответ...

220.lv - Krāpšana

Krāpšana 21.04.2021 pasūtīju preces 220.lv. Pirkumu apmaksāju uzreiz. Preces solīja piegādāt 27.04.2021. Noteiktajā datumā protams neko nepiegādāja. Labi, kurjer dienesti ir noslogoti, pagaidīsim! 30.04.2021 atnāk sms, ka preces ir nodotas kurjeram, Sola piegādāt 1d. D. Laikā, rezultātā 3 sūtījumus atved 07.05.2021. Ceturtajai precei piegādes termiņu pārliek divas reizes, jo redziet sūtījums ir pazaudēts starp Rīgu un Valmieru. Zvanot uz veikalu arī neko jēdzīgu pateikt nevar. Šodien izrādās, ka prece...

Atrisināta220.lv - Krāpšana

Krāpšana Krāpnieki! Naudu paņēma, prece nepiegādā! Pasūtīju preci. Samaksāju naudu. Atnāca izziņa ka pasūtījums ir pieņemts un būs piegādāts 14.05.2021. 14.05.2021. Uz telefonu atnāca izziņa, ka piegāde notiks 17.38-18.38. , pēc tam nomainīja laiku uz 18.46-19.16. Rezultāta vispār preci neatveda. Spriežot pēc iepriekšējam sūdzībām, notika krāpšana: (. Ka saprotu, tagad jaciņas par naudas atgriešanu...

220.lv - Preces, kas nedarbojas

Preces, kas nedarbojas Iegādājos wireless austiņas. Saņēmu preci, pārbaudīju un konstatēju, ka labā austiņa nestrādā. Zvanīju klientu atbalstam, izklāstīju problēmu. Rekomendēja preci atgriezt atpakaļ, izmantojot atteikuma tiesības. Tā arī izdarīju (lieki teikt, ka preču atgriešana arī nav klientam draudzīgs process, ņemot vērā, ka to var izdarīt tikai, ierodoties pie viņiem uz vietas veikalā vai sūtot ar Latvijas pasta starpniecību, kas ir ārkārtīgi klientiem nedraudzīgs uzņēmums) . Veicu jaunu pasūtījumu - šoreiz...

220.lv - Krāpšana

Krāpšana Pasūtīju 3 preces atnāk 2 preces atgrieza naudu par nepiegādāto preci , es pasūtīju citu preci par ko esmu samaksājusi naudu tagad atnāk ziņa ka neesmu samaksājusi par preci. Viņi tā visus apmāna?

220.lv - Nepiegādāja preci. Naudu atgrieza tikai pēc prasīšana

Nepiegādāja preci. Naudu atgrieza tikai pēc prasīšana Pasūtīju vairākas preces. Solītais piegādes laiks bija 3 nedēļas. Vienu preci saņēmu savlaicīgi. Vairākas dienas pēc solītā termiņa sāku interesēties, kur pārējās preces. Esot izņemtas no pasūtījuma - tā it kā nebūtu pasūtītas, tikai pēc summas varēja saprast, ka tomēr bija pasūtītas. Operatore nezināja, kāpēc tas noticis. Naudu gan atgrieza pāris dienu laikā. Tātad, es trīs nedēļas gaidīju ļoti nepieciešamas preces, beigās preču nav. Ja nebūtu interesējusies par naudu, nez vai arī to saņemtu atpakaļ.

220.lv - Slikts serviss, klientu krāpšana

Slikts serviss, klientu krāpšana Мебель имеет низкое качество и фото не соответствует тому что на сайте. При возврате товара стараются отказать его принять обратно, всячески тянут время чтоб клиент передумал возвращать не качественный товар и оставил его себе. Делая здесь покупки - будете разочарованы и качеством товара, по крайней мере с мебелью и сервисом обслуживания. Не рекомендую!

220.lv - Nepiegādā preci. Pretīgs kantoris. Nav pirmā reize

Nepiegādā preci. Pretīgs kantoris. Nav pirmā reize 2 nedēļas, dienu no dienas Sola piegādāt. Saka, ka prece nodota kurjeram jau pirmajā pasūtījuma dienā. Tagad pēc nedēļas tuvākajā dabā dienā, paiet nedēļā, piektdien atsūta, tuvākajā darbadienā. Šodien atkal Sola tuvāko 5dienu laikā, un protams priekšā ir brīvdienas! Nevēlos no viņiem preci nekādu. Paskatieties cik sūdzības šim kantorim.

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Iegādājos preci, pirms 1.5 mēn, kur tika solīts, ka būs pēc 1 mēn. Kad tuvojās piegādes laiks, saņēmu ziņu, ka prece kavēsies par 2 dienām tad vēl viena ziņa - būs vēl 2 dienas vēlāk, tad vēl viena ziņa, tad vēl viena... Pēc 'piegādes pārcelšanas ziņām' atnāk info - ka šīs preces nav, bet varam aizstāt ar alternatīvu - citu krāsu - ja gribat, lai aizstājam, zvaniet. Zvanu - jā, viss ok - aizstājām. Pēc dienas atnāk ziņa, ka sūtījums anulēts un nauda atgriezta. Es zvanu - kas par lietām? Nu jā...

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Jau ilgu laiku izmantoju 220.lv veikala pakalpojumus, un viss vienmēr ir bijis lieliski. Bet šajā nedēļas nogalē es sastapos ar neadekvātu darbinieku akropole centrā. Es atnācu ar bērnu (12 gadus vecs) un draugu, lai saņemtu pasūtījumu. Draugs vēlējas pasūtījumu apmaksāt uz vietas. Zālē nebija apmeklētāju, pie ieejas bija uzraksts, ka zālē vienlaicīgi var atrasties 8 cilvēki, no mājsaimniecības 1 persona. Mēs visi iegājām, bet darbiniece uzreiz pateica ka nekalpos mūs, jo mēs esam no viena...

220.lv - Piegādes maldināšana

Piegādes maldināšana Pasūtīju preci ar piegādes opciju - piegāde uz mājām. Prece tika atstāta 50 km attālumā esošā pasta nodaļā, kas nav tuvākā pasta nodaļa. Uzrakstīju uz palīdzības e-pastu - vienīga atbilde - prece atrodas pasta nodaļā. Ja būtu zinājusi, ka "piegāde uz mājām" nozīmē atstāšanu "Random" pasta nodaļā, nebūtu šo opciju izvēlējusies.

220.lv - Serviss zem jebkuras kritikas

Serviss zem jebkuras kritikas Nekad, nekad vairs neko nesūtīšu no 220.lv. Pasūtu mēteli, atnāk kurpes. Turklāt uz iepakojuma nekas nav rakstīts, kas tur iekšā. Preci apmainīt pret īsto atsakās. Liek maksāt vēlreiz par to preci, ko biju jau sākotnēji pasūtījusi, bet kuras vietā atnāca pavisam cita prece. Savu kļūdu labo uz mana rēķina, tas ir, man jāiet uz pastu, jāstāv Rindā un nepareizā prece jāsūta atpakaļ. Debīlāku servisu grūti iedomāties.

220.lv - Mēnesi gaidot saņemam zinu ka prece ir izpārdota jau otro reizi

Mēnesi gaidot saņemam zinu ka prece ir izpārdota jau otro reizi Mēs no viņiem pasūtījām divas reizes un abas reizes tikai pēc mēneša saņemam ziņu, ka prece ir izspārdota. Es saprotu ka tā varētu gadīties tikai vienreiz. Bet vairākas reizes tas atkārtojoties, tas liecina, par apzinātu pircēju maldināšanu. Un pats trakākais ka tikai pēc mēneša to uzzinām. Vairs netērēsim savu laiku kādreiz vēl kaut ko no viņiem pasūtot. 😕

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes