Adrese: |
Maskavas iela 257 Rīga Latvia - LV-1063 ("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts) |
---|---|
Tālrunis: | +371 6724 4220 |
Darba laiks: |
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 10:00 - 17:00 slēgts |
Kategorija: | Tirdzniecība • Interneta veikali |
Sociālie tīkli: |
220.lv - Sūdzības un atsauksmes
220.lv - Mēģina iesmērēt citu preci
220.lv mājaslapā pasūtīju Sony 55a90j televizoru. Pēc 5 dienām pienāca ziņa, ka prece vairs nav pieejama. Nu neko. Bet nākamajā dienā pienāk otra ziņa, ka prece tomēr ir gatava saņemšanai. Braucu 120km uz viņu noliktavu, bet tur mani sagaida pavisam cits Tv - Sony 55x90j, kas ir daudz sliktāks. Labi, ka nebiju paspējis samaksāt.
220.lv - Apkalpošana un servisa kvalitāte zem katras kritikas
Pasūtīju bāra krēslus 450eur vērtība. Piegādes datums bija paredzēts 03.09. Es saņēmu jau trešo sms, ka piegāde kavēsies un prece tiks piegādāta 11.10. (tas ir vairāk kā mēnesi pēc sākotnējā datuma!) negaidīti saņēmu preci 28.09 - bet tikai pusi no krēsliem. Komplektā ir divi bāri krēsli (es pasūtīju 5 komplektus) , bet es saņēmu tikai 5 krēslus. Kā tas vispār var būt? Esmu ļoti vīlies un esmu pilnīgi pārliecināts, ka turēšos no šīs kompānijas pa gabalu un ieteikšu visiem darīt tāpat, jo e...
220.lv - Slikta apkalpošana
Заказали 4 покрышки на машину в двух заказах на юридическое лицо . Через какое-то время один заказ отменили без объяснения причин и вернули деньги. Второй заказ с задержкой , но пришёл. Получив 3 покрышки не смогли нигде найти четвёртую пришлось вернуть. Написала магазину на почту описала всю ситуацию указала номер заказа написали , что вернуть можем в магазине где получали. Приехали в магазин там были со мнения , но приняли товар обратно и сказали через 10 дней вернут деньги. Проходит неделя...
220.lv - Bojāta prece , klientu serviss neeksistē
Pasūtījums kopā par 450 eiro, tajā starpā ledusskapis, kuru saņēmu smagi sasistu. Protams zvanu , saka sūtiet uz e-pastu bildes , to arī izdaru , pēc dienas atnāk atbilde , lai norādot pasūtījuma Nr uz ko atbildu , ka tas tika norādīts , norādu vēlreiz, atbilde nesekoja. Vēl pēc pāris dienām , saņemu e-pastu lai novērtētu preci , ko arī izdarīju,ar visam fotogrāfijām , protams mana atsauksme netika pieņemta, tā vietā saņēmu kārtējo e pastu ar prasību nosūtīt bildes , nu cik var , to arī...
220.lv - Slikts serviss
Slikts serviss, sākumā mājas lapā veicot pasūtījumu uzrāda, ka prece ir pieejama, apmaksājot pasūtījumu, nākamajā dienā atnāk sms, ka 1 no 3 pasūtītām precēm tomēr nav pieejama, un ja es gribu atgriezt naudu man viņiem ir jāzvana, paldies par to ka nav jābrauc. Otrais, saņemot to pašu pasūtījumu es saņēmu atkal 1 preci, info par to kad būs treša prece nav nekāda. Pasūtījuma numurs. 12625873 Cik esmu sūtījis šī veikālā vienmēr ir bijušas problēmas.
220.lv - Krāpšana
Horrible customer service: they delivered a broken stool, then sent a message in russian i can barely understand and not interested in at all about atteikuma tiesības. Sorry: for my money, you were unable to deliver a quality item and then make me as a customer waste my time. I will not fill in your šitty forms. As well as your šitty šop will not get a single cent from me any More. Learn how to serve clients first.
220.lv - Ignorē 14 dienu preces atteikuma tiesības
Nopirku 220.lv elektrisko tējkannu, lētu. Piegādāja, izmēģināju, secināju, ka visa virtuve smird pēc lētās tējkannas plastmasas, tāpēc pēc divām dienām, ar Latvijas pasta starpniecību atgriezu preci uz Daugavgrīvas ielu 114, Rīgā, kopā ar atteikuma veidlapu. Paiet 14 dienas no naudas ne ziņas ne miņas. Kad zvana uz klienta apkalpošanas servisu, tad pirmais operators izdomāja, ka man pasta kvītiņa jānosūta, otrais operators muldēja, ka preces tiek sūtīta uz Lietuvu (kaut gan prece saņemta ir...
www.220.lv - Slikts serviss
Ja jūs nosūtījāt preces atpakaļ, tad jūs mēnešiem ilgi gaidīsiet naudu atpakaļ. Jūs zvanāt, rakstāt un jūs nesaņemsiet konkrētu atbildi uz savu jautājumu. Tā notiek, ka uz jūsu jautājumu vispār netiks atbildēts, ja tas tiks nosūtīts pa e-pastu. Pērkot preces no viņiem, pārliecinieties, pārliecinieties, ka neatdosit to atpakaļ.
220.lv - Termiņi, bojāta prece, slikts serviss
11.06 iegādājos internetā žoga elementu. Piegādes datums tika vairākas reizes pārcelts, tapēc 24.07 es atteicos no preces. Neskatoties uz to 27.08 kurjers piegādāja un vīrs nezinot situāciju, pieņēma preci. Vēlāk konstatējām, ka 220.lv ir nemākulīgi slēpis defektu, aptinot bojāto vietu ar lentu. 28.07 piezvanīju konsultantam un piedāvāju, ka pret kompensāciju preci paši salabosim. Konsultants solīja atsūtīt piedāvājumu, kuru tā arī nesagaidīju. 29.07 pl.17.06 sazvanīju konsultanti, kura bildē...
220.lv - Krāpšana
Ни в коем случае не приобретайте здесь парфюм! Это КОНТРАФАКТ ( заказ N#12060037). Делая заказ, понадеялась на некий имидж магазина, потому как реклама их конторы с каждого утюга. С отзывами ознакомилась, только после получения товара. Оказывается очень многие указывают, что продукция контрафактная. Почему же, когда столько недовольных, они до сих пор торгуют контрафактом? Вопрос, что называется, риторический. А ИМ ПО БАРАБАНУ НА ОТЗЫВЫ, И НА КЛИЕНТОВ.
220.lv - Krāpšanās
Paūtīju (un arī apmaksāju uzreiz) preci, kurai bija piezīme ar saņemšanu nākošajā dienā. Un, protams, preci nesaņēmu nedz nākošajā, nedz arī aiznākošajā dienā. Pasūtījums bija gatavs tikai pēc 5 dienām! Esiet uzmanīgi, jo 220.lv krāpjas ar šo, ka preci var saņemt nākošajā dienā, bet to nevar saņemt!
Atrisināta220.lv - Neatgriež naudu
Pasūtīju dēlam dāvanu, atnāca protams bez visām detaļām, nosūtīju atpakaļ kā ieteica operatore sarunas laikā, jo detaļu atsūtīšana aizņemšot pārāk daudz laika, ērtāk esot sūtīt atpakaļ, tā nu pasta mājas lapā rāda ka piegādāts divas dienas pēc nosūtīšanas, ziņas nekādas nav, zvanījis neviens nav un protams no naudas ne miņas.. 😕 pagaidīšu šonedēļ, un tad jau griezīšos pēc palīdzības attiecīgajās iestādēs. Neiepirkšos šajā veikalā vairs, paldies.
220.lv - Slikta attieksme
Nekādas cilvēcīgas pretīm nākšanas. Ja kļūdas pēc nopirki bērnam nepareiza izmēra apavus,tad ja esi pircis kā juridiska persona par samainīšanu pret cita izmēra-aizmirsti! Kaut gan pa telefonu teica ka varētu arī izskatīt izņēmuma gadijumu un samainīt pret lielākiem. Nu neko,klients zaudēts.
Atrisināta220.lv - Maldināšana par piegādes laiku
Mājaslapā norādītais preces piegādes datums neatbilst reālajam. 13. Jūlijā veicu pasūtījumu precei loga starplika mobilajam kondicionierim Trotec Airlock 100. Izvēlējos speciāli to, jo prognozējamais piegādes datums bija 22.07. , ātrāk neko citu nevarēja dabūt. Pasūtījuma veikšanas brīdī mājaslapa uzrādīja informāciju, ka preci var atsūtīt 19.07. - wow, tas pat labāk! Gaidu ar nepacietību. Šodien, 16.07. , pārbaudot pasūtījumu redzu sekojošu info - "gaidām no piegādātāja. Būs sagatavot...
Atrisināta220.lv - Slikts serviss un klienta ignorēšana
Šā gada 1. Jūnijā veikalā 220.lv nopirku elektrisko skrejriteni, pēc dažām dienām atklājas, ka skrejritenim ir rūpniecības brāķis. Problēma bremzēs, apdraudēta braucēja drošība, 5. Jūnijā biju spiesta nodot skrejriteni garantijas servisā. Klientu apkalpošanas centrā daugavgrīvas ielā 114 ierīci pieņēma, pretī izsniedza pieņemšanas nodošanas aktu, kurā teikts, ka remont darbi tiek veikti 30 dienu laikā līdz 2021. Gada 7. Jūlijam, informāciju par remonta norisi ir iespēja uzzināt, rakstot uz...
Atrisināta220.lv - Krāpšanās
Preci nebija saņemta visa jomā. Es samaksāju par divām precēm saņemu tikai vienu, par otru preci paprasīja samaksāt skaidra nauda vēl reiz, un it ka tehnisku iemeslu dēļ, viņi atgrieztu to naudu pēc tam atpakaļ uz konta bet tas nav normāli. Beigu beigas otro preci nesaņemu jo samaksāt otro reizi pr preci atteicos.
Pigu Latvia SIA - Slikts serviss
Pasūtījumā nr. 11277886 trīsvietīgs dīvāns Bobochic Sinki, tumši pelēks x 1 pasūtīju dīvānu 10.04.2021 kopš 09.07.2021 dīvains nebija saņemts, tikai maina statusu savā sistēmā kurām īsti nevar ticēt. Piegādēs laiks krietni lielāks nekā noradīts tīmekļa vietne.
220.lv - Slikts serviss.
Interneta veikalā tika iegādāts jauns ledusskapis. Pēc kāda laika, tas saplīsa, tā kā tam bija garantija, nodevām labošanai pa garantiju. Nepilnas 3 nedēļas vēlāk saņēmām ziņu, ka saremnontēt nav iespējams un ir sastādīts akts par jauna izsniegšanu, jo šis ir bijis ražotāja brāķis, kas nav pildijis visas savas paredzētās funkcijas. Sazinājāmies ar 220.lv taču nebiens neliekas ne zinis, sola sazināties 2-3 darba dienu laikā, taču šis periods jau ir sen pagājis. Garantija pirms dažām dienām arī...
220.lv - Krāpšana, slikts serviss
16. Jūnijā pasūtīju preci no 220.lv. Prece nebija pieejama, par ko uzņēmums mani brīdināja. Atnāca īsziņa, ka tuvāko 2 darba dienu laikā uz norādīto bankas kontu tiks veikta naudas atmaksa par pasūtījumu. Joprojām nekāda atmaksa nebija veikta, kā arī uz e-pastu uzņēmums neatbild. Uzņēmums nežēlīgi krāpj savus klientus!
220.lv - Плохой сервис
Сделала заказ на сайте, перепутала адрес получения. Позвонила тут же, в течение пяти минут, попросила поменять.. Мне отказали, наплели, что продавец другой, что ничего сделать не могут. Сказали, что можно отменить заказ и сделать его по новой, но... Придется заплатить еще раз... А деньги, которые уже один раз я заплатила, вернут в течение 7 дней... Что за бред... Могу сказать, что ничего больше никогда не закажу у них... И другим не посоветую... Разачарована полностью в их сервисе...