Omniva - Pazaudēts sūtījums
Kopš 13.02.22 gaidu savu sūtījumu. Pēc izsekošanas koda kurjers izņēma sūtījumu no pakomātā un viss, tālāk nekādas darbības nav!
Neskaitāmas reizes sazinājos ar omnivu, atbilde no viņu puses - standartfrāzēs! Izskatās, ka šīs kantoris nav ieinteresēts risināt šo problēmu!
Vairāk neizmantošu omnivas pakalpojumus. Esmu vīlusies!
Cf066968554ee
Labdien!
Mums ir patiesi žēl, ka Jums ir nācies saskarties ar šādu situāciju. Informējam, ka šobrīd darām visu iespējamo, lai detalizēti noskaidrotu lietas apstākļus. Papildus vēlamies lūgt Jums aizpildīt iesniegumu par piegādes kvalitāti: https://www.omniva.lv/privats/sutijums/iesniegums_par_piegades_kvalitati.
Atvainojamies Jums par sagādātajām neērtībām un informēsim par situācijas attīstību iespējami tuvākajā laikā.
Ar cieņu,
Omniva
Komentāri (3)
Tak 4 dienas tikai pagāja...
Pagaidām jā, bet fakts cits( pēc izņemšanas no pakomātā tālākas darbības nav). Ja sūtījums būtu pārkraušanas punktā, tad paniku neceltu, jo saprotu, ka piegādes mēdz kavēties.
Situācija atrisināta!