www.sudzibas.lv Omniva Slikts serviss

Omniva - Slikts serviss

Tika nosūtīta paka novembra beigās. Šodien par lielu pārsteigumu saņēmu sms, ka paka man ir atgriezta un lai to izņemtu man vēl jāsamaksā 3,09 eur. Momentā sazinājos ar klientu, klients netika saņēmis ne sms par izņemšanu, ne e-pastu, lai gan tika norādīti abi un sistēmā rādās, ka paziņojumi tika klientam izsūtīti. Klientam mānīties nebija pamata, jo paka bija apmaksāta un liela summa, kā arī klients sūtījumu ļoti gaidīja.
Viss ok, kam negadās? Sazinājos ar omnivu, cerībā, ka situācija tika operatīvi atrisināta. Bet pat lielu pārsteigumu, meitene man tikai "kladzināja", ka paziņojumi tika izsūtīti un viss.
Es pat piedāvāju, lai noņēma man tos 3,09 eur, lai varu izņemt paku un pati ar auto klientam piegādāt. Pat jau nerunājot par to, ka paka tika 2 nedēļas nobumbulēta. Man tika atteikts. Esot jāmaksā gan par izņemšanu, gan atkārtotu sūtīšanu!
Vai sevi cienošs uzņēmums šādi rīkojas?
Es, protams, pati no savas kabatas apmaksāšu šos izdevumus, jo cienu sevi un savus klientus, nerīkojos tik nekaunīgi kā omniva!
Piemetināšu, ka diezgan regulāri gan man, gan vīram ir pienākušas no omnivas sms par piegādātu paku ar izņemšanas kodu, reizēm pat pilnīgi citā Latvijas galā, lai gan neko neesam sūtījuši. Tas vien pierāda, ka omnivai šādas sistēmas kļūdas nav nekas neparasts, noteikti arī mana klienta paziņojumus saņēma kāda cita persona.
Kļūdas var gadīties jebkuram, tās negadās tikai, ja neko nedara, bet situācijas ir jāmāk risināt un atrisināt, nevis rīkoties šādi, kā to izdarīja omniva! Esmu ļoti vīlusies šajā uzņēmumā! Kauns omnivai!
Tika uzraistīti arī e-pasti ar pretenziju gan uz omnivas info e-pastu, gan pārdošanas daļu un arī omniva vadībai, domāiet, kāds atbildēja? Nē!
Bet sūtīt reklāmas informāciju, lai gan 2x jau ir rakstīts, lai izņem e-pastu, ka nav aktuāla šāda informācija, uz to viņi ir naski!

09.12.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Omniva_Latvija Pārstāvja atbilde 09.12.2022

Labdien,

Pārbaudot konkrēto situāciju, redzam, ka informācija ar durvju kodu ir nosūtīta sūtījuma saņēmējam divas reizes gan sms, gan e-pasta veidā. Minētā informācija nosūtīta uz numuru un e-pasta adresi, kādu norādījis nosūtītājs.
Datalizētāku situācijas skaidrojumu esam Jums nosūtījuši uz e-pastu.

Ar cieņu,
Omniva

Papildināts Vichy 09.12.2022

Bet es atkal un atkal saku, ka sūtījuma saņēmējs neko nav saņēmis un man nav pamata cilvēkam neticēt! Par Jums ir radies ļoti nepatīkams priekšstats!

V

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes