Omniva - Slikts serviss B2B klientiem
Omniva kā pakomātu piegādes opcija klientiem noteikti nav tā sliktākā, pat teiktu visinovatīvākie Latvijas tirgū.
Bet gandrīz jebkurš b2b klients varēs pateikt, ka viņu sistēma, atbalsta komanda ir vienkārši zemākajā līmenī.
2 gadu laikā sadarbojoties ar omniva nav bijis mēnesis, kad viņi neizsūta e-pastu par to, ka kaut kas atkal ir noticis viņu it sistēmai. Un vienmēr tehniskā komanda kaut ko risina. Well, viņus lūdzu vajadzētu nomainīt, ja uzņēmums vēlas sevi redzēt nākotnē, jo apkalpošana un sistēmas lietojamība ir zemā līmenī.
Labdien,
Atvainojamies par tehniskajām problēmām un darām visu iespējamo, lai tas nākotnē neatkārtotos.
Ar cieņu,
Omniva
Komentāri (1)
Ja skatās sūdzības, tada laikam gandrīz visur atbalsts ir zemā līmenī, bet atkal, ko var operators izdarīt, ja tas nav viņa kompitencē un nav nekādas informācijas. Sliktākais ko var izdarīt, tas ir sasolīt nezinot un tad klients neapmierināts taču, ja saka, ka nav informācijas, tad klients arī neapmierināts, bet vismaz pateica, kā ir. Man personīgi ar atbalstiem nekad nav bijušu problēmu, jo neprasu no operatoriem neiespējamo.