Omniva - Slikts serviss, iun nespēja atrisināt situāciju
Prece tika izsūtīta uz Viļņas pakomatu, cilvēks saņēm ziņu ka paka ir Klaipēda. Zvanam mēginām atrisināt, rezultātā paka atgriezta uz Rīga un , ko Jūs domājat... atgriezta atkal Klaipedas pakomatā! PIe tams cits sūtījums arī nosūtīts nevis uz Rīgas pakomātu, bet arī uz Klaipēdu.
Rezultāta dāvana vērtīga pazaudēta netika piegādātā. Klients neapmierināts dusmīgs zvana un prasa atgriezt naudu, loģiski, jo kur cilvēks no Rīgas brauks uz Klaipēdu pēc pakas. Pie tam nav zināms, vai sūtījumi joprojam tur ir. Ļoti slikts serviss, pie tam atbilde no menedžera puses- operators laikam sajauca. Šī atbilde ir atrisinājums? Jau gandrīz mēnesi sūtījumi kaut kur brauka un nav vēl teikts ka tiks saņemti rezultātā :(
Sveiki! Atvainojamies par pārpratumu, kas radies savstarpējā komunikācijā. Sākotnēji mūsu rīcībā bija kļūdaina informācija. Šobrīd cenšamies situāciju atrisināt pēc iespējas ātrāk. Vēlreiz atvainojamies par radītajām neērtībām un šo situāciju.
Pievienot komentāru