Omniva - Bojājums

Испортили заказ. Сломали, вскрыли упаковку. Грязь туда занесли и конфету . Учитывая тот факт , что в заказе компьютерная клавиатура и мышка(которая сломана) . Заказывала на 220.лв не первый год, с ними никогда проблем не было. Видно что проблема в курьере, так как специально открыта посылка. Требую чтоб вернули денежные средства за испорченную вещь.

22.12.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

22.12.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Omniva_Latvija Pārstāvja atbilde 22.12.2022

Labdien,

Atvainojamies par Jums radītajām neērtībām.
Informējam, ka šāda veida situācijas risinām pēc noteiktas procedūras, tādēļ lūdzam Jūs par minēto situāciju informēt nosūtītāju, pie kura preci pasūtījāt. Ņemot vērā, ka tas ir Omniva biznesa klients, minēto situāciju risināsim ar savu biznesa klientu, savukārt Jūs par opcijām tiksiet informēts no nosūtītāja puses.
Kā arī lūdzam piefiksēt fotogrāfijas ar sūtījumu un tā iepakojumu, kas būs nepieciešamas padziļinātai situācijas izskatīšanai.

Vēlreiz atvainojamies par nepatīkamo pieredzi.

Ar cieņu,
Omniva

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes