Adrese: |
Maskavas iela 257 Rīga Latvia - LV-1063 ("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts) |
---|---|
Tālrunis: | +371 6724 4220 |
Darba laiks: |
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 10:00 - 17:00 slēgts |
Kategorija: | Tirdzniecība • Interneta veikali |
Sociālie tīkli: |
220.lv - Sūdzības un atsauksmes
www.220.lv - Nenad neko šeit nepērciet
Ja Jums ir svarīga preces kvalitāte un garantija, tad 220.lv nav piemērots Jums. Nopirku datoru, kurš pēc 2 nedēļām pārstāja strādāt un nu jau 3 mēnešus nevaru dabūt atpakaļ savu naudu par brāķēto preci. Darbinieku attieksme ir vienkārši briesmīga.
www.220.lv - apkalpošanas serviss
Līdz šim ar pasūījumiem viss bija kārtībā. Noformēju pastūtījumu, prece norādītajā datumā nebija, atnāca e-pasts, ka prece kavējas, bet 14 darba dienu laikā tiks piegādāta, ne vārda, ka prece varētu nebūt. Kad pienāca pēdējais piegādes datums, prece nebija. Nākamajā dienā zvanīju, lai uzzinātu par preci, saņēmu atbildi, ka piegādātājs nav laicīgi inforējis, ka prece ir izpārdota. Man kā klientam nav jāuzklausa cik neuzticami ir viņu piegādātaji, naudu es maksāju 220.lv. Otrs atgadījum...
www.220.lv - apkalpošanas serviss
Līdz šim ar pasūījumiem viss bija kārtībā. Noformēju pastūtījumu, prece norādītajā datumā nebija, atnāca e-pasts, ka prece kavējas, bet 14 darba dienu laikā tiks piegādāta, ne vārda, ka prece varētu nebūt. Kad pienāca pēdējais piegādes datums, prece nebija. Nākamajā dienā zvanīju, lai uzzinātu par preci, saņēmu atbildi, ka piegādātājs nav laicīgi inforējis, ka prece ir izpārdota. Man kā klientam nav jāuzklausa cik neuzticami ir viņu piegādātaji, naudu es maksāju 220.lv. Otrs atgadījum...
www.220.lv - apkalpošanas serviss
Līdz šim ar pasūījumiem viss bija kārtībā. Noformēju pastūtījumu, prece norādītajā datumā nebija, atnāca e-pasts, ka prece kavējas, bet 14 darba dienu laikā tiks piegādāta, ne vārda, ka prece varētu nebūt. Kad pienāca pēdējais piegādes datums, prece nebija. Nākamajā dienā zvanīju, lai uzzinātu par preci, saņēmu atbildi, ka piegādātājs nav laicīgi inforējis, ka prece ir izpārdota. Man kā klientam nav jāuzklausa cik neuzticami ir viņu piegādātaji, naudu es maksāju 220.lv. Otrs atgadījum...
www.220.lv - Samsung
Nesen šajā veikalā nporiku sev jaunu skārienjūtīgu samsung telefonu. Tagad to smagi nožēloju.... Man jau tas sāka smagi gļukot pēc 2 nedēļām kad nopirku. Ne neko, aiznesu uz vekalu, atdevu remontam. Pēc 2 nedēļu gaidīšanas viņi ņihuja nesalaboja, pēc tam logoja vēl vairāk. Tad sāku rakstīt iesniegumus, lai dabūtu atpakaļ naudu, tagad čakarēju sev nervus un viņiem nervus, naudu neesmu dabujis atpakaļ vēl jo projām. KAD ES KATRU REIZI STĀVU VEIKALA PRIEKŠTELPĀ, VIENMĒR REDZU KĀ CILVĒKI NES...
www.220.lv - ne preces, ne naudas
Tika pasūtīts mobilais tālrunis Samsung, kurš bija nekvalitatīvs un nedarbojās. Prece tika nosūtīta uz garantijas servisu. Ir pagājis mēnesis - ne preces, ne naudas, ne jelkādas informācijas. Neskaitāmas reizes zvanīju un interesējos - pateiksim, nodosim ziņu, solījumi. Izkrāpta nauda, un nekādas garantijas.
www.220.lv - GARANTIJA UN ZVANU CENTRS!!!
2. novembrī iegādājos veikalā 220.lv gāzes sildītāju. Kurjers to piegādāja samērā laicīgi. Nopirku gāzes balonu šim sildītājam, taču problēma sākās ar to, ka sildītāju nevarēja ieslēgt (atsūtīts brāķis). Domādama, ka varbūt es kaut ko nesaprotu, devos uz gāzes kantori, lai speciālists man palīdz, taču arī viņam nekas nesanāca, secinājām, ka jānodod to garantijai. Nu ir pagājuši vairāk kā 2 mēneši, ziņu nav. Zvanu uz zvanu centru, man atbild, ka ziņa no garantijas būs 2 darba dienu laikā! -...
www.220.lv - NEGODĪGA CENU POLITIKA
Iegādājos 220.lv tvaika katlu un vēl vairākas preces. Pirmkārt izvēlejos saņemt preces pats viņu ofisa, taču pat šajā gadījuma to varētu izdarīt tikai pēc 6 dienām. Trešajā dienā peč paūtijuma veikšanas saņēmu zvanu no 220.lv un viņi mani informē ka tvaika katls ir pa 15 eiro dārgāks. Un tas esot saistīts ar pāreju uz eiro. Kā tieši pāreja uz eiro var pacelt cenu pa 15 eiro man interesē? Briesmīgs serviss, nekad vairs neizmantošu. Plus regulāri tiek spamots epasts un sms, par viņu super smaržu atlaidēm, kuras patiesībā ir tur visu laiku.
www.220.lv - Garantijas -gadījums
Mana problema joprojam nav atrisinata. Pasutiju 220.lv duškabīnu. Kad gribejam to salikt, izradijas, ka viena no pakam ir bojatas detalas- salauzsta viena plastmasas detaļa vadības paneli. Uzreiz pazvaniju, informeju par faktu, pec operatores luguma uz e-pastu nosutiju ari bildes. Kad zvaniju atkartoti, pateica, ka rit ar mani sazinasies garantijas servisa cpeciālists. Prasu, ko darit ar to paku, kura saplstie stikli- saka to vajag paturet. Protams, ritdien ar mani neviens nesazinajas, Vakara...
www.220.lv - smaržas
Заказала духи Elizabeth Arden Beauty 100ml, прислали через 10 дней 50 ml - качество просто кошмар!!! Взяв в руки бутылочку сразу ясно что это подделка, причем ужасная... Золотой кант на котором написано название не золотой а грязно бронзовый и буквы ... ну просто нет слов.. о запахе я вообще молчу. Но меня вид больше поразил, чем запах. Позвонила сказать, что объем не тот прислали - сказали что позвонят - жду уже 7 день.....
www.220.lv - neatsaucas uz klienta lūgumiem
Apkalpošanas dienests par konsultācijām strādā vienkārši pavirši. Gribēju iegādāties cepeškrāsni un uzzvanīju uz informatīvo tālruni un pajautāju vai cepeškrāsns nāk kopā vai bez cepeš pannām vai pannnas. Tā 4 reizes zvanīju un katru reizi man pasaka, ka atbildi sanemšu diennakts laikā. Tā nu 4 diennaktis gaidīju un nopirku citur kur visu normāli apskaidroja.
www.220.lv - piegāde
No Ķinas prece atnāk ātrāk kā no 220.lv! Veicot pasūtījumu bija norādīts ka piegāde uz tuvāko pasta nodāļu tiks vēikta 3-5 darba dienu laikā. Naudu vini sanēma 14.12.2103, nu jau ir 21.12.2013. Šodien atnāk ziņa:"Jūsu pasūtījums Nr. ******* šodien tiks nodots kurjeram. 2-4 darba dienu laikā viņš piegādās preces uz Jūsu izvēlēto Latvijas Pasta nodaļu. Tiklīdz prece būs piegādāta, Jūs saņemsiet SMS." Burvīgi, bērniem dāvanas varēšu pasniegt tikai nākamdad! Internetveikalus izmantoju diezgan daudz gan LV, gan ārzemju, bet kautkas tāds notiek pirmo reizi!
www.220.lv - smaržas oriģinalās
Pasūtītāju smaržas no šī veikala versace bright crystal diemžēl neoriģinālas ...nauda vējā, sākuma likās ka ir oriģinālās,bet baigi sit cauri spirta smaržu... Tāpēc neiesaku tur pasūtīt smaržas!
www.220.lv - Nekvalitativa prece un klientu apkalposanas kvalitate
Viennozimigi nekad vairs neko neiegadasos saja veikala! Mana problema joprojam nav atrisinata. Pasutiju 220.lv sekviju, kuru piegadaja 14.11,2013. Kad gribejam to salikt, izradijas, ka viena no pakam ir bojatas detalas- sasisti vienas vitrinas stikli un bojata viena no vitrinas sienam. Uzreiz pazvaniju, informeju par faktu, pec operatores luguma uz e-pastu nosutiju ari bildes. Kad zvaniju atkartoti, pateica, ka rit ar mani sazinasies menedzeris. Prasu, ko darit ar to paku, kura saplstie stikli-...
www.220.lv - termiņi utt
220.lv ir veikals ar kura piegādes termiņiem nevar rēķināties NEKAD. Preci piegādā bez lietošanas instrukcijām, bez pavaddokumentiem, ja kkam no pasūtītā trūkst detaļas veikals ir neizpratnē par klienta vēlmi tomēr saņemt līdz galam nokomplektētu preci. Piegādes termiņš, ko viņi uzrāda 3-4 darba dienas ir kā minimums 7as dienas, piekam veikals neuzskata par nepieciešamu klientu informēt par kavēšanos.
www.220.lv - Preču pasūtīšana-piegāde.
Skumji taču pirmo un pēdējo reizi iepērkos internetveikalā www.220.lv un nevienam arī neiesaku iepirkties šaja veikalā. 24.11.2013. uztaisīju pasūtījumu vēlējos šajā veikalā iegādāties Rullo žalūzijas paldies dievam izvēlējos samaksu skaidrā naudā nevis ar pārskaitījumu. Saņēmu apstiprinājumu, ka pasūtījums ir pieņemts un 2-3 stundu laikā ar mani sazināsies klientu apkalpošanas speciālists taču nekā neviens no veikala man nedomāja par pazvanīt. 25.11.2013. saņēmu apstiprinājumu, ka pasūtījumam...
www.220.lv - Pārdod pakaļdarinājumus
Gribu sūdzēties par to ka interneta veikalā 220.lv pārdod nekvalitatīvu preci- pakaļdarinājumus. Nopirku mobilo telefonu kuram vispār neatbilda tas, kas rakstīts uz podziņām ar simboliem, ar to, kas parādījās ekrānā tās nospiežot. Vairākas pogas nestrādāja vispār. Aizbraucu garu ceļu, nokavēju darbu, un man pasaka ka šodien preces atpakaļ nepieņem, nāciet citu dienu- vai nav jauki? Nu ok.. Nākamo reizi kad nācu, telefonu vispār negribēja ņemt pretī jo „ir bijusi ielikta sim karte”. Uz to ka...
www.220.lv - preču nepiegādāšana
Manam vīram pasūtījumu jau mēnesi nepiegādā, prasa ko grib vietā-uzrakstam, bet šie nemaz uz to nereaģē un atkal prasa-ko gribam vietā. Atkal uzrakstam-neatbild. Negodīga firma-visu laiku vilina ar savām reklāmām katru dienu, bet tikai dažus pasūtījumus ir izpildījuši. Pieci ir palikuši neizpildīti. Rodas tāda sajūta, ka viņiem nav naudas, fiktīvi izdomā visādas lētas preces, savācas naudu un ar to strādā. dažam kaut ko atsūta, citiem neko. Tagad gaidu atpakaļ naudu par visiem 5 neizpildītiem...
www.220.lv - обман при заказе товара
Когда первый раз купила в интернет магазине 220.lv товар, все было отлично. Вот и в очередной раз решила заказать, но товара в итоге не оказалось на складе - вернули деньги. Заказываю другой товар, в итоге и этого опять нет на складе, опять возвращают деньги. В итоге вся фишка в том, что каждый последующий товар можно оплатить (возвращенными деньгами )лишь 50% от суммы. Это что такое стимулирование сбыта они практикуют!? Никогда больше не буду связываться с этим магазином и никому не посоветую!
www.220.lv - Šī NAV sūdzība!!!
Labdien! Esmu ļoti nepatīkami pārsteigta par to, cik daudz šeit ir sūdzību par interneta veikalu 220.lv Cik daudz aprobežotu un nekompetentu cilvēku. Smaržas no 220.lv sūtu visu laiku, nupat vēl vienas pasūtīju. Lasīju sūdzību par Elizabeth Arden 5th Avenue After Five smaržām. Man ir šīs un vēl vismaz 10 citas, kuras sūtītas no 220. Viss ir oriģināls. Smaržas turas visu dienu, uz drēbēm nereti pat 2-3 dienas. Piegāde vienmēr laicīga un nekad nav bijušas problēmas. Nē, es neesmu 220.lv...