220.lv

PIGU Latvia SIA
Adrese: Maskavas iela 257
Rīga
Latvia - LV-1063
("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts)
Tālrunis: +371 6724 4220
Darba laiks: 9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
10:00 - 17:00
slēgts
Kategorija: Tirdzniecība  •  Interneta veikali
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

23%
Sūdzības
1049
Atrisinātas
77
Ar atbildēm
1152
Apskatīt statistiku

220.lv - Sūdzības un atsauksmes

www.220.lv - attieksme pret klientu

attieksme pret klientu Mana situācija vēl nav atrisinājusies.22.03.2014. interneta veikalā 220.lv iegādājos planšeti. Atnākot mājās tika konstatēts, ka minētai planšetei pievienojot mobīlo internetu tas nedarbojas ( i veikala 220.lv minēts, ka iespējams pievienot mobīlo internetu minētai planšetei). Tā nu 4 dienas mēģināju visādos veidos šo uzparikti pievienot, bet nekā. Kad pacietības mērs bija pilns, devos uz viņu servisa centru Ģertrūdes ielā. Pirmām kārtām, jau gribētos atzīmēt, ka servisa meitenes izskatījās pa...

www.220.lv - компьютер

компьютер Друзья! Я не знаю, где они находят работников, но это полный кошмар. Заказали с мужем компьютер, начали оформлять лизинг. Уже тогда поняли, что зря связались с 220. Началось куча проблем. Далее, в описании продукта были указаны одни функции , а по факту пришёл компьютер, который не отвечает заявленным требованиям. И это при том, что при заказе товара мы созвонились и переспросили, всё ли верно и есть ли такие функции. Нам уверенно говорили, что , конечно, есть. Естественно, получив товар.. мы...

www.220.lv - Nepatīkama attieksme , un par preci atbildību neuzņemās

Nepatīkama attieksme , un par preci atbildību neuzņemās Kā jau teicu , 220.lv neuzņemsies atbildību par savām pārdotām precēm. Rakstu epatu vienu reizi atbild , bet vairāk jau kā mēnesi ziņas nav ! Kas tā par attieksmi , PĒDĒJO REIZI iepērkos un NEIESAKU CITIEM PIRKT ELEKTRONIKU IT ĪPAŠI TELEFONUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

www.220.lv - nav instrukcijas valsts valodaa

nav instrukcijas valsts valodaa Esiet ļoti uzmanigi, kad pirksiet jebkādu tehniku 220.lv. Daudz kam nav instrukcijas VALSTS VALODĀ.

www.220.lv - ignorance pret klientu

ignorance pret klientu Ļoti esmu vīlies šajā kompānijā, nesen nopirku planšetadtoru - Prestigio multipad 8.0. Sākumā viss bija labi, nekādu problēmu, apmēram pēc 1,5 mēneša planšetdatoram parādijās defekts - ieplīsa iekšejais displejs. Aiznesu uz garantiju, pieņēma, apskatijās un protams ka atteica. Kā paskaidrojumu par atteikumu atsūtija man īsu vēstuli ar tekstu, ka garantija tiek ateikta ieksējā displeja plaisas dēļ, vēl bezkaunīgi paprasīja 20eur par diagnostiku, lai detalizēti uzzinātu kas par vainu. Man ir...

www.220.lv - nepiegādā duškabīni

nepiegādā duškabīni Cereju, ka mana pasūtītā kabīne atnāks laicīgi 10-12 darba dienu laikā, piezvanu pēdējā dienā veikalam kad bus mana prece, saka, ka notika aizkavēšanās un noteikti būs pec 4 dienām. Nākošajā dienā viņi man piezvana un saka, ka būs pec 7 dienām. Nu domaju nogaidīt. Un, protams, vēl nākošajā dienā man atkal piezvana un saka, ka kavēsies vēl uz dienām 11!!! Prasīju naudu atpakaļ, jo samaksāju 550€, nav tāda summa ar ko var riskēt un bezgala gaidīt.

www.220.lv - Melo klientiem

Melo klientiem Esmu saskārusies ar nepatīkamu situāciju. 13.03.2014. iepirkos internet-veikalā 220.lv Pasūtīju dāvanu vienam cilvēkam un uzreiz tajā pašā datumā samaksāju pa preci.Solīja,ka mana prece tiks piegādāta līdz 18.03.2014. Tajā dienā sazinājos ar veikalu un man solīja ka 19.03.2014. prece tiks piegādāta. Šodien zvanu un jautāju kur ir mana prece un viņi nezin,jo kurjeram ir nodota un nesaprot kāpēc mana prece kavējās.KAS TĀ PA ATTIEKSMI?

www.220.lv - smarzu komplekts

smarzu komplekts Sakara, ar smarzam! Pasutiju po internetu smarzhass davanaa draudzenei dzimsanas dienaa! 220.lv lappuse nevareju uztaisit pasutijumu un piezvaniju konsultantam uz taisno, mila meitene pienema manu pasutijumu un pateica ka es sutu pedejo komplektu akcijas cenaa un rezultats...Devos sanemt smarzas komlektu vinas filialee, kur man pateica ka smarzhas varesu sanemt tikai pirmdien, es paliku dusma , jo man ceturtdien uz e-mailu atnaca vestule, ka es varu so komplektu sanemt no 0-1...

www.220.lv - smaržas

smaržas Padalīšos savā peieredzē ... Pasūtiju no 220.lv smaržas Versace Crystal Noir . Ieejot sūdzības.lv un palasot par 220.lv domāju , ka nauda un laiks būs iztērēts pa velti . Bet biju ļoti pārsteigta , ka es esmu tas laimīgais gadijums kuram ir paveicies ! Tātad 02.03 tika uztaisīts pasūtijums . Šodien 04.03 saņēmu savas smaržas . Atverot vaļā iepakojumu konstatēju , ka smaržas tiešām ir orģinālas un no rīta iepūšot rokā vel joprojām smaržo .. Neko sliktu par 220.lv nevaru teikt esmu apmierināta par savu pirkumu un tā kvalitāti ... Lai jums visiem jauka diena :)

www.220.lv - SERVISA CENTRS

SERVISA CENTRS Сервисный центр 220.lv - это просто цирк или футбол: кому как нравится! Ваш вопрос не решается. Обещают перезвонить и никогда не перезванивают. Когда в 10-й раз звонишь и 10-й раз уже другой оператор выслушивает тебя и обещает перезвонить, ты начинаешь раздражаться напарываешься на афигенно "умную", наглую хамку по имени Занэ у тебя складывается полное впечатление об этом сервисном центре. Никому не советую связываться с этой чудесной компанией. Как такие Зане туда попадают остаётся только догадываться...

www.220.lv - Сервисный центр

Сервисный центр Сервисный центр 220.lv - это просто цирк или футбол: кому как нравится! Ваш вопрос не решается. Обещают перезвонить и никогда не перезванивают. Когда в 10-й раз звонишь и 10-й раз уже другой оператор выслушивает тебя и обещает перезвонить, ты начинаешь раздражаться напарываешься на афигенно "умную", наглую хамку по имени Занэ у тебя складывается полное впечатление об этом сервисном центре. Никому не советую связываться с этой чудесной компанией. Как такие Зане туда попадают остаётся только догадываться...

www.220.lv - Garantijas noteikumu nepildīšana

Garantijas noteikumu nepildīšana Pirku planšetu 220.lv veikalā Ģertrūdes ielā 94a, pēc 5 mēneši nācās planšeti atdot garantijas remontā, nu jau divi mēneši ne ziņas, zvanot atbild,ka neko nezinot, kad būs kāda informācija par planšeti, tad došot ziņu, karoče atšuj un tā piecas reizes. Tirgo braķus un neuzņemas nekādu atbildību. Tur man liekas būtu darbiņš patērētāju tiesību aizsardzības centram. Garantijas tālrunis kas norādīts līgumā vispār neatbild,man tika paskaidrots,ka viņam neesot jāatbild. Operātore Madara solija atzvanīt tai pašā dienā nu jau divas nedēļas pagājušas,vel nekā! :(

www.220.lv - Preces brāķis

Preces brāķis Nu viens pretīgs kantoris! Nopērc brāķi, kurš pēc 2 nedēļām noplīst-paši it kā sataisa, pēc dienas atkal noplīst un tagad te apstājas dzīve...ilgi un mokoši klients tiek vests līdz baltkvēlei...PILNĪGS IGNORS. Nu nepērciet tur neko, arī |ELCOR nē -tur arī neko neizkarosi.

www.220.lv - Nenad neko šeit nepērciet

Nenad neko šeit nepērciet Ja Jums ir svarīga preces kvalitāte un garantija, tad 220.lv nav piemērots Jums. Nopirku datoru, kurš pēc 2 nedēļām pārstāja strādāt un nu jau 3 mēnešus nevaru dabūt atpakaļ savu naudu par brāķēto preci. Darbinieku attieksme ir vienkārši briesmīga.

www.220.lv - apkalpošanas serviss

apkalpošanas serviss Līdz šim ar pasūījumiem viss bija kārtībā. Noformēju pastūtījumu, prece norādītajā datumā nebija, atnāca e-pasts, ka prece kavējas, bet 14 darba dienu laikā tiks piegādāta, ne vārda, ka prece varētu nebūt. Kad pienāca pēdējais piegādes datums, prece nebija. Nākamajā dienā zvanīju, lai uzzinātu par preci, saņēmu atbildi, ka piegādātājs nav laicīgi inforējis, ka prece ir izpārdota. Man kā klientam nav jāuzklausa cik neuzticami ir viņu piegādātaji, naudu es maksāju 220.lv. Otrs atgadījum...

www.220.lv - apkalpošanas serviss

apkalpošanas serviss Līdz šim ar pasūījumiem viss bija kārtībā. Noformēju pastūtījumu, prece norādītajā datumā nebija, atnāca e-pasts, ka prece kavējas, bet 14 darba dienu laikā tiks piegādāta, ne vārda, ka prece varētu nebūt. Kad pienāca pēdējais piegādes datums, prece nebija. Nākamajā dienā zvanīju, lai uzzinātu par preci, saņēmu atbildi, ka piegādātājs nav laicīgi inforējis, ka prece ir izpārdota. Man kā klientam nav jāuzklausa cik neuzticami ir viņu piegādātaji, naudu es maksāju 220.lv. Otrs atgadījum...

www.220.lv - apkalpošanas serviss

apkalpošanas serviss Līdz šim ar pasūījumiem viss bija kārtībā. Noformēju pastūtījumu, prece norādītajā datumā nebija, atnāca e-pasts, ka prece kavējas, bet 14 darba dienu laikā tiks piegādāta, ne vārda, ka prece varētu nebūt. Kad pienāca pēdējais piegādes datums, prece nebija. Nākamajā dienā zvanīju, lai uzzinātu par preci, saņēmu atbildi, ka piegādātājs nav laicīgi inforējis, ka prece ir izpārdota. Man kā klientam nav jāuzklausa cik neuzticami ir viņu piegādātaji, naudu es maksāju 220.lv. Otrs atgadījum...

www.220.lv - Samsung

Samsung Nesen šajā veikalā nporiku sev jaunu skārienjūtīgu samsung telefonu. Tagad to smagi nožēloju.... Man jau tas sāka smagi gļukot pēc 2 nedēļām kad nopirku. Ne neko, aiznesu uz vekalu, atdevu remontam. Pēc 2 nedēļu gaidīšanas viņi ņihuja nesalaboja, pēc tam logoja vēl vairāk. Tad sāku rakstīt iesniegumus, lai dabūtu atpakaļ naudu, tagad čakarēju sev nervus un viņiem nervus, naudu neesmu dabujis atpakaļ vēl jo projām. KAD ES KATRU REIZI STĀVU VEIKALA PRIEKŠTELPĀ, VIENMĒR REDZU KĀ CILVĒKI NES...

www.220.lv - ne preces, ne naudas

ne preces, ne naudas Tika pasūtīts mobilais tālrunis Samsung, kurš bija nekvalitatīvs un nedarbojās. Prece tika nosūtīta uz garantijas servisu. Ir pagājis mēnesis - ne preces, ne naudas, ne jelkādas informācijas. Neskaitāmas reizes zvanīju un interesējos - pateiksim, nodosim ziņu, solījumi. Izkrāpta nauda, un nekādas garantijas.

www.220.lv - GARANTIJA UN ZVANU CENTRS!!!

GARANTIJA UN ZVANU CENTRS!!! 2. novembrī iegādājos veikalā 220.lv gāzes sildītāju. Kurjers to piegādāja samērā laicīgi. Nopirku gāzes balonu šim sildītājam, taču problēma sākās ar to, ka sildītāju nevarēja ieslēgt (atsūtīts brāķis). Domādama, ka varbūt es kaut ko nesaprotu, devos uz gāzes kantori, lai speciālists man palīdz, taču arī viņam nekas nesanāca, secinājām, ka jānodod to garantijai. Nu ir pagājuši vairāk kā 2 mēneši, ziņu nav. Zvanu uz zvanu centru, man atbild, ka ziņa no garantijas būs 2 darba dienu laikā! -...

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes