Adrese: |
Maskavas iela 257 Rīga Latvia - LV-1063 ("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts) |
---|---|
Tālrunis: | +371 6724 4220 |
Darba laiks: |
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 10:00 - 17:00 slēgts |
Kategorija: | Tirdzniecība • Interneta veikali |
Sociālie tīkli: |
220.lv - Sūdzības un atsauksmes
www.220.lv - Kabelis
Pircējiem ļoti nedraudzīgs veikals. Šobrīd notiek akcija, kuras ietvaros planšetdatori tiek piegādāti līdz mājai bez maksas. Diemžēl manis izraudzītajam datoram komplektācijā trūkst vada, kas ļauj pieslēgt modēmu, zibatmiņu vai citu ārējo ierīci. 220.lv šis vads maksā 2,90 EUR, diemžēl tā piegāde kopā ar datoru būs par maksu - vismaz 3,50 EUR. Kad vaicāju, vai vadu nevar iekļaut komplektācijā, saņēmu noraidošu atbildi. Iznāk, ka, man pasūtot preci par vairāk nekā 70 EUR, veikals nevar izrādīt...
www.220.lv - Lietotas preces
Šodien saņēmu dēlam dāvanai domāto plaņšetdatoru. Piegādāja laicīgi, prieks bezgalīgs. Bet...... ieslēdzām un.... 1) Pilns pielādēts ar spēlēm 2) Play veikalā jau reģistrējies cilvēks 3) Galerijā pilns ar decembrī un novembrī uzņemtām svešām...
www.220.lv - Lietotas preces
Šodien saņēmu dēlam dāvanai domāto plaņšetdatoru. Piegādāja laicīgi, prieks bezgalīgs. Bet...... ieslēdzām un.... 1) Pilns pielādēts ar spēlēm 2) Play veikalā jau reģistrējies cilvēks 3) Galerijā pilns ar decembrī un novembrī uzņemtām svešām bildēm. Nu nav jauns šis aparāts. Rīt vedīšu uz Rīgu, nezinu kas būs, nu bet čakars un bērnam vilšanās bezgalīga, ka mamma uzdāvinājusi lietotu preci. Vairs neieteikšu nevienam un pati neiepirkšos nekad. S. Siliņa
www.220.lv - pirmā un pēdējā
Interneta veikalos iepērkos pa retam, bet šī reize lika aizdomāties, vai vispār to kādreiz vēl darīšu.. 220 internetveikalā iegādājos mobilo telefonu, jā, cena pat par vairāk nekā 100 eiro zemāka nekā veikalos, piegāde arī samērā ātra, BET kvalitāte.. Saņemot telefonu, ieslēdzu, uzlādēju viss kārtībā, bet tā kā tajā var ievieto tikai mikro sim karti, pirmajā vakarā neko īpaši ar to nevarēju iesākt un izslēdzu līdz nākošajai dienai. Tā nu samainot sim kartes, lieku to iekšā, bet jau otrajā dienā...
www.220.lv - garantija - gadījums
Mana problēma,nopirku duškabīni pāris mēnešus atpakaļ un nepaskatījos kas iekšā. Atvēru kasti, izņēmu ārā vannu un iekšā tādi skrāpējumi, man liekas kad kāds ar nazi būtu skrāpējis. Piezvanīju uz 220.lv veikalu, pastāstīju savu situāciju un viņi mani pasūtīja 3 mājas tālāk, pateica kad esmu pati vainīga un garantija vairs nedarbojas,bet uz garantijas rakstīts 2 gadi...Prieškam viņi dod garantiju,ja viņa nedarbojas.. Darbinieku attieksme ir vienkārši briesmīga.. NEKAD neiesaku iepirkties internetveikalā 220.lv!
www.220.lv - Preces saņemšana
Es te palasīju un sapratu ,ka neesmu pirmā kas ar tādu lietu saskārusis kas saistās ar 220.lv veikala preces saņemšanas laiku. Pasūtīju preci 1. maijā zvaniju uz 220.lv veikalu 6.maijā un jautāju , kad būs mana prece beidzot. Atbildēja , ka 7. maijā jums atnāks sms. Gaidu gandrīz visu dienu nākošo ,kad paziņos varu izņemt, bet nekā. Zvanu atkal vakarā un prasu kas ar to preci ir, atbilde; mēs stradājam līdz astoņiem vakarā gaidiet sms. Protams es viņu nesagaidīju.! Zvanu 8.maijā no rīta uz...
www.220.lv - Nekam nederīga garantija
Tātad kas pec idejas ir garantija? Garantija ir preces noteiktais laiks kurā šī prece nedrīgsts saplīst un ja viņa saplīst tad tā tiek bezmaksas salabota un atgriesta tādā stāvoklī kādā bija pirms prece saplīsa. Manā gadījumā es nopirku telefonu kas 3 mēnešu laikā saplīsa. Telefonam beidza strādāt skarienjūtigais ekrāns. Viņulaboja mēnesi. Atgrieza viņu vēl sliktāka kvalitātē. Displejs saskrāpēts vienkārši nēžēlīgi. Ekrāna augša vispār nāk uz āru kara kura dēļ Telefons nespēj pildīt savu...
www.220.lv - attieksme pret klientu
Mana situācija vēl nav atrisinājusies.22.03.2014. interneta veikalā 220.lv iegādājos planšeti. Atnākot mājās tika konstatēts, ka minētai planšetei pievienojot mobīlo internetu tas nedarbojas ( i veikala 220.lv minēts, ka iespējams pievienot mobīlo internetu minētai planšetei). Tā nu 4 dienas mēģināju visādos veidos šo uzparikti pievienot, bet nekā. Kad pacietības mērs bija pilns, devos uz viņu servisa centru Ģertrūdes ielā. Pirmām kārtām, jau gribētos atzīmēt, ka servisa meitenes izskatījās pa...
www.220.lv - компьютер
Друзья! Я не знаю, где они находят работников, но это полный кошмар. Заказали с мужем компьютер, начали оформлять лизинг. Уже тогда поняли, что зря связались с 220. Началось куча проблем. Далее, в описании продукта были указаны одни функции , а по факту пришёл компьютер, который не отвечает заявленным требованиям. И это при том, что при заказе товара мы созвонились и переспросили, всё ли верно и есть ли такие функции. Нам уверенно говорили, что , конечно, есть. Естественно, получив товар.. мы...
www.220.lv - Nepatīkama attieksme , un par preci atbildību neuzņemās
Kā jau teicu , 220.lv neuzņemsies atbildību par savām pārdotām precēm. Rakstu epatu vienu reizi atbild , bet vairāk jau kā mēnesi ziņas nav ! Kas tā par attieksmi , PĒDĒJO REIZI iepērkos un NEIESAKU CITIEM PIRKT ELEKTRONIKU IT ĪPAŠI TELEFONUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
www.220.lv - nav instrukcijas valsts valodaa
Esiet ļoti uzmanigi, kad pirksiet jebkādu tehniku 220.lv. Daudz kam nav instrukcijas VALSTS VALODĀ.
www.220.lv - ignorance pret klientu
Ļoti esmu vīlies šajā kompānijā, nesen nopirku planšetadtoru - Prestigio multipad 8.0. Sākumā viss bija labi, nekādu problēmu, apmēram pēc 1,5 mēneša planšetdatoram parādijās defekts - ieplīsa iekšejais displejs. Aiznesu uz garantiju, pieņēma, apskatijās un protams ka atteica. Kā paskaidrojumu par atteikumu atsūtija man īsu vēstuli ar tekstu, ka garantija tiek ateikta ieksējā displeja plaisas dēļ, vēl bezkaunīgi paprasīja 20eur par diagnostiku, lai detalizēti uzzinātu kas par vainu. Man ir...
www.220.lv - nepiegādā duškabīni
Cereju, ka mana pasūtītā kabīne atnāks laicīgi 10-12 darba dienu laikā, piezvanu pēdējā dienā veikalam kad bus mana prece, saka, ka notika aizkavēšanās un noteikti būs pec 4 dienām. Nākošajā dienā viņi man piezvana un saka, ka būs pec 7 dienām. Nu domaju nogaidīt. Un, protams, vēl nākošajā dienā man atkal piezvana un saka, ka kavēsies vēl uz dienām 11!!! Prasīju naudu atpakaļ, jo samaksāju 550€, nav tāda summa ar ko var riskēt un bezgala gaidīt.
www.220.lv - Melo klientiem
Esmu saskārusies ar nepatīkamu situāciju. 13.03.2014. iepirkos internet-veikalā 220.lv Pasūtīju dāvanu vienam cilvēkam un uzreiz tajā pašā datumā samaksāju pa preci.Solīja,ka mana prece tiks piegādāta līdz 18.03.2014. Tajā dienā sazinājos ar veikalu un man solīja ka 19.03.2014. prece tiks piegādāta. Šodien zvanu un jautāju kur ir mana prece un viņi nezin,jo kurjeram ir nodota un nesaprot kāpēc mana prece kavējās.KAS TĀ PA ATTIEKSMI?
www.220.lv - smarzu komplekts
Sakara, ar smarzam! Pasutiju po internetu smarzhass davanaa draudzenei dzimsanas dienaa! 220.lv lappuse nevareju uztaisit pasutijumu un piezvaniju konsultantam uz taisno, mila meitene pienema manu pasutijumu un pateica ka es sutu pedejo komplektu akcijas cenaa un rezultats...Devos sanemt smarzas komlektu vinas filialee, kur man pateica ka smarzhas varesu sanemt tikai pirmdien, es paliku dusma , jo man ceturtdien uz e-mailu atnaca vestule, ka es varu so komplektu sanemt no 0-1...
www.220.lv - smaržas
Padalīšos savā peieredzē ... Pasūtiju no 220.lv smaržas Versace Crystal Noir . Ieejot sūdzības.lv un palasot par 220.lv domāju , ka nauda un laiks būs iztērēts pa velti . Bet biju ļoti pārsteigta , ka es esmu tas laimīgais gadijums kuram ir paveicies ! Tātad 02.03 tika uztaisīts pasūtijums . Šodien 04.03 saņēmu savas smaržas . Atverot vaļā iepakojumu konstatēju , ka smaržas tiešām ir orģinālas un no rīta iepūšot rokā vel joprojām smaržo .. Neko sliktu par 220.lv nevaru teikt esmu apmierināta par savu pirkumu un tā kvalitāti ... Lai jums visiem jauka diena :)
www.220.lv - SERVISA CENTRS
Сервисный центр 220.lv - это просто цирк или футбол: кому как нравится! Ваш вопрос не решается. Обещают перезвонить и никогда не перезванивают. Когда в 10-й раз звонишь и 10-й раз уже другой оператор выслушивает тебя и обещает перезвонить, ты начинаешь раздражаться напарываешься на афигенно "умную", наглую хамку по имени Занэ у тебя складывается полное впечатление об этом сервисном центре. Никому не советую связываться с этой чудесной компанией. Как такие Зане туда попадают остаётся только догадываться...
www.220.lv - Сервисный центр
Сервисный центр 220.lv - это просто цирк или футбол: кому как нравится! Ваш вопрос не решается. Обещают перезвонить и никогда не перезванивают. Когда в 10-й раз звонишь и 10-й раз уже другой оператор выслушивает тебя и обещает перезвонить, ты начинаешь раздражаться напарываешься на афигенно "умную", наглую хамку по имени Занэ у тебя складывается полное впечатление об этом сервисном центре. Никому не советую связываться с этой чудесной компанией. Как такие Зане туда попадают остаётся только догадываться...
www.220.lv - Garantijas noteikumu nepildīšana
Pirku planšetu 220.lv veikalā Ģertrūdes ielā 94a, pēc 5 mēneši nācās planšeti atdot garantijas remontā, nu jau divi mēneši ne ziņas, zvanot atbild,ka neko nezinot, kad būs kāda informācija par planšeti, tad došot ziņu, karoče atšuj un tā piecas reizes. Tirgo braķus un neuzņemas nekādu atbildību. Tur man liekas būtu darbiņš patērētāju tiesību aizsardzības centram. Garantijas tālrunis kas norādīts līgumā vispār neatbild,man tika paskaidrots,ka viņam neesot jāatbild. Operātore Madara solija atzvanīt tai pašā dienā nu jau divas nedēļas pagājušas,vel nekā! :(
www.220.lv - Preces brāķis
Nu viens pretīgs kantoris! Nopērc brāķi, kurš pēc 2 nedēļām noplīst-paši it kā sataisa, pēc dienas atkal noplīst un tagad te apstājas dzīve...ilgi un mokoši klients tiek vests līdz baltkvēlei...PILNĪGS IGNORS. Nu nepērciet tur neko, arī |ELCOR nē -tur arī neko neizkarosi.