www.sudzibas.lv 220.lv Rolands garantijas serviss

www.220.lv - Rolands garantijas serviss

Ilgu laiku biju labās attiecībās ar 220.lv izskatījās jauks veikals pirku tur telefonus ,tv,bērnam preces.Pēdējo reizi nopirku Nokia telefonu ,telefons mēdza pats izslēgties un neieslēgties.Uzrakstīju prasījuma pieteikumu ,kuru man pieņēma un iedeva kopiju kad nodevu telefonu operātore pārbaudīja ka neieslēdzās to fiksēja aktā,prasījumā lūdzu apmainīt pret jaunu!Bet viņi paņēma to izremontēja un tagad zvana man saka lai pievācu telefonu!un vel saka ja neatnakšu uzliks mani uz skaitītāja tiešā nozīmē!par katru dienu pa euro!ta bija laikam pēdēja reize kad iepirkos šeit P.S telefons maksāja 460 euro

R

Komentāri (7)

Ontūns 19.09.2014

Izskatās, ka šis veikals ir uzsācis piekopt jaunu stratēģiju, jo pēdējā laikā izskan tik daudz sūdzību par šo kantori. Nekādā gadījumā nevar neko pirkt ar priekšapmaksu. It īpaši mēbeles, jo tās tiek piegādātas no Polijas un citām ES valstīm un nereti ir ar brāķi, turklāt uz piegādi jāgaida krietns laiks. Nemaz nerunājot par nekvalitatīvās mēbeles nomaiņu pret citu, kas atkal prasa kādu mēnesi.

interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 19.09.2014

Sveicināti,

Lūdzu, atsūtiet mums uz [email protected] aktu numurus, ar kuriem bija problēmas, lai mēs varētu izskatīt, kāpēc bija radušās problēmas.

Atvainojamies, par sagādātajām neērtībām!

R Rolandsss 25.09.2014

Turpinājums tāds, ka uz so dienu atbildes vēl nav bija zvans, zvanīja no veikala un teica ka vajag paņemt savu telefonu, zvanītāja bija laipna un talāk pats interesantākais tas ka viņa man teica sanemta atbilde no servisa ka defekta nav, un KA ES VIŅIEM NODEVU NEIELĀDĒTU TELEFONU DDDDDDD, vai nav smieklīgi???!!!Tā kas pieņēma telefonu redzēja ka vīņš nav ieslēgts un to nevar ieslēgt!
Tā jau ir pavisam nekaunība savus klientus uzskatīt par stulbeņiem!

2 220-krapnieki 25.09.2014

hahahaha, jā, 220.lv savus klientus uzskata par stulbeņiem...

viņi pateiks, ka viss ir nejauši, mēs jau pie tā strādājam, neviens uzņēmums nav perfekts, ir arī labas atsauksmes, jauna sistēma, jaunas darbinieces utt. uz katru kļūdu viņiem būs savs attaisnojums... un ko viņi var izdarīt ir atvainoties par neērtībām...

Piekrītu Visvaldim, ka NEKO NEKO NEKO nedrīkst pirkt ar priekšapmaksu, NEKO... jo garantijas par ātru servisu ( vai vismaz distances līgumā norādīto), labu preci, viņiem nav. Attaisnojumi un atvainošanās...

interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 13.10.2014

Labdien, Rolandsss. Kāds ir pašreizējais statuss garantijā nodotajam telefonam, esat jau to saņēmis?

Latviešu tautas 13.10.2014

Как надоела это кампания против 1a.lv и 220.lv...

interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 14.10.2014

Здравствуйте, Vladlat. Н нас также много и положительных комментариев, с которыми Вы можете ознакомиться как и на этом портале, так и на нашей странице: http://220.lv/ru/atsauksmes

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes