Adrese: |
Maskavas iela 257 Rīga Latvia - LV-1063 ("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts) |
---|---|
Tālrunis: | +371 6724 4220 |
Darba laiks: |
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 10:00 - 17:00 slēgts |
Kategorija: | Tirdzniecība • Interneta veikali |
Sociālie tīkli: |
220.lv - Sūdzības un atsauksmes
www.220.lv - atlaides
Riktīga cilvēku maldināšana. Apskatījos tikai sadzīves tehniku un pametu šo interneta veikalu. Salikuši nežēlīgi augstas cenas, tad uztaisījuši grandiozu atlaidi un ar visu to atlaidi prece dārgāka nekā citos interneta veikalos. Nu pasakiet , vai tā nav ,,SPEKULĀCIJA,,
www.220.lv - Garantija? Neceriet!
Par tādu lietu kā garantija var aizmirst, pērkot šajā veikalā. Manu telefonu noturēja garantijā 91 dienu. Likumā noteikts, ka drīkst turēt 30 dienas un ja kāda sevišķa detaļa vajadzīga klāt, kas nav pieejama, tad pirms šo 30 dienu iztecēšanas veikalam ir jāatsūta rakstisks paziņojums pa pastu, ka precei vajag vēl līdz 14 kalendārajām dienām klāt pie garantijas apkalpošanas. Sākumā teica, ka aizsūtīja piegādātājam, pēc tam teica, ka piegādātājs vainīgs. Neesmu muļķis, sadabūju piegādātāja...
www.220.lv - KRĀPNIEKI
220.lv biju nopircis jaunu telefonu Sony Ericsson Vivaz U5i. Kādu laiku strādāja labi. Pēc kāda laika sāka gļučīt. Nodevām remontā. Izremontēja un atgrieza. Strādāja. Pēc dažiem mēnešiem parādījās melns ekrāns, un telefons atteicās strādāt, neskatoties uz to, ka telefons nebija lauzts, ļoti labā stāvoklī, kā jauns. Taisīja to mēnesi. Atdeva. Mājās pārbaudot, izrādījās, ka tam ir tā pati problēma, itkā tas viņiem stāvēja malā nelabots. Mēģināju atdot trešo reizi (pēdējo reizi, kad būtu jāmaina...
www.220.lv - Nav rezerves daļu / нет запчастей
Nopirku Prestigio Multipad PMP7100 par 169Ls. Nokritot, sabojajas displejs. Pēc internetveikala 220.lv un ražotāja pārstavja SIA Asbis teikta, ražotājs nepiegādā rezerves daļas. Piedavāja man salabot stiklu par 150USD + 20Ls darbs. Paldies par dārgo lēto preci un super servissu. 170ls izmesti. Купили Prestigio Multipad PMP7100 за 169Ls. При падении разбился дисплей. По информации, полученной от 220.lv и представителя производителя, SIA Asbis, производитель не поставляет запчасти. предложили...
www.220.lv - Некачественный товар
Имели неосторожность заказать телефон в интернет-магазине 220.lv. Перезвонили после заказа действительно в течении часа, но вот дальше началась смешная история. Приобретя телефон и вставив в него свои симки, оказалось, что в новом(!!!) телефоне уже присутствуют закачанные мелодии, но услуга вызова телефоном не поддерживается! Вернувшись, через 15 минут в магазин, сотрудник магазина Нормунд в хамоватой форме направил нас в сервисный отдел, бросив при этом телефон на прилавок и сказав "иначе Вы...
www.220.lv - Bojāta prece
Labdien! Vēlos jums pastāstīt par, pa tiešām "cūcisku" rīcību. Meklējot sev gāzes plīti, atradu piemērotāko tieši internetveikalā 220. Lv. Sazvanījos, pati atbraucu pakaļ, aizvedu uz mājām un neņemot no iepakojuma ārā uzreiz, gaidīju kamēr varēs atbraukt speciālists, kurš varēs man to plīti pieslēgt. Par cik lieta nebija steidzīga un darbojās arī vecā gāzes plīts, sanāca, ka tā plīts iepakojumā pie manis nostāvēja gandrīz mēnesi. Atbrauca pie manis "gāzes vecis", taisu vaļā iepakojumu un ar...
www.220.lv - Nepiegādā pasūtījumu
Pasūtījumu veicu 29.06!!! Apmaksāju 30.06.2011 līdz šim brīdim pasūtījums nav saņemts, ko darīt, uz tālruņiem neatbild un ignorē.
www.220.lv - Nekvalitatīvas preces un garantija
Nopirku tur internet veikalā 220.lv ledusskapi, saldētava izrādās nesaldē, aizejot uz garantiju un remontu pasaka, ka viss ir kārtībā, tā arī jābūt, ka nesaldē un neko nelabos un neskatīs!!!Absurds a ne veikals, kam tad ir domāts ledusskapī saldētava????nevienam neiesaku šo veikalu, ļoti daudz dzirdētas sūdzības!!!
www.220.lv - nekvalitatīvas preces un serviss,garantija
Nepērciet šajā interneta veikalā itin neko!Nopirku tur mobilo telefonu, brāķis izrādījās, kuru man negrib ne remontēt, ne naudu atdot, ne garantiju pielietot, jo redziet pati vainīga.Vīrs tajā iegādājās datoru, nesām uz remontu 4 reizes līdz beidzot salaboja.Draudzene iegādajās mobilo, remontēja 5 reizes līdz beidzās garantija un nācās pirkt jaunu.Tā kā neiegrābjaties šajā veikalā, apkalpošana arī ir tik briesmīga, kad preci pērc visi ir laipni un jauki, kad nes uz remontu, uzskata tevi par...
www.220.lv - Mошенничество
Купил телефон в 220.лв, новый, в упаковке, все дела. Дома включил, а в новом телефоне куча песен, картинок различных, вообщем продали по цене нового б/у телефон. Деньги конечно вернули, но это же мошенничество. Если бы их не внимательность, то и пользовался бы им и дальше ничего не зная. Поздравляю 220.лв - минус еще один клиент
www.220.lv - DRAUSMAS
Līmenis tur ir drausmīgs, divas reizes esmu mēģinājus pasūtīt preci caur i-netu, attieksme, tāda, kā "ko Tu gribi", ne reizi nav pazvanījuši, ka prece ir un sarunājuši, kad varēs saņemt. Abas reizes zvanies pats un interesējies vai viņi saņēmuši pasūtījumu, kā viņi atbild to nemaz negribas izklāstīt, vienvārdsakot diezgan nožēlojami. Pirmo reizi vēl ņēmos ar viņiem, otrā reizē teicu paldies, iztikšu bez Jūsu pasūtījuma.
www.220.lv - www.220.lv
Nekad un neko nepērciet internetveikalā 220.lv . Mēnesi nevarēja piegādāt preci, katru reizi pārliekot termiņus. Pēc pasūtījuma atcelšanas gandrīz 2 mēnēšus atgrieza naudu.
www.220.lv - KRĀPNIEKI - 220.lv
Apbrīnoju kā viņi nav aizklapēti ciet ar savu darbības stilu. Ne prece, ne nauda.
www.220.lv - Apkalpošana
Šoreiz tā nebūs sūdzība bet gan skaidrojums tiem neapmierinātajiem cilvēciņiem, kas jūtās piekrāpkti. Diemžēl šobrīd ir ļoti daudz tādu 'pircēju' kas diezgan ļaunprātīgi izmanto labu veikalu pārdevēju kompitenci un cenšās visādos veidos izsūkt informāciju no zinošiem pārdevējiem. Un veikalā 220 pārdevēji tiešām zinās un varēs paskaidrot visādas nianses un sīkas detaļas, kuras nezinās citi.Informācija tiek iegūta pie zinošiem pārdevējiem bet prece bieži tiek meiģināta iegādāt internetā. Tad nu...
www.220.lv - rupja izturēšanas un nekompetence
Par "veikalu 22o": Atstājam šinī veikalā pie 1000.ls. Pirkumus nenožēlojam. Varējam to atļauties. Taču atnākot kartēju reizi iepirkties, satikam citu pārdevēju, ne to, pie kurā parasti pērkam. Rupja izturēšanas mūs atbaidīja. Palūdzot izmērīt iebuvējamo ierīci, lai varētu jau pirms pirkuma pasūtīt mēbeles, kurās tā būs iebuvēta, un vienlaikus tos montēt, saņēmam rupju atbildi "visi viena izmēra tiek ražoti" - kas neatbilst patiesībai. Arī jautājot, kādi ir citas preces modeli, lai par to...
www.220.lv - Pārdod bojātus telefonus
Šajā zagļu veikalā (220. Lv) neiesaku un nekad nepērciet mobīlos telefonus, tie ir subsidēti, lietoti, bojāti un vēl ievesti no ārzemēm. Nopirku tur se s500i, no sākuma viss it kā ok, bet aizdomīgi maz turēja baterija ~ 2 dienas, tad vēlāk vairs nevarēja pieslēgt pie pc. Vēl pēc kāda laiciņa sāka slēgties laukā un pazusts skaņa. Izdomāju mob. Telefonam atjaunot softu, pēc atjaunošanas telefons vairs nedarbojas - neatpazīst sim karti, telefons bloķēts!!! Wtf?!?!. Un pie reizes beidzās arī garantija! Ar citiem se, kas pirkti parastā veikalā tādas problēmas nav bijušas.
www.220.lv - preces
Kupil u nih telefon, 4erez nekoe vremja ekran zaglju4il.. Ladno.. Zdelali.. ^jas opjatj u nego kakaja ta raduga na ekrane pojavljaetsja.. Potom, nedeli dve nazad kupil PC, segodnja uze vezu ego v serviss.. Kogda to pokupal u nih ewe nokia 5800, v taxi ostavil, dumaju moz toze glju4il, taksist nebosj ne dovoljnij nahodkaj..
www.220.lv - Garantijas remonts
Aprīlī iegādājāmies elektrisko plīti, veikalā solīja garantiju 2 gadi! Precīzi vienu reizi uzcepām kartupeļus, vairs nevar ieslēgt! Stiepām uz garantijas remontu, laboja 2 nedēļas, priecīgi saņēmēm jau salabotu, diemžēl tikai uz 2 nedēļām un atkal tā pati ķibele nevar ieslēgt! 16.junijā nodevu atkal garantijas remontā, vēl joprojām remontē!!! Vai Veikalā 220 ir arī normāla prece, vai visa tik pat struntīga?
www.220.lv - кран KELI KL-CF104 не безопасный
03.2009 (год назад) купил кухонный кран KELI KL-CF104 (диллер SBshop.lv) в магазине 220.lv(SIA BAKS), через год у крана вырвало трубу для питьевой воды, магазин не хочет выполнять гарантийные обязательства по ремонту крана или замене его на новый ссылаясь что повреждение возникло из-за химического состава воды. Ремонту этот кран не подлежит. Кран эксплуатировался в соответсвии с правилами эксплуатации. Этот кран не безопасен, так как из-за того что вырвало трубу, в одно мгновение залило всю...
www.220.lv - Par piegādātajām precēm
Šis internta veikals maldina savus klientus, internetā savā lapā piedāvājot preces par ļoti izdevīgu cenu (daudz lētāku kā citās vietās), bet, kad prece tiek piegādāta uz klienta adresi, tad izrādās, ka atvestā prece ir pasūtītās preces lētāks (un ne tik kvalitatīvs, kā pasūtītā) analogs. Praktiski tiek piegādāta pavisam cita prece. No šī veikala vajadzētu izvairīties it sevišķi ne Rīgas un lauku iedzīvotājiem, jo tāda prakse tiek piekopta ar tiem cilvēkiem, kam vēl jāpiemaksā pamatīga cena par...