Adrese: |
Maskavas iela 257 Rīga Latvia - LV-1063 ("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts) |
---|---|
Tālrunis: | +371 6724 4220 |
Darba laiks: |
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 10:00 - 17:00 slēgts |
Kategorija: | Tirdzniecība • Interneta veikali |
Sociālie tīkli: |
220.lv - Sūdzības un atsauksmes
www.220.lv - 220.lv
Ir dzirdēts, ka internetveikalos tirgo neoriģinālās smaržas, bet ar tādu pircēju krāpšanu, man nācās saskarties pirmo reizi.Konkrētāk - stāsts ir par internetveikalu 220. Lv.šad un tad, esmu tur iepirkusi kādu smaržu par akcijas cenu, it kā lēti utt. Likās, ka smaržas ir ok, tikai nenoturīgākas. Pēdējais pirkums bija vīriešu smaržas, kas bija domātas kā dāvana. Lieki teikt, ka parsteigums izdevās, tikai ne pozitīvā nozīmē.Atverot iepakojumu ar 50 ml escada moon sparkle smaržām, pudelē bija 10...
www.220.lv - Neiesaku iepirkties
Šī kompānija mani pārsteidz ar ne profesionalitāti no a - z. Marta sakuma iegadījos saliekamos krēslus (Komplekta 2 gab.) un dator krēslu. Divas dienas vēlāk pienāk epasts, kura 220. Lv reklamē ofisa mebeļu izpārdošanu. Domāju pārbaudīt vai dator krēsls, ko iegadījos divas dienas iepriekš ir šajā saraksta. Un tiesām ir, tomēr pirms piemērot atlaidi, veikals ir pacēlis cenu par aptuveni 40%. Rezultāta atlaides tiek pieskirtas maksligi paaugstinātam zēnam. Nez vai tas vispār ir legāli. Diva...
www.220.lv - Piegādā lietotu preci!
Nopirku matu veidotāju.Izpakojot atklājās,ka tas jau ir bijis lietots,jo kastīte nebija aizlīmēta,nedaudz nobružāta,pati ierīce ar nelielām švīkām un vēl līmes kleksis virsū!Un vēl pirku ar atlaidi un par akcijā sapelnītajām naudiņām.Viņiem,ka tikai vairāk klientu,tāpēc jau var čakarēt cilvēkus ar visādām akcijām,bet par to vēl iesmērēt lietotu preci!
www.220.lv - Paviršā attieksme pret darbu
Internetā vēlējos iegādāties mobilo telefonu, aizsūtīju pieteikumu, divu dienu laikā sagaidīju zvanu, līdz zvanam viss bija kārtībā. Gaidīju īsziņu, kad varu doties pakaļ mobilajam telefonam. Pagāja laiks un es pārdomāju neņemt mobīlo - 220. Lv teica, ka anulēs Lateko līzingu un visus pārējos papīrus. Domāju, viss būs kārtībā līdz brīdim, kad man piezvanīja Lateko līzings un teica, ka par mobīlo telefonu pirmo iemaksu jāsamaksā. Biju šokā, kādēļ man būtu jāmaksā par mobīlo kurš man nemaz nav? šī nav pirmā reize, ka 220. Lv nepilda savu darbu, kā arī aizmirst par klientiem.
www.220.lv - Neatdod nopirkto preci!
Nemaksājiet iepriekš par precēm! 220 l v tās nozags! Vēlāk neizsniegs! Personāls par iegādātām precēm ,,aizmirst,, tās vienkārši neizsniedz, aizbildinās, kad prece ir izsniegta. Kaut gan, par preci samaksāts un ar personālu tika sarunāts par preces vēlāku saņemšanu. Iesaku neuzticēties šai kantorim-220 l v! Ar cieņu.
www.220.lv - Rupja izturēšanās, apkalpošana
Šodien iegāju veikalā 220 uz Lācplēša ielas 29 ar mērķi iegādāties veļas mazgājamo mašīnu. Iepriekš biju interneta lapās apskatījusies konkrētu firmu un 3 modeļus, kā arī uz lapiņas uzrakstījusi galvenos parametrus gadījumam, ja uz vietas man varētu piedāvāt ko citu, bet ar līdzīgiem parametriem. Pienāca pārdevējs un es viņam izstāstu, ka internetā esmu apskatījusies modeļus un gribu turpināt, lai pateiktu, ka man ir svarīgi konkrēti parametri. Bet pārdevējs vairs neklausās un tikai runā: jū...
www.220.lv - pasūtījums
Nekad nesūtiet preces no ww.220.lv. nekad nebiju saskārusies ar tik sliktu servisu. Pasūtījumam bija noteikts termiņš, jau pirms termiņa, aizsūtīju e-pastu, lai painteresētos, kad tad saņemšu savu preci. Saņēmu atbildi, ka Jus ir noteikts termiņš gaidiet. Un tad pats labākais- termiņa pēdējā dienā-šie zvana un saka, ka viena no pasūtījām precēm nav uz vietas, piedāvāja ko līdzīgu. Rezultātā pasūtījums tika atcelts uz nākamo dienu. Arī piegādes laiks nenoteiks no 8.00-18.00. sanāk visus dienu...
www.220.lv - Attieksme pret klientiem!
Vienkārši kretīni - pasūtīju uzņēmumam nepieciešamās preces - lai atbrīvotu sevi no rūpēm TO darīju i-Veikalā - domāju būs kā visiem - pasūtīju, samaksāju, atved un lietoju, bet NEKĀ, joki sākās jau nākamajā dienā - pasūtīju, uzņēmums samaksāja jau tās pašas dienas vakarā, nākamajā rītā - draudu vēstule - ja Jūs nesamaksāsiet tad ... (nav svarīgi kas - bet attieksme pret klientu), vakarā - Jūsu pasūtījums pieņemts un mēs piegādāsim 2-3.darbadienu laikā - nu OK, gaidu, visu šo laiku karājā...
www.220.lv - Smaržas un neticamas atlaides
Meklējot sev vajadzīgās smaržas internetā uzdūros veikala 220.lv neticamajai atlaidei -63% (60ls vietā nācās maksāt 20ls), pasūtīju, apmaksāju. Nākamajā dienā atnāk vēstule, ka pirkums nav nomaksāts. Aizsūtīju šiem maksājuma kopiju uz e-pastu, pēc 5 min atnāca paziņojums, ka mans pasūtījums ir apmaksāts un tiks piegādāts 1-2 dd laikā. Un tāarī notika pasūtījums bija pienācis jau nākamajā dienā. Ar smaržām viss ir kārtībā, nav nekāda krutka. Kad salasījos visas sūdzības par viņiem tā sabijos, ka tūliņ atnāks kāds čur ūdens izsmidzināms pudelītē... Bet nē, redz, ka viss bija ok...
www.220.lv - Elektronika
Nekad neiesaku iepirkties internetveikalā 220. Lv! 23. 08. 2012 apmaksāju fotoaparātu ar piegādi mājās. Saņēmu e - pastu, ka preci tiks piegādāta līdz 03. 09. 2012. 30. Augustā rakstu e - pastu, kur ir mana prece un kad tiks piegādāta? Neviens neko neatbild, kaut gan raksta, ka atbild uz e - pastiem 1 - 2 dienu laikā. Okey gaidu, atnāk 3. 09. 2012 datums, nu jau pkst. 14:00, neviens neko, eju lamāties uz veikalu, kur ir mana prece? Atnāku, un man saka, nu jā, ir atnācis laiks paziņot jums, ka...
www.220.lv - negrib labot kļūdu
internetā pasūtīju plīts virsmu 58x51 un piegādes veidu pasta stacija T/C Jugla(rimi) .... zvana saka ka nevar kastē ielikt jo pa lielu kaste 60x60 un saka ka nevar piegādāt es piesaku lai piegādā ar kurjeru tad... prasa piemaksāt... es saku jūsu vaina piegādājat kā gribat... neiet ne uz kādu kompromisu tik piemaksā vai brauc pakaļ par savu naudu....
www.220.lv - atlaides
Riktīga cilvēku maldināšana. Apskatījos tikai sadzīves tehniku un pametu šo interneta veikalu. Salikuši nežēlīgi augstas cenas, tad uztaisījuši grandiozu atlaidi un ar visu to atlaidi prece dārgāka nekā citos interneta veikalos. Nu pasakiet , vai tā nav ,,SPEKULĀCIJA,,
www.220.lv - Garantija? Neceriet!
Par tādu lietu kā garantija var aizmirst, pērkot šajā veikalā. Manu telefonu noturēja garantijā 91 dienu. Likumā noteikts, ka drīkst turēt 30 dienas un ja kāda sevišķa detaļa vajadzīga klāt, kas nav pieejama, tad pirms šo 30 dienu iztecēšanas veikalam ir jāatsūta rakstisks paziņojums pa pastu, ka precei vajag vēl līdz 14 kalendārajām dienām klāt pie garantijas apkalpošanas. Sākumā teica, ka aizsūtīja piegādātājam, pēc tam teica, ka piegādātājs vainīgs. Neesmu muļķis, sadabūju piegādātāja...
www.220.lv - KRĀPNIEKI
220.lv biju nopircis jaunu telefonu Sony Ericsson Vivaz U5i. Kādu laiku strādāja labi. Pēc kāda laika sāka gļučīt. Nodevām remontā. Izremontēja un atgrieza. Strādāja. Pēc dažiem mēnešiem parādījās melns ekrāns, un telefons atteicās strādāt, neskatoties uz to, ka telefons nebija lauzts, ļoti labā stāvoklī, kā jauns. Taisīja to mēnesi. Atdeva. Mājās pārbaudot, izrādījās, ka tam ir tā pati problēma, itkā tas viņiem stāvēja malā nelabots. Mēģināju atdot trešo reizi (pēdējo reizi, kad būtu jāmaina...
www.220.lv - Nav rezerves daļu / нет запчастей
Nopirku Prestigio Multipad PMP7100 par 169Ls. Nokritot, sabojajas displejs. Pēc internetveikala 220.lv un ražotāja pārstavja SIA Asbis teikta, ražotājs nepiegādā rezerves daļas. Piedavāja man salabot stiklu par 150USD + 20Ls darbs. Paldies par dārgo lēto preci un super servissu. 170ls izmesti. Купили Prestigio Multipad PMP7100 за 169Ls. При падении разбился дисплей. По информации, полученной от 220.lv и представителя производителя, SIA Asbis, производитель не поставляет запчасти. предложили...
www.220.lv - Некачественный товар
Имели неосторожность заказать телефон в интернет-магазине 220.lv. Перезвонили после заказа действительно в течении часа, но вот дальше началась смешная история. Приобретя телефон и вставив в него свои симки, оказалось, что в новом(!!!) телефоне уже присутствуют закачанные мелодии, но услуга вызова телефоном не поддерживается! Вернувшись, через 15 минут в магазин, сотрудник магазина Нормунд в хамоватой форме направил нас в сервисный отдел, бросив при этом телефон на прилавок и сказав "иначе Вы...
www.220.lv - Bojāta prece
Labdien! Vēlos jums pastāstīt par, pa tiešām "cūcisku" rīcību. Meklējot sev gāzes plīti, atradu piemērotāko tieši internetveikalā 220. Lv. Sazvanījos, pati atbraucu pakaļ, aizvedu uz mājām un neņemot no iepakojuma ārā uzreiz, gaidīju kamēr varēs atbraukt speciālists, kurš varēs man to plīti pieslēgt. Par cik lieta nebija steidzīga un darbojās arī vecā gāzes plīts, sanāca, ka tā plīts iepakojumā pie manis nostāvēja gandrīz mēnesi. Atbrauca pie manis "gāzes vecis", taisu vaļā iepakojumu un ar...
www.220.lv - Nepiegādā pasūtījumu
Pasūtījumu veicu 29.06!!! Apmaksāju 30.06.2011 līdz šim brīdim pasūtījums nav saņemts, ko darīt, uz tālruņiem neatbild un ignorē.
www.220.lv - Nekvalitatīvas preces un garantija
Nopirku tur internet veikalā 220.lv ledusskapi, saldētava izrādās nesaldē, aizejot uz garantiju un remontu pasaka, ka viss ir kārtībā, tā arī jābūt, ka nesaldē un neko nelabos un neskatīs!!!Absurds a ne veikals, kam tad ir domāts ledusskapī saldētava????nevienam neiesaku šo veikalu, ļoti daudz dzirdētas sūdzības!!!
www.220.lv - nekvalitatīvas preces un serviss,garantija
Nepērciet šajā interneta veikalā itin neko!Nopirku tur mobilo telefonu, brāķis izrādījās, kuru man negrib ne remontēt, ne naudu atdot, ne garantiju pielietot, jo redziet pati vainīga.Vīrs tajā iegādājās datoru, nesām uz remontu 4 reizes līdz beidzot salaboja.Draudzene iegādajās mobilo, remontēja 5 reizes līdz beidzās garantija un nācās pirkt jaunu.Tā kā neiegrābjaties šajā veikalā, apkalpošana arī ir tik briesmīga, kad preci pērc visi ir laipni un jauki, kad nes uz remontu, uzskata tevi par...