www.220.lv - neizpilda pasūtījumus
Labdien!Pasūtīju preces 220.lv š.g. 13. augustā, rēķinu apmaksājot tajā paša dienā. Preces līdz šim nav piegādātas. Brīdināta vai kā citādi informēta par aizkavēšanos no 220.lv puses neesmu. Pavadzīmē rakstīts, ka preces tiks piegādātas līdz 21.08. (ieskaitot). Ar savu laiku rēķinos. Vēlējos tuvieniekus iepriecināt jubilejās, bet- nekā!Citēju: "TAGAD apkalpojam visu DIENNAKTI! Vai varat atstāt ziņu- nedarbojas. Vismaz pēdējo 2 nedēļu laikā nav uzskatīts atbildēt uz 2 nosūtītajām vēstulēm...Tajā pat laikā portālā 220.lv tik zeļ un zeļ jaunas kampaņas- izpārdošanas utt., neizpildot iepriekšējos pasūtījumus. Kā izrādās aplūkojot dažādas interneta vietnes, neesmu vienīgā, kas gaida un tā arī nesagaida....Tā, ka, mīlīši, sūtot dāvanas saviem tuvajiem, dariet to pusgadu iepriekš.
Komentāri (4)
Kāpēc vēl nesaņemta prece jāapmaksā avansā??? Cik zinu, veikals piedāvā iespēju norēķināties pie preces saņemšanas.
Acīmredzot 220.lv atceras klietu tikai tad, kad jānosūta rēķins. Kad tas apmaksāts- var nelikties ne zinis.
Nevajag maksāt avansā - nebūs problēmu
Labdien, Agnese90! Lai noskaidrotu sīkāku informāciju par Jūsu pasūtījumu, lūdzu, atsūtiet mums e-pastu uz [email protected] norādot pasūtījuma nr., lai varam noskaidrot, kāpēc pasūtījuma piegāde kavējas.