220.lv

PIGU Latvia SIA
Adrese: Maskavas iela 257
Rīga
Latvia - LV-1063
("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts)
Tālrunis: +371 6724 4220
Darba laiks: 9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
10:00 - 17:00
slēgts
Kategorija: Tirdzniecība  •  Interneta veikali
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

23%
Sūdzības
1036
Atrisinātas
76
Ar atbildēm
1143
Apskatīt statistiku

220.lv - Sūdzības un atsauksmes

www.220.lv - Упаковка

Упаковка Заказал дверной замок, беспроводной. Пришла посылка в чёрном целлофане. Развернул. А оригинальная (пластиковая)упаковка была вскрыта с правой стороны. Не знаю, ради батареек или уже пользованный товар, но факт на лицо.

www.220.lv - Piegāde mājās

Piegāde mājās Pašai joprojām jātiek galā ar 220.lv veikalu. NEKAD VAIRS TUR NEIEPIRKŠOS. Un to pašu neieteikšu darīt ne draugiem, radiem vai paziņām. Pusi pasūtījumu piegādāja pēc nedēļas (pēc manas zvanīšanās uz šo kompāniju)Otru pusi joprojām nevar atrast. Veikals saka ka ir pie kurjera, kurjers saka ka nekā nav. Baro ar visādiem solījumiem (kurus nepilda) un MĀJASLAPĀ RAKSTA- PRECI PIEGĀDĀ 1-2 DIENU LAIKĀ!!!!!Ir zsvētku laiks bet es esmu pamatīgi iegrābusies pērkot dāvanas šajā veikalā.

www.220.lv - 220.lv

220.lv Neiesaku iepirkties interneta veikalā 220.lv Puse no precēm viņiem nav. bet to paziņo pusotras nedēļas laikā, ik pa brīdim piezvanot un kaut ko atsakot. Piegādāto preču kvalitāte nav no tām labākajām. Iepakojumi apskādēti. Bērnam uzsūtītie lego kluči bija laikam kādus 10 gadus noliktavā stāvējuši, jo viss iepakojums super netīrs. rokas palika pelēkas. Mazgāju klučus... nebūtu bērns tik ļoti gribējis tobrīd spēlēties, sūtītu atpakaļ.Apkalpošana ļoti lēna.esmu pamatīgi vīlusies. No 5 pasūtītām precēm šiem bija tik 2, un tās pašas sliktas kvalitātes.

www.220.lv - Nepiegādāta prece

Nepiegādāta prece Sveiki.Novembra sākuma veicu pasūtījumu 220.lv interneta veikalā.Pasūtījums atnāca, bet viena pozīcija nē.E-pastā bija info, ka atlikusī prece kavēsies, jo pašlaik nav noliktavā.Pirms 18.novembra saņēmu sms, ka pasūtījums nodots kurjeram.Vēl joprojām gaidu, kad tad man atnāks otra sms, kad pasūtījums ir pasta stacijā.Zvanu uz 220.lv jau trīs nedēļas, saka ka noskaidros un atzvanīs, bet nekā.Fakts jau ir tāds, ka nauda jau ir samaksāta, bet preci neesmu saņēmusi.Pēc pāris dienām zvanīšu un atkal...

www.220.lv - Nepiegādāta prece

Nepiegādāta prece Pasūtīju planšetdatoru, samaksāju, saņēmu uz e-pastu maksājuma apstiprinājumu. Otrā dienā saņēmu info uz e-pastu, ka pasūtījumam sākta izpildīšana - nopriecājos. Pēc 4 dienām saņemu zvanu, kur man pasaka, ka preces nav!!!!!!! Kā var atsūtīt informāciju, ka pasūtījums jau tiek izpildīts un pēc tam paziņot, ka nē?! Un tad sākās: "ja jūs gribat tādu pašu preci, jums jāpiemaksā, jo par tādu cenu pie mums vairs nekas nav pieejams", kad nepiekritu neko piemaksāt, apsolīja padomāt, noskaidrot un...

www.220.lv - Sabojāta veļasmašīnas maiņa, attieksme

Sabojāta veļasmašīnas maiņa, attieksme Sveiki! Vienmēr esmu bijusi apmierināta ar 220.lv darbu, gan ar precēm, gan ar personālu, bet kā jau saka vienmēr pienāk pirmā reize, kad kaut kas nenotiek tā kā mēs vēlētos un tad tā:20.oktobrī pasūtijām jaunu veļasmašīnu Indesit IWD 71251, pasūtījumu Nr. 162313 29.oktobrī mums arī kurjers viņu atveda, ņēmam preci Līzingā un prece skaitās apdrošināta pret bojājumiem utt... izpakojām veļasmašīnu, visu sagatavojām pirmajai mazgāsanai reizei, viss kārtībā pirmā tūre izmazgājusies, liksim otro...

www.220.lv - garantijas serviss

garantijas serviss Neiesaku nevienam iepirkties šajā internet veikalā! Ja vēl vasaras vidū biju sajūsmā par šo veikalu, jo preču piegāde notika ātrāk kā bija solīts, tad tagad es nožēloju, ka iegādājos pie viņiem mobilo telefonu. Saīsinātā versija šāda -> nopirku, nepagāja ne mēnesis konstatēju defektu telefons nelādējās kaut reaģēja ka piesprausts pie lādētāja, aizvedu un nodevu 220.lv servisā pēc 2ned saņēmu e=pastu ka defekta nav.. Un tas bija viss līdz vēl pēc 3 nedēļām atnāca sms, ka telefons salabots un...

www.220.lv - Nekvalitativa prece

Nekvalitativa prece Pasutiju internetveikala smarzas.Maz bija taa,ka jagaida pasutijuma izpildi divreiz ilgak ka solits vinu majaslapa.Kad sanemu ilgi karotas smarzas...sasutumam un vilsanas sajutai nebija gala.Smarzas izradijas vecas un drausmigi smirdosas.Jutos apkrapta un apzagta ka Centraltirgu.Formali vinu servisa centrs aicina nodot smarzas ekspertizei,bet es esmu reali domajoss cilveks un vinu pasu algotiem ekspertiem es neticu.Naudu un smarzas esmu zaudejusi.Ja kads grib sev kadu ipasu priecinu,vai...

www.220.lv - Apkalpošana

Apkalpošana Хотел купить телевизор,заказал через интернет магазин-реакции ноль. Написал мэйл пришёл ответ- Sveicināti,Jūsu pieprasījumu saņēmām. 1 darba dienas laikā mēs ar Jums sazināsimies pa norādīto e-pastu vai tālruni un sniegsim atbildi.Pateicamies, ka izvēlējāties 220.lv,220.lv komandae-pasts: [slēpt]@220.lvTālr.: 67244220Прошло 2 дня реакции опять ноль. Заказал в другом магазине,в тот же день приехал и забрал.

www.220.lv - Garantijas remonts

Garantijas remonts Jūlijā iegādājos trauku mazgājamo mašīnu, bet diemžēl pēc 2 mēnešiem salūza. Aizvedu uz 220.lv nodevu servisam. Solījās sataisīt 30 dienu laikā. Protams! Pēc 30 dienām pazvanīju uz 220.lv noskaidrot, kas pa kavējumiem, meitene pa telefonu neko nevarēja atbildēt, tik vien to, ka sūtīs epastu uz servisu ar jautājumu par remonta statusu. Pagāja vēl nedēļa, zvanu vēlreiz, tas pats! Un tad vēl 5 dienas... Neizturēju, zvanu atkal, knapi izspiedu no meitenes, kurā servisā viņa ir, bet diemžēl telefona...

www.220.lv - Nauda netiek atmaksāta

Nauda netiek atmaksāta Laikam krāpnieki- 220.lv. Kurjers atveda pasūtījumu. Trūka viena prece. Zvanot uz 220.lv , sameloja ,ka prece būs pēc dažām dienām, lai tik droši maksāju kurjeram visu summu. Protams ,ka preci neatveda, bet apsolīja atgriezt naudu uz kontu 5 dienu laikā. Nu jau 1 mēnesi gaidu savas 46 eiras . No pasūtījuma vēstures ar nr. 1505422 tika izdzēsta trūkstošā prece,un gala summa arī samainīta. Sazvanot un e-pastos tik atvainojas un sola ,ka visu grāmatvedība noskaidros. Tad jau dubultā grāmatvedība , ka tik grūti noskaidrot tādu nieku.

www.220.lv - krāpniecība

krāpniecība Pasūtīju preci (pasūtījuma nr.1524320) 10.septembrī. Vēl joprojām to gaidu. Piezvanot uz veikalu, saka, ka preci esmu saņēmusi(kaut gan to ir vienkārši pārbaudīt, jo prece jāsaņem pakomātā, par ko tiek nosūtīta sms- to neesmu saņēmusi). Tā nu es zvanos uz veikalu, man saka,ka tūlīt noskaidros un atzvanīs (protams neviens pat netaisās atzvanīt) un tā vairākas reizes. Vakar kārtējo reizi atkal sazvanos, man pat pasaka , ka prece šodien(21.okt.) ir nodota kurjeram, bet vēl precizēšot un tūlīt...

www.220.lv - некачественное обслуживание

некачественное обслуживание Сотрудники интернет магазина 220.lv перепутали товар при доставке курьером, затем в течении 1,5 недели они пытались обменять товар, а через 1,5 недели оказалось, что заказываемого товара уже нет на складе. При этом ни один из операторов сам не позвонил клиенту и не сообщил как обстоят дела с обменом, не говоря уже об извинениях. При покупке товара также был оформлен лизинговый договор. На просьбу клиента передать инфо об аннулировании лизингового договора в лизинговую компанию, так как сделка...

www.220.lv - SILTI NEIESAKU 220.lv internet veikalu

SILTI NEIESAKU 220.lv internet veikalu Cilvēki, silti neiesaku iepirkties interneta veikalā 220. Lv par garantiju varat aizmirst. Piegāde ar tur viņiem ir slikta,tad ir tad nav uz vietas. Tik liek gaidīt un beigās pasaka,ka tomēr nav pieejams. Nekādā gadījumā neveiciet priekšapmaksu. Saprotams,ka cenas ir lētākas kā veikalos. Labāk tomēr piemetat tos pāris eiro klāt un nopērkat veikalā. Vismaz kāda garantija un kvalitāte. Polijas preces tur vien ir!!!

www.220.lv - Maldinosi cilveki

Maldinosi cilveki Igadajos velas masinu 220.lv. sakuma piegades datumu solija 10 dienu laika (piegadi javeic tepat Imanta). jau pirmaja darba diena atnaca epasts ka ''prece ir nodota kurjeram'' un viss ka nakas, ta nu es to preci te gaidu, domaju, kas tur ir atvest riga preci, citos interneta veikalos tas notiek 1-3 dd laika. pec 5 dienam uzrakstu kur tad tik ilgi un kas notiek, atbilde ''noteikti buus 11 dienu laikaa , jaagaida''. pagajusas jau 11 dienas un atnak epasts ''Vēlamies informēt, ka gaidām Jūsu...

www.220.lv - Kāpēc tāda attieksme

Kāpēc tāda attieksme Zinot zīmola 220.lv turētāju, nebrīnieties, ka nesaņemat atpakaļ naudu par nopirktajiem mēsliem. Ja nu kāds nezin, tad zīmols 220.lv pieder SIA "PIGU Latvia", reģ.Nr.43603025092. No ieslīgšanas milzu tiesvedībā šo "tirgotāju" attur valsts politika tiesvedību jautājumos, jo lai iesniegtu prasību par zaudējumu piedziņu EUR 16, 50 apmērā, valsts nodeva ir nepilni EUR 75, taču es noteikti investēšu šos naudas līdzekļus un piedzīšu no PIGU Latvia nodarītos zaudējumus + tiesāšanās izdevumus ...

www.220.lv - Neatbilstoša prec!

Neatbilstoša prec! Labdien!!! Tikai sastapoties ar problēmu ar 220.lv i-veikalu, atradu TIK daudz sūdzību, ka jau nožēloju, ka tur iepirkos!!! Pirms pusgada iegādājos planšeti - paldies Dievam vēl viss ok! 07.10.2014 iegādājos dušas kabīni! Summa nav Padsmit lati! Patīkami - kurjers atveda kā solīts, laicīgi! BET!!! - prece neatbilst aprakstam! Radio, kam jābūt komplektācijā tur nav! Saprotu, kādam varbūt liekas, kas tur tāds nav un nav! Bet tomēr nauda samaksāta, par komplektāciju, kura solīta! Tajā pašā dienā...

www.220.lv - не выполнение договора

не выполнение договора первый и последний раз связалась с этой конторой.7 дней ждала газ.плиту. обещали через 5,потом через 2.... и при этом, сами позвонить или написать о задержке не могут!в итоге предложили заказать по новой и подождать ЕЩЁ 5 ДНЕЙ.Охеревшие ппц.Вот теперь жду, может и деньги будут месяц возвращать.

www.220.lv - cilvēku maldināšana, krāpšana

cilvēku maldināšana, krāpšana 220.lv ar savu nakts izpārdošanu maldina cilvēkus ar mākslīgi uzpūstām atlaidēm, kad 80% no cenām ar MEGA atlaidēm (~50%+) ir dārgākas, nekā citu internetveikalu piedāvātās standartcenas. Tātad, ja jūs būtu piedāvājuši tās visas preces par 2x dārgākām cenām ikdienā, jūs sen būtu bankrotējuši.Nu kā var pateikt, ka Blackberry z10 maksājis 600+ eur? Viņš pat tikko izlaists nemaksāja tādu naudu, kur nu vēl šobrīd, pēc 1.5 gada.Labprāt iesūdzētu jūs tiesā, jo apgalvojums, ka atlaide rēķināta no jūsu...

www.220.lv - Preces atgriešana

Preces atgriešana Nevienam neiesaku šo drausmīgo kompāniju - veikalu. Iegādājos dēlam skrituļslidas, atsūtīja, izmērs galīgi neatbilda uzrādītajam. Aizsūtīju atpakaļ. Pagāja jau krietns laiks, nekādu ziņu nesaņēmu. Nauda arī kontā neienāca. Sazvanīt viņus nevar. Pēc kāda 9.uzrakstītā epasta viņi man atzvanīja un solīja ka lidz mēn.beigām nauda būs atpakaļ kontā, tā nu gaidu vēl šodien! Ne ziņu, ne brīdinājuma par kavējumu, utml., nekā!!!Attieksme vienkārši drausmīga.Murgs! Kretīnu šaika ne internetveikals! Zagļi!

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes