Adrese: |
Maskavas iela 257 Rīga Latvia - LV-1063 ("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts) |
---|---|
Tālrunis: | +371 6724 4220 |
Darba laiks: |
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 10:00 - 17:00 slēgts |
Kategorija: | Tirdzniecība • Interneta veikali |
Sociālie tīkli: |
220.lv - Sūdzības un atsauksmes
www.220.lv - Низкое качество сервиса
Очень низкое и убогое качество обслуживания клиентов, обманные данные на сайте, заинтересованность в клиенте. Заказывал компьютерный стол и шкаф. На сайте было написано что шкаф в течении 7 дней, стул так же. Заказ делал в районе 18 августа. Заказ приняли, позвонил сказали ждите следующей недели и звонка. В итоге конечно не кто не позвонил. Когда позвонил сам, сказали что шкаф надо ждать месяц(!!!), а стул будет на недели. Я сказал что отказываюсь от шкафа, и что бы мне вернули деньги. Понятно...
www.220.lv - neatnāca prece
Izdomāju iegādāties telefonu interneta veikalā 220.lv, tajā pašā diena jau zvanīja, ka prece ir iesniegta un ka nākamajā dienā tā tikšot nodota kurjeram, sapriecājos, ka telefon jau drīzumā būs pie manis, bet jau diemžēl vairāk kā nedēļu jau gaidu, kad prece būs pie manis, bet kurjers kā nezvana tā nezvana, nodomāju varbūt esmu norādījusi nepareizu adresi, bet nē adrese it kā pareiza. Paldies Dievam, ka norādīju ka vēlos nerēķināties skaidrā nauda, jo manuprāt savu naudu es atpakaļ nedabūtu...
www.220.lv - обслуживание клиентов
18.07.14 в интернет магазине 220.lv заказала LED телевизор Samsung. Меня устраивала цена, параметры и вообще сама модель телевизора. После оформления заказа мне прислали письмо в котором говорилось о том, что товар я могу получить на 12 рабочий день, т.е. 5.08.14. Заказывала я в этом магазине не первый раз, поэтому уже знала что заказ будет в указанные сроки и обычно в этот же день мне приходила смс о том, что я могу забрать свой товар. Но в этот раз все было по другому. Назначенного 5.08...
www.220.lv - preces piegāde
Pasūtīju veļas mašīnu 1.augustā, solīja atzvanīt par piegādi pēc pusstundas, ir jau 11.augusts, pusstunda vēl nav pagājusi un veļasmašīnas vēl joprojām nav.
www.220.lv - Garantijas serviss
Labdien. Visi laikam zina samērā populāru interneta veikalu 220.lv? Visdrīzāk daudzus izceļ atmiņā viņu uzmākšanās ar sms palīdzību, bet runa nav par to. Savu laik iegādājos veikalā 220.lv preci kādu laiku to lietoju, bet tad piegāja brīdis kad preces mēdz arī salūst (it sevišķi mūsdienās) Tā kā precei bija garantija 2 gadi ļoti neuztraucos pazvanīju uz garantijas servisu kuru numurs bija uzrādīts garantijas čekā, zvanot vairākas reizes, bet bezcerīgi pazvanīju uz centrālo tālruni 220.lv Kur...
www.220.lv - iPhone 4S
iegādājos telefonu maijā un jau pirmajā lietošanas reizē sapratu, ka telefonam ir defekts - sabloķējas ekrāns un nevar neko izdarīt, lai atbloķētu - pēc pāris stundām pats no sevis atbloķējas. Jūnijā nosūtīju uz 220.lv garantijas servisu. Viss ir ievilcies jau tik tālu, ka tieku maldināta par savu preci. Neņemot vērā, ka esmu par šo telefonu veikusi daudz zvanu uz šo iestādi, sūtījusi vēstules - darbinieki neuzskata par vajadzīgu risināt šo problēmu atbilstoši noteiktajām normām. Kad beidzot...
www.220.lv - Vēlos atgūt telefonu!
Iesakiet, ko darīt!? Vēlos tikt klāt savam telefonam, bet nevaru! Aizbraukt nevaru, zvanīju jau trīs reizes, lai atsūta man ar kurjeru, bet neviens neko nezinot! Kā tas var būt! Telefons cik man bija zināms visu laiku atradās pie viņiem, kamēr PTAC izskatīja un gaidīja atbildi no viņiem - ko viņi tā arī nesniedza! ESMU TIK ĻOTI DUSMĪGA! Ar kā palīdzību man cīnīties!?
www.220.lv - Preču piegāde
Sliktākā internet veikala apkalpošanā kādu man nācies pieredzēt! Preces netiek piegādātas noteiktajā termiņā! Un, protams, neviens jau nesazinās par preču kavēšanos. Pat uz manu vēstuli neviens tā arī neatbildēja! Telefoniski sazvanīt arī nav iespējams. Naudu savāc, bet preci nepiegādā.
www.220.lv - Garantijas serviss
Ir pienācis laiks arī man izteikt viedokli par 220.lv klienta apkalpošanas un garantijas servisa darbu. 220.lv tas Jums- pasūtījuma numurs 663839 2013. gada 20. maija internetaveikalā 220.lv iegādājos mobilo telefonu Apple Iphone5, preci saņēmu Ģertrūdes ielā 94a, maksājot skaidrā naudā. Ar preces iegādi nebija nekādu problēmu, viss ļoti raiti. 2014.gada 16. jūnijā aiznesu telefonu uz 220.lv garantijas servisu Ģertrūdes ielā 220.lv, telefonam pazuda zona, viss pārējais strādāja, mājās ir wifi...
www.220.lv - Brāķa prece
Pirmdien kurjers piegādāja apmaksāto portatīvo datoru.Šodien ir trešdienas vakars un man tikai sola reģistrēt zvanu,sola kurjeru atsūtīt pakaļ brāķa precei. Sola ,ka kaut kad kaut kas notiks...vai tiešām šai firmai nerūp savs prestižs???
www.220.lv - Garantija
9 jūnijā iegādājos mobīlo telefonu pie 220.lv internet veikala. Pagāja 2 nedēļas un telefons sāka nepilnvērtīgi strādāt. Nodevu telefonu remontā pēc garantijas 25 jūnijā. Man teica remonts ilgs no 3-30 dienām. Pagāja 2 nedēļas es zvanu uz 220.lv un jautāju, kā tur ir ar manu mobīlo. Atbilde man bija tāda - pagaidam info nav, ja kaut kas mainīsies mēs jums zvanīsim. Ok, es pagaidīju līdz 25 jūlijam, pagāja 30 dienas! Nekādas ifno neesu saņēmis, zvanu šiem, at bilde kā parasti - ja būs info mē...
www.220.lv - Piegādes termiņi, apkalpošanas serviss.
Pievienojamies citu klientu sūdzībām par interneta veikala 220.lv pasūtījuma izpildes termiņiem, informēšanu par izmaiņām, atzvanīšanu klientam stundas laikā, kā arī operatoru noturību, stresa situācijā. Sāpīgākais ir tas, ka mēs rēķinājāmies ar konkrētiem izpildes termiņiem, laikiem, jo mēs esam cilvēki ierobežotām spējām un mums ir svarīga citu cilvēku palīdzība ( mūsu gadījumā bija sarunāti cilvēki kas palīdzēs ienest preci ).
www.220.lv - 220.lv
Esmu ļoti vīlies!!! 6.jūlijā pasūtīju portatīvo datoru un nākamajā dienā atnāca sms, ka pasūtījums ir pieņemts un ka vēlākais 17.jūlijā jau varēšu precei doties pakaļ! Cerēju protams, ka prece būs klāt pirms termiņa beigām, bet nekā! Nu neko.., pienāk 17.jūlijs, bet no 220.lv ne ziņas ne miņas par manu pirkumu! Jūtot, ka kas nav īsti kārtībā, pats ņemu un zvanu viņiem! Viss ko operatore bija spējīga pateikt - jūsu pasūtījums vēl nav līdz mums nonācis un, ka stundas laikā viņa man atzvanīs, kad...
www.220.lv - Mobilais telefons
Ienākot šeit biju pat pārsteigta par to cik daudz sūdzību ir par 220.lv! Sākšu no sākuma! Pirms ziemassvētkiem iegādājos jaunu un dārgu telefonu! Pašā sākumā radās neliela skramba augšējā labajā stūrī, kas pilnīgi un noteikti neietekmēja telefona darbību! Maija beigās, vakarā pārnākot mājās, liku telefonu lādēties, bet.. Nekādas reakcijas - nelādējas! 03.06.2014. sazinājos ar PTAC un viņi ieteica iesniegt prasījuma pieteikumu, kurā atteikties no remonta un pieprasīt jaunu telefonu, ņemot vērā...
www.220.lv - Neiesaku iepirkties
Neiesaku nevienam iegādāties preces internetveikalā 220. Lv. Man bija problēma ar iegādāto datoru, vēlējos nodot garantijas remontā, kā skaisti piedāvā 220. Lv. Pa tālruni darbinieces runā monotoni kā roboti ar iepriekš ierunātu tekstu ka atzvanīs un jauku dienu. Un tā paiet 3 dienas un neviens nekad neatzvana, un katru reizi stādās priekšā cita meitene (Kaut gan balss izklausās viena un tā pati). Tikai tad, kad piedraudēju, ka par manu pazudušo datoru 220. Lv kantorī ziņošu policijai, pēc 20...
www.220.lv - Neatbilstoša prece
Pirms kāda laika internetveikalā 220.lv iegādājos planšetdatoru, kura aprakstā bija norādīts, ka datoram ir funkcija Bluetooth 4.0. Diemžēl pēc datora palietošanas atklājas, ka esmu maldināts un šādas funkcijas datoram nav. Uz to norādīja arī servisa centra speciālists, kurš minētā datora specifikācijā neatrada šādu funkciju. Par spīti tam, preces tirgotājs uz manām telefoniski izteiktajām pretenzijām turpina apgalvot, ka Bluetooth datoram ir un ka pats uzņēmuma menedžeris to esot...
www.220.lv - neatgriež naudu
sveiki. gribu pastāstīt īsumā par savu pieredzi ar interneta veikalu 220.lv iegādājos dārza mēbeles,viss baigi ātri atbildēja piegādāja.kad piegādāja preci atverot vaļā skatos,ka tās nav nemaz tās mēbeles kuras pasūtīju un kuras vēl pietam ir lētākas. atzvanīju viņiem visu izstāstīju.teica,ka to mēbeļu ko pasūtīju nav un vairs nebūs.tad jautājums priekš kam sūta man to ko nēesmu pasūtījusi,un kāpēc vispār viņas tirgo,ja nav nemaz viņu?!? visu laiku teica,ka atzvanīs,bet paši nekad...
www.220.lv - Atieksme
Ļoti nelāgs veikals manu preci apsolijās piegādāt astoņās darba dienās bet piegādāja tikai pēc divdesmitvienas dienas Un katru otro dienu mani baroja ar solījumiem ka tūlīt būs . Kad ierados pēc preces jautāju vai nevar aprunāties ar menedžeri uz ko man atbildēja ka ilgi būs jāgaida un no tā tāpat jēgas nebūs. NEIESAKU ŠO VEIKALU.
www.220.lv - Prece nepilnā komplektācijā
Nopirku 220.lv veikalā preci, sāņēmu nepilnā komplektācijā - trūkst divas detaļas. Zvanīju viņiem- šie saka nodos ziņu garantijas servisam. Zvanīju vēl divas reizes saka ka problēmu risina. Pagāja divas nedēļas nav nekādas atbildes un domāju ka arī nebūs. IZVAIRIETIES NO ŠĪ VEIKALA!!!
www.220.lv - nekvalitatīva prece
an sūdzība par preču kvalitāti Šoreiz runa būs par samsung galaxy S3 maciņiem Nu tas ir kaut kāds ārprāts Es jau 4! reizes esmu pircis maciņus preikš šī telefona, un pilnīgi visiem lūst maliņa nost Nu labi, pirmie 3 bija lētākie, taču ēdējo es nopirku pa 18, 50 Eur, un tāpat saplīsa kā sērkociņu kastīte. Bet man teica, ka šis esot riktīgi labais. Un es gribēju nopirk portatīvo tuvākajā laikā no šīv veikala - un ne to lētāko Bet tagad vairs nepirkšu, jo viss ir saplīsis jau pēc pāris nedēļām...