www.sudzibas.lv 220.lv neatnāca prece

www.220.lv - neatnāca prece

Izdomāju iegādāties telefonu interneta veikalā 220.lv, tajā pašā diena jau zvanīja, ka prece ir iesniegta un ka nākamajā dienā tā tikšot nodota kurjeram, sapriecājos, ka telefon jau drīzumā būs pie manis, bet jau diemžēl vairāk kā nedēļu jau gaidu, kad prece būs pie manis, bet kurjers kā nezvana tā nezvana, nodomāju varbūt esmu norādījusi nepareizu adresi, bet nē adrese it kā pareiza. Paldies Dievam, ka norādīju ka vēlos nerēķināties skaidrā nauda, jo manuprāt savu naudu es atpakaļ nedabūtu. Esmu ļoti vīlusies šajā internet veikalā. Vai nu tā ir nolaidība no interneta veikala 220.lv vai arī tā ir nolaidība no dpd piegādātājiem. Bet šī man ir mācība NEKO un vair NEKAD no turienes nesūtīt.

K

Komentāri (3)

interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 26.08.2014

Labdien, kika1011! Lūdzu, atsūtiet mums sava pasūtījuma numuru, lai mēs varētu izskatīt Jūsu sūdzību un noskaidrot, kur tika pieļauta kļūda, kas sarūgtināja Jūs. Paldies!

P parastaiscilveeks 10.12.2014

220.lv, ja jau tagad tik ļoti cenšaties nokārtot, PĒCTAM, kad problēma ir notikusi, kādēļ gan neieguldīt to pašu darbu kvalitātes uzlabošanā? Ilgtermiņā tas Jums būs krietni izdevīgāk kā nokārtot kaut kā problēmas ar tiem, kas iepīkstas.

interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 10.12.2014

Paldies Jums par aktīvu copy/paste - jo Jūsu viedoklis jau atrodam pie 3 ziņām. Ja Jums ir bijusi vai ir kāda neskaidrība ar savu pasūtijumu -rakstiet uz [email protected] mēs palīdzēsim.

Kā arī papildus, par vēlamies atkārtot:

Interneta veikals 220.lv ir pazīstamakais interneta veikals Latvijā, kas darbojas jau vairak kā 11 gadu Latvijas tirgū.

Noliktavas sistēmas modernizācijā šogad investēts ap 75 tūkstošiem eiro, savukārt klientu apkalpošanas uzlabošanā – ap 15 tūkstošiem eiro. Jaunā loģistikas sistēma ļauj klientu pasūtījumus apstrādāt vēl operatīvāk un efektivizēt nodaļas darbu par 15%. „220.lv” papildus līdzšinējai noliktavai sācis izmantot arī jaunu lielgabarīta noliktavu Rīgā, kā arī paplašinājis veikala telpas Rīgā, Ģertrūdes ielā 94a.

Tuvojoties Ziemassvētkiem, palielināsim klientu apkalpošanā strādājošo skaitu par 25%, līdz 34 speciālistiem un uzņēmums nepārtraukti veic ieguldījumus klientu apkalpošanas kvalitātes uzlabošanā.

„Līdz ar noliktavas darba efektivizāciju ir paplašināta loģistikas nodaļa, šobrīd tajā strādā par 9 speciālistiem vairāk – kopumā 26 darbinieki. Tagad preču saņemšana gan uz vietas veikalā, gan ar kurjeru pircēja izvēlētajā adresē, gan pakomātos tiek organizēta operatīvāk.

Mēs esam gandarīti, ka, strauji attīstoties un nepārtraukti uzlabojot preču piedāvājumu un piegādes pakalpojumus, šogad spējām sūdzību un jautājumu relatīvo skaitu samazināt par 18%. Saviem klientiem konsultācijas sniedzam visu diennakti - 24/7!

Ja pasūtījuma izpilde kavējas, klienti tiek informēti, nosūtot ziņu ne tikai uz e-pastu, bet arī SMS īsziņā, ar dažādu saziņas līdzekļu palīdzību tiek nodota arī informācija par izmainījušos preces piegādes datumu. Uzņēmums šobrīd atsaucas un operatīvi reaģē uz 95 % klientu zvanu.

„Astoņi no desmit klientiem, kas saskaras ar problēmām, pasūtot preces, saglabā lojalitāti, jo visus neskaidros jautājumus pēc iespējas īsākā laikā!"

Vairāk: http://www.db.lv/tehnologijas/internets/interneta-veikals-220-lv-investejis-ap-90-tukstosiem-eiro-424168

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes