Adrese: |
Maskavas iela 257 Rīga Latvia - LV-1063 ("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts) |
---|---|
Tālrunis: | +371 6724 4220 |
Darba laiks: |
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 10:00 - 17:00 slēgts |
Kategorija: | Tirdzniecība • Interneta veikali |
Sociālie tīkli: |
220.lv - Sūdzības un atsauksmes
www.220.lv - neatsaucas uz klienta lūgumiem
Apkalpošanas dienests par konsultācijām strādā vienkārši pavirši. Gribēju iegādāties cepeškrāsni un uzzvanīju uz informatīvo tālruni un pajautāju vai cepeškrāsns nāk kopā vai bez cepeš pannām vai pannnas. Tā 4 reizes zvanīju un katru reizi man pasaka, ka atbildi sanemšu diennakts laikā. Tā nu 4 diennaktis gaidīju un nopirku citur kur visu normāli apskaidroja. Paldies pēdējā reize kad iepērks pie tiem ....
www.220.lv - viltotas smaržas
Neuzķerieties uz lēto cenu! Tās nav oriģinālas smaržas! Iepriekš nopirku Elizabeth Arden 5th Avenue After Five edp 125ml, pudelīte viltota, aromāts nekāds un nebija jūtams jau pēc 15 min!
www.220.lv - Smarzas Versace Crystal
Man uzdavināja smaržas no veikala 220.lv Versace Crystal 100ml , ar aromātu viss ir kārtībā,bet ar noturību gan nē, zinu ,ka aromāts ir viegls,bet ne tik viegls ,lai pēc stunda,pat apģērbs vairs nesmaržo, žēl,ka tā! Diezvai pirkšu tur vairs smaržas. Ja loģiski padomāt 220.lv internet veikalā smaržas ir 3x lētākas nekā Douglasā vai Kollonā,tpc pēc manām domām 220.lv lielākā daļa no smaržam ir neoriģinālas.Bet tās ir tikai manas domas. Negribētos atkal vilties un pirk tur smaržas.
www.220.lv - Brāķēta prece
Šā gada 03.oktobrī (ceturtdiena) iegādājos portatīvo datoru. Tās pašas dienas vakarā to ieslēdzām , iesākās instalācijas process, kurš veiksmīgi tika pabeigts un atvērās darbvirsma. Pievienojām lādētāju, taču pēc dažām sekundēm atvērās paziņojums, ka baterijas līmenis ir pa zemu un dators izslēdzās. Atstājām to lādēties, bet arī pēc dažām stundām to nevarēja ieslēgt. Arī nākamajā dienā to nevarēja ieslēgt, lidz ar to datoru nevarēja lietot!!! 07.oktobrī (pirmdiena) es to aizvedu atpakaļ un...
www.220.lv - Krāpnieki un meļi
7.07.2013 man majās kurjers piegādāja pasūtīto preci no internetveikala 220.lv Prece bija ventilators kura cena akcijā bija 19.90Ls. Liels bija pārsteigums kad prece tika izpakota.Ventilators bija lietots un komplektā tam nebija ielikta kājiņa.Zvanīju uz internetveikalu neskaitāmas reizes un prasīju atpakaļ naudu , bet mani visu laiku atšuva ar aizbildinājumiem, ka nav saņemta atbilde no noliktavas. Atmetu ar roku . Aizgāju uz Depo kur preci nopirku par 8Ls. Tāka neuzķerieties.
www.220.lv - Krāpjniecība augstākā mērā
Vēlos silti ieteikt cilvēkiem neieprikties šajā mājaslapā- 220.lv. Draugs iegādājās mobilo telefonu Samsung galaxy S6802 kā dāvanu man. Jau pēc pirmā mēnešana lietošanas sāk parādīties pirmie defekti- telefons "karas" pie elementārām darbībām. Aizpildīju PTA nepieciešamo veidlapu un aiznesu telefonu uz garantiju- tur telefons tiek noturēts un atgriezts atpakaļ ar slēdzienu- Defekti netika atrasti. Samierinājos un turpināju lietot to. Nepagāja ne divas nedēļas, kā vecajām problēmām pievienojā...
www.220.lv - Viltotas smaržas Elizabeth Arden
Internetveikals 220.lv (tagad pieder lietuviešiem) tirgo viltotas smaržas Elizabeth Arden Fifth avenue after five. Iegādājos tās ar atlaidi, atverot iepakojumu biju šokā - uz pudelītes nav nekāda uzraksta, pat uz vāciņa ne! Nekad dzīvē nevienām smaržām, EDT vai EDP neesmu redzējusi, ka pudelīte būtu bez nevienas norādes par brendu un smaržas nosakumu! Uz manu jautājumu tika atsūtīts pdf fails, kur Elizabeth Arden firma it kā oficiāli paziņo, ka tagad ir jauns iepakojums un ka daudzas smarža...
www.220.lv - ļoti ilgi piegādā preci
Internetveikala mājaslapā ir noradīts ka preces piegāde būs 0-1 dienas. Patiesība piegāde ir nezin kad! Gaidīju 8 dienas un atcēlu pasūtījumu. Sakuma preces nebija noliktavu, ne viens par to nebrīdināja. Pēc tam prece kaut kur laikam pazuda! Ja vajag steidzīgi kaut ko pirkt labāk negriezties šajā veikalā.
www.220.lv - Nesaistieties ar šo uzņēmumu
Iesaku neko neiegādāties šajā uzņēmumā. Es tur pirku skapi. Noformēju līzingu, preci gaidīju mēnesi, pēc mēneša es sāku interesēties kad saņemšu, jau samaksāju pirmo līzinga maksājumu, viņi man atbild ka vēl mēnesis jāgaida, jo viņiem brāķis atnācis. Kad jautāju kā jūs man to kompensēsiet, viņi man ieskaita 1 Ls virtuālo naudu. No sērijas paņem latiņu un nomierinies. Pēc liela trača skapis pēkšņi uzradās nākamajā dienā! Skapi man izjauktu piegadāja līdz podjezdam. Dabūju vel pati stiept augšā...
www.220.lv - плохое обслуживание
Заказала товар, но никто не позвонил и не написал. На мои письма не отвечают. Когда сама до них дозвонилась, то сказали, что товар надо еще неделю ждать... но не факт, что он то еще будет. НЕ ПЛАТИТЕ ИМ ДЕНЬГИ СРАЗУ, а то потом с ними концов не отыщите!!!! ОБСЛУЖИВАНИЕ желает лучшего.
www.220.lv - visas preces
neiesaku sūtīt no šī i-veikala. vienmēr un 100% visādas problēmas, lai saņemtu preci vai saņemot, piemēram, batutu, iedod mazāku, tad vēl jāiet strīdēties, ka nav īstais utt..:) plus vēl tas, ka nekad nesakrīt termiņi, kad saka prece bus. tā kā nevar galīgi rēķināties ar šo kompāniju. un vēl tie darbinieki, kkādi neapmierināti ar dzīvi
www.220.lv - Apmāns
Neticiet veikala 220.lv reklāmai par veiklo piegādi.Veikala izpratnē 1-2 dienu,laikā ir 6 dienas. Tas ir kad it,kā sola izpildīt pasūtījumu,bet vēl nekur nav teikts,ka izpildīs,un ko galā atsūtīs. Ipirkos pirmo reiz un pēdējo. Citiem,lai necer ātri un ērti iepirkties.
www.220.lv - Krāpšana par akciju
Jūlijā ir izsludināta akcija internetveikalā 220.lv, kurā noteiktos laikos var iegādāties preces par Ls 10 vai Ls 1. 23.07. tika izsludināts laiks no 12:00 - 14:00. Laikā no plkst. 12:00 - 13:10 tā arī neatradu nevienu preci, kurai būtu piešķirtas šīs atlaides. Jā, ja šī akcija būtu godīga, tad jau iepriekš akcijas rīkotāji norādītu preces, kuras var iegādāties šajā laikā par akcijas cenu. Manuprāt, tā ir izcila cilvēku krāpšana. Žēl par velti iztērēto laiku un vilšanās sajūtu.
www.220.lv - Zaudējumu radīšana
Esmu sašutusi par i-veikala 220.lv attieksmi. 2 mēnešus atpakaļ pasūtīju skapi, saņēmu e-pastu, ka skapis tiks piegādāts pirms Jāņiem (aptuveni mēneša laikā). Pēc Jāņiem zvanu un prasu, kad varēšu savu skapi saņemt. 220.lv meitene atvainojās, ka skapis esot atnācis, bet salauzta 1 detaļa. Man tobrīd bija jāaizbrauc uz 2 ned. tādēļ teicu, ja skapis atnāks ātrāk, tad nebūšu LV un precei pakaļ aizbraukšu vēlāk. Paiet pat 3,5 nedēļas - neviens nezvana. Tad es atkal piezvanu un jautāju, kad beidzot...
www.220.lv - laimīgā stunda
Šobrīd internetveikalā 220.lv notiek katru dienu laimīgas stundas,kur ir iespēja iegādāties kādu lietu, kas maksāja dārgak par 1ls vai 10ls, bet tie produkti ir jāmeklē pa visu mājas lapu. Tātad, liekas dīvaini,ka meklējot smaržas nekādas atlaides nav, bet kad uztaisa laimīgās stundas sarakstu ar pircējiem, tad ir nopirktas smaržas ar lielu atlaidi. Acīmredzot nekādas akcijas tur nav, visas preces droši vien nopērk viņi paši vai viņu radinieki.
www.220.lv - Плохое обслуживание
Очень недовольна обслуживанием в интернет магазин www.220.lv! Очень неорганизорванно, подводят своих клиентов и при этом даже не следует слов сожаления или извинения за качество услуги! Заказала весы с доставкой на дом в течение 2 дней! Через три дня звоню-интересуюсь, все ли в порядке с моим заказом. Мне говоря, что он будет завтра. Беру выходной на работе.... Прождав пол дня звоню в магазин и узнаю, что весов, которые я заказало как бы и вовсе нет! На что я задаю вопрос, а когда вы...
www.220.lv - Jubilejas akcija
Jūlijā notiek Jubilejas akcija, preces par 10 ls un pa 1 ls. 2.jūlijā no 13:00-15:00 bija mājas lapā jāatrod akcijas prece ar īpašu atzīmi. Par cik gribējām planšetdatoru, pirmām kārtām skatījāmies to, bet nebija nekādas akcijas planšetes. Pēcāk 220.lv uzvarētāju sarakstā parādās mistisks planšetnieks ko vinnēja kāds Māris Feifers. Viena liela mānīšanās no 220.lv puses. Neiesaku šo veikalu, agrāk arī bija problēmas.
www.220.lv - Ļoti nekvalitatīva velosipēda kamera
Nevienam neiesaku interneta veikalā www.220.lv pirkt velosipēdu. Ja nu vienīgi ir vēlēšanās nepārtraukti maksāt par nekvalitatīvu detaļu remontu. Savam 12 gadus vecajam dēlam šajā veikalā nopirku velosipēdu DHS rašotu BMX velosipēdu Jumper 2005. Dēls bija sajūsmā! Beidzot piepildījies ilgi lolotais sapnis! Taču priecāties nenācās ilgi. Jau nākamajā rītā, izvedot velosipēdu pirmajā izbraucienā, ar troksni priekšējam ritenim pārplīsa kamera. Jāpiebilst, ka riepas pēc velosipēda iegādes tūlīt pat...
www.220.lv - Rupja attieksme pret klientu
Nedēļu atpakaļ šajā interenetveikalā iegādājos peldkostīmu. Mājās konstatēju, ka gribētu preci lielāka izmēra. Vispirms sazinājos ar veikalu telefoniski, kad man tika paskaidrots, ka, lai apmainītu preci, vispirms ir jāveic preces atgriešana, un man tiks atgriezta nauda, vēlāk drīkstēšu veikt jaunu pasūtījumu. Rakstīju arī e-pasta pieprasījumu, kurā paskaidroju situāciju ar peldkostīmu. Uz to arī saņēmu atbildi, ka ir iespējams apmainīt jebkuru preci nebojātu utt. 14 dienu laikā. Kad ierado...
www.220.lv - Necieņa pret klientu
Pasūtījām interneta veikalā 220. Lv stūra vannu, apsolīja ka pēc 8 - 9 darba dienām prece būs noliktavā Rīgā, Ģertrūdes ielā 94 a, bet kad pagāja 9 dienas sāku pati zvanīt un jautāt par pasūtīto preci - man atbildēja, ka vēl prece nav ienākusi varētu būt, ka nākamajā dienā. Nākamā diena bija sestdiena - zvanu ap 11 no rīta - atkal jautāju par preci un beigās man atbild, ka prece būs tikai 28. Datumā - tas sanāk reāli es vannu varēšu saņemt nevis pēc 9 dienām, bet pēc 13 dienām!!! Jautājums: 1...