www.220.lv - attieksme nulle
Nekad neizvelieties te preces. Klienti viniem ir pedeja vieta. Runat nemak. Operatori nezinosi. Runa miegaini, gribas iespert. Pasutiju pie viniem preces dazas ar piegadi majas, saku izbesija jo laikam nemak lasit- manu vardu. Tad zvana un apgalvo 1-2 darba dienu laika piegadas. Tas bij piekdienas vakars. Tatad pirmdien- otradien bus. Tas bija svarigi. Sanemu sms kad pirmdien 9.00 kurjers panemis preci. Paiet pirmd.,otrd.,tresd., zvanu uz 220.lv oi laikam bus cetrurdiem 100%. Kurjers mani nevarot zasvanit tadel kave- murgs, telefons pie rokas. Piekdiena atnakusi zvanu atkal, 220.lv mes nezinam zvaniet omniva.lv, kadel man vispar tur jazvana ja pasutiju 220.lv, lai pasi zvana, operators mirstosa malsi cikst un pikst, ok zvanu omnivai, tur vel trakak operatore runa ka uz naves gultas,gribejas iespert.... ir piekdiena lai seizas un vel. Nu protams neviens man neatzvanija, neatvainojas utt. Preci nesanemu, brivdienas aizbraucu un nopirku cita veikala, ar forsiem un sirsnigiem cilvekiem. Un re paiet vel nedela un man zvana omniva un jauta vai esmu maja tulit atvedis manu pasutijumu...Ideotu kompanijas, mana saraksta klat nak divas firmas kuras apies es un mani radi. Un tad brinas par latviju, man kauns... Diemzel uzrakstit so stastu sarezgiti. Pati stradaju klientu apkalposana, sim firmam tas ir uz 2 ballem, 10 ballu sistema
Komentāri (3)
Labdien, gustavs123! Lūdzu, atsūtiet mums sava pasūtījuma numuru uz [email protected], lai mēs varētu izskatīt Jūsu sūdzību un atrisināt situāciju. Paldies!
laikam jāiesaka cilvēkiem reizē ar to, ka pasūta 220.lv kādu preci uzreiz arī rakstīt sūdzību par kautko.. nemaz negaidīt, kad kautkas noiet greizi, jo ja nav sūdzības tad laikam viņiem uz problēmām nospļauties...
Labdien, Beisbolzzz. Katru dienu mūsu interneta veikalā iepērkas liels skaits klientu, un protams var rasties situācijas, ka klients var būt neapmierināts ar sniegto servisu vai iegādāto preci. Esam ieinteresēti šādas situācijas atrisināt, lai mūsu klienti būtu vienmēr apmierināti ar mūsu sniegto servisu un iegādātajām precēm.