220.lv - Slikts serviss, maldināšana par pasūtījumu
Pasūtīju dārza trimeri, piegāde bija solīta uz 15. Decembrī
diemžēl, nauda samaksāta, trimera nav, pasūtījuma status ir "nodods piegādātājā, 13.12. " bet pēc norādīta izsekošanas numura, pasūtījums nav nodods. 3 darba dienas ne ziņas ne zvana, uz maniem zvaniem tikai Sola pārbaudīt, bet pateikt kur tieši šobrīd atrodas prece - nevar...
Pa velti izmesta nauda.
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Labdien, Alexey!
Neredzot pasūtījumu, varam sniegt atbildi pēc būtības.
Statuss - nodots piegādātājam, nozīmē, ka pēc Jūsu pasūtījuma veikšanas, pasūtījām preci no mūsu piegādātāja. Pasūtījuma izpildes termiņš visdrīzāk tika pārlikts, jo piegādātājs neatveda preci noteiktajā laikā uz mūsu noliktavu. Ja pasūtījumu vairs nevariet ilgāk gaidīt, aicinām sazināties ar mūsu Klientu apkalpošanas centru, atcelt pasūtījumu un mēs veiksim par preci samaksātās naudas atgriešanu.
Atvainojamies par sagādātājam neērtībām!
220.lv
Komentāri (1)
Nu veiksmīgā kārtā vismaz tuvākos pāris mēnešus tā iekārta vajadzīga nebūs