220.lv - Nespēj klientam atdot viņa pasūtijumu.
Īsi un konkrēti, nevienam neiesaku šo api... Ja kantori. Pasūtīju 17 oktobrī preci, tikai tāpēc ka 27 oktobrī solīja piegādi pa velti.26 oktobrī atnāk izziņa ka, sūtījums aizkavējas un būs 2 novembrī, šodien zvanu un atkal pasaka ka aizkavējās. Zinātu ka būs tik ilgi jāgaida un galu galā vienalga nezinu kad būs, pats būtu labāk no aliexpres pasūtījis. Nožēloju ka pirms pasūtīšanas neienācu šajā saitā un nepalasīju sūdzības, ja godīgi esmu šokā par tik daudz sūdzībām. No 220.lv savu mūzu vairs no viņiem neko nepasutīšu un citus pēc iespējas brīdināšu lai nepasūta.
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Labdien, Alex Navsvarīgi!
Atvainojamies par slikto iepirkšanās pieredzi mūsu veikalā.
Nezinot pasūtījuma numuru, mēs nevaram izvērtēt apstākļus, kāpēc piegāde aizkavējās. Iemesli var būt dažādi. Tas var būt mūsu piegādātājs, kurš kavēja piegādi uz mūsu noliktavu. Varbūt paciņa kaut kur aizķērās loģistikas ķēdē. Mēneša laikā mēs piegādājam vairākus desmitus tūkstošu pasūtījumus. Mēs cenšamies to paveikt apsolītajā laikā un kvalitātē, tomēr visus apstākļus mēs nevaram kontrolēt un reizēm notiek kļūdas, tomēr tādu ir salīdzinoši maz.
Aicinām minēt pasūtījuma numuru, lai varam izskatīt šo konkrēto gadījumu.
220.lv
Pievienot komentāru