220.lv - Krāpšana, slikts serviss!!!
Pasūtīju 2 vietīgu dīvāngultu ar krēslu kas atnāca zemas kvalitātes pat nulles kvalitātes naudu izdevās atgriezt bet 220.lv atsauksmi kuru ieliku ar pievienotām bildēm speciāli nepublisko tāda veidā maldinot cilvēkus un turpina pārdod šī pagrabā taisīto preci kas neatbilst nevienam normām!
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Labdien, marisfismeisters!
Mums patiešām žēl, ka prece neatbilda Jūsu prasībām.
Iepazīstoties ar Jūsu pretenzijas saturu, saprotam, ka pasūtītā prece tika piegādāta, Jūs izmantojāt 14 dienu atgriešanas tiesības un par preci samaksātā nauda tika atgriezta. Sakiet, lūdzu, kāda veida krāpšanā Jūs vainojiet 220.lv?
Mēs esam pateicīgi klientiem, kuri sniedz savas atsauksmes gan par nodrošināto servisu, gan savu subjektīvo viedokli par preces īpašībām. Ja sniegtais vērtējums var palīdzēt citiem klientiem tieši preces izvēlē, mēs vienmēr to publicējam, arī ja atsauksme ir slikta. Sliktās atsaukmes izmantojam preču novērtēšanā, nereti deaktivizējam preces, ar kuru kvalitāti klienti nav apmierināti.
220.lv
Pievienot komentāru